Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 02 sty 2014, 22:14
Marcin2013, O kurcze a z czego teraz piszesz????
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 02 sty 2014, 22:14
Kompa
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 02 sty 2014, 22:15
wieslawpas, :)))) witaj


nazywam się niewarto, bo to pomaga:) jak pracowalam na uczelni to mialam tak ze mialam prace przez 4 dni w tygodniu i tak okolo 5 godzin dziennie , lubialam ja pozniej mi sie zachcialo zmieniac i juz ta ostatania byla bardzo stresujaca ... Taki wyscig szczurow trzy lata , wysiadlam to nie dla mnie . Ale z pracy na uczelni bylam zadowolona:)
Ostatnio edytowano 02 sty 2014, 22:17 przez platek rozy, łącznie edytowano 2 razy
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Faraway 02 sty 2014, 22:15
:why:
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1927
Dołączył(a)
21 maja 2008, 20:21

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 02 sty 2014, 22:15
Ale to jest trochę obciach
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 02 sty 2014, 22:16
Faraway, co sie dzieje?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez khaleesi 02 sty 2014, 22:16
Marcin2013, witaj ;)
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 02 sty 2014, 22:16
nerwosol-men, hihi on mowil o avku ;) a Ty mowiles ze nie pasuje do mnie taki avek :P
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 02 sty 2014, 22:16
platek rozy, ano siemka:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 02 sty 2014, 22:16
wieslawpas, z telefonu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 02 sty 2014, 22:17
Marcin2013, marcin ja też nie ma fb dla zasady :) od lat mnie ludzie namawiali a ja nie mam i co i nic :D
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Faraway 02 sty 2014, 22:17
platek rozy, jakoś mi źle... chyba dlaatego, że poważnie zastanawiam się nad tym czy chce być z tym chłopem.. czasem mam wrażenie, że naddaje się do samotnego życia
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1927
Dołączył(a)
21 maja 2008, 20:21

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 02 sty 2014, 22:18
Niby jest słownik t9 jak to w telefonach ale tak jakoś pisze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 02 sty 2014, 22:19
zle sie czuje :(
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do