Jakie macie autorytety i dlaczego?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

przez Anna Maria 31 lip 2013, 17:31
Pozwolę sobie założyć temat bo wyszukiwarka nic podobnego nie znalazła a myślę, że to ważne.

Moim autorytetem jest Dalaj Lama ze znanych postaci, a z nie znanych mój wuj bo do końca życia się uczył, był chłonny wiedzy, pomocny, uczynny, nie przeszedł obojętnie obok żadnego żebraka.

A Wy? Na kim czerpiecie wzorce?
Anna Maria

przez Candy14 31 lip 2013, 17:37
Moj facet w pewnych dziedzinach w ktorych ja jestem zupelnie zielona jest dla mnie autorytetem
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum

przez Hans 31 lip 2013, 17:39
Ja w swoim życiu cierpię na brak męskiego wzorca w dzieciństwie i w okresie dorastania.
Feed your head
Feed your head

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Anna Maria 31 lip 2013, 17:39
Candy14, to piękne że partner może być również autorytetem :105:
Anna Maria

przez rotten soul 31 lip 2013, 17:45
Obecnie nie mam takowych. Kiedyś uważałem za wzór godny naśladowania Stanisława Grzesiuka, ale nie wszystko w jego postępowaniu mi się podobało, choć pewne jego cechy charakteru chciałbym bardzo mieć. Mam własny system wartości "wypracowany" na przestrzeni kilkunastu lat i staram się, żyć według niego. Nigdy jakoś inni obcy ludzie nie działali na mnie na tyle mocno by mi imponować, i by naśladować ich postępowanie. W rodzinie ani w środowisku, którym żyję autorytetów nie mam, wręcz przeciwnie, widzę w nim mnóstwo "wzorców", którymi gardzę.
rotten soul

przez linka 31 lip 2013, 17:50
rotten soul, mam tak samo, masa ludzi dzięki którym wiem jaka nie chcę być i staram się być najlepsza jak potrafię :)