Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 25 gru 2013, 21:47
amelia83 napisał(a):
platek rozy napisał(a):amelia83, u mnie nawet nawet:) ide zaraz na filmik i kolacje zjem :mrgreen: woska sobie zapalilam z Yankee i mi pachnie caly domek:)


co to jest zapalic woska z Yankee???

http://www.pracowniasnow.pl/8-woski-yankee-candle

tu sa woski :) maja cudne zapachy i wyraziste i je sie pali w kominkach na tea lighty :)

Tez ide do wanny zaraz i do pianki :roll: :roll: :roll: a pozniej mam filmik
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15968
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 25 gru 2013, 21:47
Tosiu , jak mija wieczór?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10865
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 25 gru 2013, 21:48
hania33, on bierze od wszytskich i jeszcze na necie siedzi a nie ma pakietu ... Dzis sie o to starlismy .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15968
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 25 gru 2013, 21:48
platek rozy, ;)
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10865
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 25 gru 2013, 21:49
hania33, ide zaraz plumkac :mrgreen:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15968
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 25 gru 2013, 21:49
platek rozy, Wiem , moj tez ma :D tylko bez foty :roll:

-- 25 gru 2013, 21:49 --

platek rozy, ja pozniej , najpierw jakis film..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10865
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 25 gru 2013, 21:50
hania33, fote z fb mozna sciagnac :mhm:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15968
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 25 gru 2013, 21:50
platek rozy, Wiem , on moze wszystko :mrgreen:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10865
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 25 gru 2013, 21:50
hania33, co bedziesz ogladala? ja jutro jade na czokolade :twisted: mam dosc siedzenia w tym domu siweta mi nies luza
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15968
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 25 gru 2013, 21:51
do dupy sie czuje :/ moze lepiej pojde spac

-- 25 gru 2013, 21:52 --

pytalem kazdej osoby czy moge wykorzystac foto
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 25 gru 2013, 21:52
platek rozy, Na dzis drugi raz obejrzę, Wyspę tajemnic. :D

-- 25 gru 2013, 21:53 --

PJT, mi sie nie pytales ;)
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10865
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Pieprz 25 gru 2013, 21:53
tosia2 napisał(a):
khaleesi napisał(a):
PJT napisał(a):kto mi jeszcze wysle foto do komorki i numer tela ;) ?

czy to nie lekkie przegięcie? :lol:

po tej demonstracji zachwiane jest moje zaufanie :(

-- 25 gru 2013, 20:44 --

Mushroom, ale nie pod tym nickiem??

nie, na każdym mam inny bo po co mnie ludzie mają kojarzyć między forami jesli tego nie chcę.
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 25 gru 2013, 21:54
PJT, Jaki powod takiego samopoczucia?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10865
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 25 gru 2013, 21:54
hania33, a to ja co pierwszy raz obejrze :)))) :D
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15968
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Przeskocz do