Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Anna Maria 15 sty 2014, 14:00
Ja pierdzielę jak mnie roztrzęło i nie wiem czemu
Anna Maria
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 15 sty 2014, 14:01
PJT, dzis biore 3 razy mobek po pol. Mam zmniejszac
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15818
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Marcosm 15 sty 2014, 14:01
platek rozy, własnej domowej robótki według przepisu Ojca, ogórki też ze swojej działeczki :)

Najgorzej jest przełamać tą barierę lęku i przestać zacząć ufać swojemu myśleniu, że to tylko objaw nerwicy nic poza tym się nie wydarzy. Nic mi się nie stanie bo w końcu mam to codziennie.

PJT, źle się wyraziłem, propranolol też jest jako takim beta-blokerem, ale nie aż tak mocnym jak typowo leki z tej grupy.
Marcosm
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 15 sty 2014, 14:03
Marcosm, no mam to codzien niestety :comone: ale tez i codzien chodze .Nie zostaje w domu.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15818
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 15 sty 2014, 14:03
Ja jak poszlam do lekarza po tym propranololu, to kardiolog dal mi bisocard i powiedzial (bo wtedy meczyla mnie glownie tachykardia) ze bisocard bedzie dzialal tak centraln serce, a propra dziala tez na glowe i tak bardziej ogolnie. I po bisocardzie juz spoko bylo.

A ja to swoje oslabienie czuje bardziej tak w ramionach - jak taki ciezar na ramionach i przytloczenie na klatce piersiowej :) Chociaz nogi tez slabe.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3830
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Marcosm 15 sty 2014, 14:04
platek rozy, taka ciągła walka, im więcej rund wygramy tym bliżej jesteśmy zwycięstwa.
Marcosm
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 15 sty 2014, 14:05
nerwa napisał(a):Ja jak poszlam do lekarza po tym propranololu, to kardiolog dal mi bisocard i powiedzial (bo wtedy meczyla mnie glownie tachykardia) ze bisocard bedzie dzialal tak centraln serce, a propra dziala tez na glowe i tak bardziej ogolnie. I po bisocardzie juz spoko bylo.

no mowilem o przekraczaniu bariery krew-mozg przy propie
to co ja zaproponowalem nie przekracza, tylko nie wiem czy to nie za mocne, by trzeba bylo badania zrobic.
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 15 sty 2014, 14:06
Marcosm, ale ja jakos z moim zwyciestwem stoje w miejscu bo niby sie przlamuje , bylam nawet u fryzjerki w sobote is cielam calosc wlosow ale nadal mnie mecza te lęki, i mnie juz to zeby nie powiedziec paskudnie wkur....a :105: moze teraz jak dolacze psychotrapie o ile bedzie kobieta kompetentna to bedzie lepiej.

-- 15 sty 2014, 14:07 --

kasiątko, ja taka toche rozrrzesiona wrocilam ale juz mija , moze po tym propku? nie wiem... zupka mi pachniec zaczyna mr
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15818
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Marcosm 15 sty 2014, 14:09
platek rozy, psychoterapia potrafi zdziałać cuda, sam Karpiel-Bułecka się męczy z nerwicą lękową, a dzięki psychoterapii zaczął normalnie funkcjonowac.

PJT, ja miałem robionego holtera ekg, średni puls 52 (najmniejszy w ciągu dnia 31 :shock: ), kardiolog powiedział, że z typowym beta-blokerem mogę mieć niewydolność, dlatego dał propranolol bo jest słabszy.
Ostatnio edytowano 15 sty 2014, 14:10 przez Marcosm, łącznie edytowano 1 raz
Marcosm
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 15 sty 2014, 14:10
Marcosm, ja po smierci mamy po rocznej psychoterapii ale z super osoba mialam 17 lat spokoju. 17 lat!
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15818
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 15 sty 2014, 14:11
Ja nigdy nie mialam spokoju..bo zawsze cos...teraz szukam innego lekarza.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Marcosm 15 sty 2014, 14:11
platek rozy, a nie możesz wrócić do tamtej osoby? W końcu kiedyś Ci pomogła to i zaufanie będziesz miała to niej większe.
Ostatnio edytowano 15 sty 2014, 14:13 przez Marcosm, łącznie edytowano 2 razy
Marcosm
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 15 sty 2014, 14:13
Marcosm, niestety zmarla ... :-|
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15818
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 15 sty 2014, 14:14
Marcosm napisał(a):platek rozy, psychoterapia potrafi zdziałać cuda, sam Karpiel-Bułecka się męczy z nerwicą lękową, a dzięki psychoterapii zaczął normalnie funkcjonowac.

PJT, ja miałem robionego holtera ekg, średni puls 52 (najmniejszy w ciągu dnia 31 :shock: ), kardiolog powiedział, że z typowym beta-blokerem mogę mieć niewydolność, dlatego dał propranolol bo jest słabszy.


no to cholernie niski ten puls, moze jestse zombie :P
dlatego mowie kamila powinna zrobic badania i z badaniami pojsc od kardiologa

swoja droga zapomnialem wziasc beta bloker i anafranil :P ide po to
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: neon i 5 gości

Przeskocz do