<<<Zatoka Nudystów<<<

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

<<<Zatoka Nudystów<<<

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 12 lis 2013, 18:36
http://www.youtube.com/watch?v=dDbw16rxteE


mushroom stad mialem wiekszosc aczkolwiek sam sobie dolozylem jeszcze nozyce i obie nogi trzymane razem w gorze do momentu az czulem silny skurcz. Swietne sa te spiecia (czyli te przyciskanie glowy do klaty w seriach )

ale tak jak mowie u mnie to bylo nawet do 25 minut i to od 1 dnia. Pierwszy tydzien to nie szlo sie schylac tak mnie piekly miesnie ale potem przywyklem. Nie wiem moze to i zbyt drastyczna metoda i mozna miec jakis uszczerbek na zdrowiu ale co tam...przetrwalem:)



Im silniejsze zakwasy i bol tym lepiej:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

<<<Zatoka Nudystów<<<

Avatar użytkownika
przez Pieprz 12 lis 2013, 18:37
już oglądam, intro jak ze starego pornola :P
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

<<<Zatoka Nudystów<<<

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 12 lis 2013, 18:39
haha:D ale pokazane jak czarno na bialym. I powaznie jezeli systematycznie bedziesz tak cwiczyl to po max 2 miechach bedziesz mial kaloryfer o ile nie jestes jakis strasznie zastluszczony. No ale to zawsze mozna wlaczyc bieganie .


No i podciaganie nog zwisajac na drazku ...to jest tez potezna metoda.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

<<<Zatoka Nudystów<<<

Avatar użytkownika
przez Pieprz 12 lis 2013, 18:44
I powaznie jezeli systematycznie bedziesz tak cwiczyl

spróbujemy, od dzisiaj zaczynam

po max 2 miechach bedziesz mial kaloryfer o ile nie jestes jakis strasznie zastluszczony

na brzuchu jestem

No ale to zawsze mozna wlaczyc bieganie .

mam swoje p90, na chudnięcie wystarczy :)
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

<<<Zatoka Nudystów<<<

Avatar użytkownika
przez PJT 12 lis 2013, 18:46
ja mam teraz w hooj fatu na brzuchu nic by mi nie dal taki trening
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

<<<Zatoka Nudystów<<<

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 12 lis 2013, 18:47
To ja też od dziś zacznę , włączę w to w moje ćwiczenia .. faktycznie początek jak z polskiego pornosa :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

<<<Zatoka Nudystów<<<

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 12 lis 2013, 18:47
Nie wiem wlasnie jak ma sie on do spalania tluszczu ...no rzezbienia i wyrabiania miesni jest na pewno niezly..

ale w komentarzludzie pisza ze tracili szybko fat.



No no kupmitrumne i za miesiac wklejaj nowe fotki:). Te krotkie spiecia to ogolnie najlepsza metoda na rzezbienie brzucha.
Ostatnio edytowano 12 lis 2013, 18:48 przez Siding Spring, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

<<<Zatoka Nudystów<<<

Avatar użytkownika
przez Pieprz 12 lis 2013, 18:48
PJT napisał(a):ja mam teraz w hooj fatu na brzuchu nic by mi nie dal taki trening

nie gadaj głupot, taki trening jest dobry dla każdego, po prostu dłużej Ci zajmie (tak jak mi)

-- 12 lis 2013, 18:49 --

Jeszcze od dzisiaj robię pompki wg metody Paula Wade. Z ćwiczeniami z mel b za wolno to idzie.
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

<<<Zatoka Nudystów<<<

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 12 lis 2013, 18:51
Nie powiem ale fajne mają geterki :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

<<<Zatoka Nudystów<<<

Avatar użytkownika
przez PJT 12 lis 2013, 18:52
pompki to ja chcialbym moc robic nie widziales mojej zmasakrowanej reki, candy widziala, mam neuropatie nerwu łokciowego x2
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

<<<Zatoka Nudystów<<<

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 12 lis 2013, 18:53
O o pompkach tez moglbym niezle ponawijac:D. Ale nie chce mi sie. Kiedys to byl trening.. :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

<<<Zatoka Nudystów<<<

Avatar użytkownika
przez Pieprz 12 lis 2013, 18:56
PJT napisał(a):pompki to ja chcialbym moc robic nie widziales mojej zmasakrowanej reki, candy widziala, mam neuropatie nerwu łokciowego x2

nie widziałem, współczuję
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

<<<Zatoka Nudystów<<<

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 12 lis 2013, 19:02
Smiac mi sie chce jak sobie przypomne jak ja kiedys wygladalem. 93 kilo wagi przy wzroscie 180 cm , klata 110 , w lapie 41 cm plecy szersze od szafy. Brzuch jak ta lala. Ale powiem wam , ze gdyby nie ssri to ja bym nigdy nie osiagnal takich efektow. Na paroksetynie czulem cos zupelnie innego po treningach na czysto. Dobre scierwo te wszystkie leki:)

Na silce nie bylem juz 2 lata ..teraz mam manie odchudzania i juz waze 83 kilo ale chcialbym zejsc do 75 kilo zeby odzyskac dawna szybkosc bo miesnie wszywtko blokuja..ale nie latwo pozbyc sie tego na co pracowalo sie kilka lat. :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

<<<Zatoka Nudystów<<<

Avatar użytkownika
przez PJT 12 lis 2013, 19:02
mam kawalek na karaoke dla siebie, co myslisz grzyb ?
http://www.youtube.com/watch?v=8KHwuOtcALQ
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do