Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 30 gru 2013, 13:16
kasiątko napisał(a):Zostałam w domu i obserwuję Pętenie. Pęti zjadła kanapkę z szynką, więc chyba nie jest źle.

Paweł, zadzwonisz?


nie teraz mam na lini Kamile
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Anna Maria 30 gru 2013, 13:18
PJT, ok

Leżę z Petelsią. Zasypia
Anna Maria
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 30 gru 2013, 13:18
kasiątko, platek rozy, a ja doła zaliczam :why:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 30 gru 2013, 13:18
kasiątko, ja bym zemdlala na poczcie ... ech kicha totalna tak sie nie da zyc :why: :why: :why: :why: :why: :why:

-- 30 gru 2013, 13:19 --

Enii, <przytul> ja tez bo ile sie bede tak meczyla?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 30 gru 2013, 13:19
platek rozy, damy rade
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Anna Maria 30 gru 2013, 13:21
platek rozy, biedna :(
Anna Maria
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez tosia_j 30 gru 2013, 13:21
Enii napisał(a):tosia_j, :mrgreen: az tyle ich jest?

-- 30 gru 2013, 13:10 --

kasiątko, trzymam kciuki

Enii....no kilka...ale hasla i loginy....
Kasiatko tez trzymam kciuki
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4442
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Zjednoczone Stany Lękowe

przez Anna Maria 30 gru 2013, 13:22
Enii, tulę.
Trzeba jakoś żyć mimo wszystko.

-- 30 gru 2013, 12:24 --

Ja mam żyć dla kogo.
Anna Maria
Offline

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 30 gru 2013, 13:32
mam dosc mam wrazenie ze sie cofam a nie ide do przodu :why:

-- 30 gru 2013, 13:35 --

najfdziwniejze ze moj atak trwa kilka chwil podczas ktorych niemal trace przytomnosc a wystarczy ze tylko sie odwroce na piecie i zaczyanm opuszczac to miejsce w ktorym sie tak dzieje juz jest ok, wszytsko mija jak reka odjal w momencie :o
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 30 gru 2013, 13:37
platek rozy napisał(a):mam dosc mam wrazenie ze sie cofam a nie ide do przodu :why:

o


dokładnie :why:

-- 30 gru 2013, 13:39 --

kasiątko, najgorsze sa te wpadana z jednej skrajności w drugą :roll:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Faraway 30 gru 2013, 13:39
Enii, na 20.45
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1927
Dołączył(a)
21 maja 2008, 20:21

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 30 gru 2013, 13:40
Enii, jakos mi sie wydaje ze bylo u mnie lepiej i chyba wolalam juz ten lek uogolnony trwajacy caly dzien a nie to co mam teraz.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 30 gru 2013, 13:43
platek rozy, tulam :***

-- 30 gru 2013, 13:43 --

Faraway, i na 6 godz. idziecie???
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 30 gru 2013, 13:44
PJT, dziekuje za misiaki , jeden ma galoty :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :***********

-- 30 gru 2013, 13:45 --

Enii, dziekuje :**** no coz moze lek zmienie ...
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do