Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 06 sty 2014, 22:01
platek rozy, naraka, :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 06 sty 2014, 22:01
Ahma, tak Krakow :)

-- 06 sty 2014, 22:01 --

wieslawpas, papatki :) :papa: :papa: :papa:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15818
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 06 sty 2014, 22:02
wieslawpas, ja dostałam na start 800mg w szpitalu ale można zaczynac od 50

-- 06 sty 2014, 22:03 --

platek rozy, pw
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6844
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 06 sty 2014, 22:07
Ahma, a ja sie teraz oglnie czujesz????
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 06 sty 2014, 22:08
platek rozy napisał(a):nazywam się niewarto, tez mialam zalamanie po tym i teraz mam nadzieje ze trafie na kogos kto bedzie na tyle dobry i bedzie chcial ze mna popracowac a nie isc na latwizne i miec pacjentow takich ktorzy sie przychodza tylko wygadac :-|

ja właśnie najbardziej boję się, że teraz jak pójdę na terapię, to będzie tak samo jak ostatnio. To jest mój największy lęk. :(
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 06 sty 2014, 22:09
wieslawpas, Dobrze się czuje, ale mam depresje. Smutno mi po prostu
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6844
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 06 sty 2014, 22:13
Idę zaraz spać, zepsuło mi się łóżko i muszę jutro poszukać w ogłoszeniach kogoś, kto mi je naprawi, bo ja oczywiście nie umiem
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 06 sty 2014, 22:14
Ahma, najwaznejsze ze jest lepiej ze jest poprawa, teraz jeszcze kolejny krok to terapia. A chodzic obecnie do jakies terapeutki???
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 06 sty 2014, 22:15
Hej! Ja wlasnie dotarlam do domu, zmeczona jak cholera :) ale ogolnie ok, lot spoko, na poczatku z 15min troche stresu jak zwykle, ale potem juz ok. Ahhh, narazie sie ciesze, z tej ciszy i spokoju w pustym mieszkaniu :) ale penwie za pare dni bede miala dosyc.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3830
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 06 sty 2014, 22:15
nazywam się niewarto, O kurcze to moze byc cos wiecej niz naprawa łóżka :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 06 sty 2014, 22:17
wieslawpas, co więcej? Wkurza mnie to, że nie mogę liczyć na pomoc nikogo z rodziny :(
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 06 sty 2014, 22:18
nerwa, nie wiem czy pisala, bo zajrzalem tutaj okolo 20, jak Ci minela podróż????
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez amelia83 06 sty 2014, 22:18
nerwa, hej :* nazywam się niewarto, może jutro mojego M zapytam czy by potrafił, co? napisz pw co dokładnie sie rozwaliło ok?? ;)
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 06 sty 2014, 22:18
wieslawpas, od jutra zaczynam terapie
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6844
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do