Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?

przez pająk 10 gru 2013, 20:15
Myrcella napisał(a):Mie juz dobijają te wszystkie przygotowania do świąt i te piosenki świąteczne i wszystko co z tym związane.

Mnie też :-|
pająk
Offline

Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?

Avatar użytkownika
przez 8th_circle_of_hell 11 gru 2013, 01:07
rotten soul napisał(a):
Oszczędziłeś sobie wrzodu na d... jeszcze zanim wyrósł, sama chciałabym tak zrobić, ale nie ma szans.

Szkoda, że nie parę lat wcześniej, no ale dobre i to. Nawet podoba mi się, że ostatnio prawie wszystko realizuję. Albo nawet wszystko.
A czemu u Ciebie nie ma szans?


Wiesz, u mnie chodzi o to, że moja rodzina problemu nie widzi. To, że traktują mnie jak śmiecia przez cały rok nie powoduje, że uważają. że miałabym POWÓD nie zasiadać z nimi do zasranej wigilijnej kolacji. I zapewne zmieniliby moje życie w jeszcze większe piekło, gdybym po prostu nie dzieliła się opłatkiem, przy którym ich życzenia to stek obelg w moją stronę. Więc po prostu wybędę z domu, pojeżdżę autobusem po mieście ;)
Posty
83
Dołączył(a)
29 wrz 2013, 14:34
Lokalizacja
Lublin

Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?

przez rotten soul 11 gru 2013, 01:10
8th_circle_of_hell,
Więc po prostu wybędę z domu, pojeżdżę autobusem po mieście ;)

Też dobrze. Liczy się efekt końcowy w postaci nieuczestniczenia w tym kabarecie. Opracowałaś już trasę wigilijną? ;)
rotten soul
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?

Avatar użytkownika
przez 8th_circle_of_hell 11 gru 2013, 01:28
rotten soul napisał(a):Też dobrze. Liczy się efekt końcowy w postaci nieuczestniczenia w tym kabarecie. Opracowałaś już trasę wigilijną? ;)

Mam już na oku 2 najdłuższe linie, obsługiwane wyłącznie przez niskopodłogowe Mercedesy i Solarisy z intensywnie działającym ogrzewaniem :D
Posty
83
Dołączył(a)
29 wrz 2013, 14:34
Lokalizacja
Lublin

Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?

przez rotten soul 11 gru 2013, 02:50
8th_circle_of_hell,
Hej, a ten ktoś, o którym pisałaś w innym temacie, nie może z Tobą wtedy pobyć? Albo nawet pośmigać z Tobą tym Solarisem?
rotten soul
Offline

Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?

przez Poradiak 11 gru 2013, 11:29
Ja zamierzam się wyłączyć z życia w czasie świąt. To będzie chyba najlepsze rozwiązanie.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
18 lis 2013, 14:11

Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?

Avatar użytkownika
przez 8th_circle_of_hell 11 gru 2013, 12:44
rotten soul napisał(a):8th_circle_of_hell,
Hej, a ten ktoś, o którym pisałaś w innym temacie, nie może z Tobą wtedy pobyć? Albo nawet pośmigać z Tobą tym Solarisem?


Jest Niemcem i w Niemczech mieszka, więc raczej nie.
Oczywiście oboje mamy ogromny ból d..y, że nie spotkamy się, bo chcieliśmy razem spędzić święta, albo przynajmniej czas po świętach, Sylwestra i Nowy Rok, ale nie ma warunków, niestety.

-- 11 gru 2013, 12:48 --

Poradiak napisał(a):Ja zamierzam się wyłączyć z życia w czasie świąt. To będzie chyba najlepsze rozwiązanie.


A co to znaczy: wyłączyć się z życia?
Posty
83
Dołączył(a)
29 wrz 2013, 14:34
Lokalizacja
Lublin

Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?

Avatar użytkownika
przez Arhol 11 gru 2013, 12:55
Święta jak święta...w głowie mam opracowane jak to będzie wyglądać
A)siedzenie i żarcie
B),pierdolenie farmazonów i bzdetów przez pół wieczora
C)Życzenia (oczywiście i tak każdy wie że to sztuczna ściema i szopa)
D),pecet,internet po szopie
:mrgreen: Tak w sumie jakby pomyśleć,wolne od roboty,trochę gotówy sie zbierze,ne jest źle :lol:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32441
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?

przez rotten soul 11 gru 2013, 13:01
8th_circle_of_hell,
Jest Niemcem i w Niemczech mieszka, więc raczej nie.

No to lipa straszna. Jest sens w ogóle kontynuować taką znajomość, skoro kontakt na żywo jest bardzo trudny, jeśli w ogóle możliwy?

A co to znaczy: wyłączyć się z życia?

Reset? :lol: Bo jak nie to, to tylko śmierć. Chyba, że chodziło o życie typowo towarzyskie.
rotten soul
Offline

Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?

Avatar użytkownika
przez 8th_circle_of_hell 11 gru 2013, 13:24
rotten soul napisał(a):No to lipa straszna. Jest sens w ogóle kontynuować taką znajomość, skoro kontakt na żywo jest bardzo trudny, jeśli w ogóle możliwy?


Oczywiście, że tak. Dla mnie nie ma znaczenia, żeby ktoś mnie codziennie macał, jadł ze mną kisiel i wyprowadzał ze mną mojego psa. Ważne, żeby ten ktoś ze mną rozmawiał, bo bliskość w wymiarze emocjonalnym jest ważniejsza, niż w fizycznym.
Nie mówię, że moje zdanie jest jedynym "poprawnym", jeśli dla kogoś najważniejsze jest wspólne przebywanie, to nie musi kontynuować tego typu znajomości. Ja i ta osoba też nie kontynuujemy znajomości na siłę, oboje jesteśmy już duzi i wiemy, z czym to się je.

-- 11 gru 2013, 13:27 --

Kestrel napisał(a):Tak w sumie jakby pomyśleć,wolne od roboty,trochę gotówy sie zbierze,ne jest źle :lol:


Ej, a jak się zbiera gotówę w Święta? :twisted:
Posty
83
Dołączył(a)
29 wrz 2013, 14:34
Lokalizacja
Lublin

Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 11 gru 2013, 13:39
Ej, a jak się zbiera gotówę w Święta?

Teraz są modne żywe szopki pod Kościołami . Można pogadać proboszczem ,żeby za świetego Jóżefa porobić i zawsze na ten barszcz z uszkami sie załapać ,,,i parę zeta se zarobić.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9026
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?

Avatar użytkownika
przez bittersweet 11 gru 2013, 13:55
Wyjątkowo w Polsce i we własnym domu... bede miała sporo gosci, wiec świeta przesiedze w kuchni, żeby jakos wszystko ogarnąć. Przez kilka lat nie spedzałam świąt z rodzina, wiec zapomnialam jak to bywa i troche lekkomyslnie wszystkich zaprosiłam :bezradny:
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?

przez rotten soul 11 gru 2013, 14:15
bittersweet,
wiec świeta przesiedze w kuchni,

Typowe święta polskiej pani domu :?

troche lekkomyslnie wszystkich zaprosiłam

Zjazd ogólnopolski czy lokalny?
rotten soul
Offline

Jak spędzicie Boże Narodzenie 2013?

Avatar użytkownika
przez bittersweet 11 gru 2013, 14:25
rotten soul, rodzinny zjazd ogólnopolski. Z siedzenia w kuchni jeden plus, mozna sie tam schować, kiedy atmosfera się zagęsci....
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do