Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

5 CECH WYGLĄDU MĘŻCZYZNY DO KTÓRYCH PRZYWIĄZUJESZ NAJWIĘKSZĄ WAGĘ:

- Wzrost
41
10%

- Oczy
49
13%

- Włosy
29
7%

- Ramiona
16
4%

- Dłonie
28
7%

- Nogi
2
1%

- Tyłek
17
4%

- Penis
10
3%

- Tors
8
2%

- Uśmiech (usta,zęby)
39
10%

- Twarz (ogólnie)
57
15%

- Plecy
3
1%

- Brzuch
13
3%

- Stopy
4
1%

- Sposób chodzenia
11
3%

- Ubiór
36
9%

- Skóra (cera, karnacja)
11
3%

- Tatuaże
8
2%

- Piercing
2
1%

- Blizny
7
2%

 
Liczba głosów : 391

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 20 wrz 2013, 14:27
Reiben, nie jeździłam , gdyż jestę chora :roll: i nie mam na nic ochoty ..

za to pogalopowałabym na czymś innym
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez Arhol 20 wrz 2013, 14:34
zatoka perwersji,perversion,perversion everywhere.
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32445
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez khaleesi 20 wrz 2013, 14:52
Reiben odwiedzaj chorą kupmitrumne, i rób ciepłe okłady z męskiej piersi a nie piszesz banialuki o goleniu moszny :twisted:
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

przez rotten soul 20 wrz 2013, 14:53
kupmitrumne,
To zadzwoń do chłopaka i niech wbija się na kwadrat pomóc Ci w problemie. :D


Macie swoje zatoki już, chcecie zrobić sobie tu trzecią? To jest poważny, badawczo-naukowy temat a nie... ;)
rotten soul
Offline

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

przez Reiben 20 wrz 2013, 14:57
khaleesi napisał(a):Reiben odwiedzaj chorą kupmitrumne, i rób ciepłe okłady z męskiej piersi a nie piszesz banialuki o goleniu moszny :twisted:

A w życiu, kwarantanna i zapas świec :mrgreen:
Reiben
Offline

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez khaleesi 20 wrz 2013, 14:58
Reiben, a te świece to do tyłka czy do czego? :lol:
rotten soul, własnie ma rację wsio do zatok ;)
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez Arhol 20 wrz 2013, 15:13
khaleesi, świece uniwersalne do romantycznej atmosfery,dla piromana ale i od dupy strony coś się pewnie zdziała :lol:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32445
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 20 wrz 2013, 17:10
khaleesi, Jestem za , odwiedziny sa jak najbardziej wskazane :)
rotten soul, trzeba mieć chłopaka aby po niego dzwonić :P i wykorzystać seksualnie ..

Nie moja wina , że jakoś zawsze wkrada się wątek erotyczny :oops:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

przez Reiben 20 wrz 2013, 17:21
Moja też nie, to wina teścia.
Reiben
Offline

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 20 wrz 2013, 17:27
co ma teść do wkradającego się wątku erotycznego ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

przez Reiben 20 wrz 2013, 17:40
Oj ma ma, tak samo jak do włosów na plecach :>
Reiben
Offline

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 20 wrz 2013, 17:41
Włosy na plecach to jedna wielka kicha :roll: a plecy są fajne do wtulenia się w nie albo pomasowania :105:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez khaleesi 20 wrz 2013, 19:46
kupmitrumne, czyli jakby jakiś pan miał owłosione plecki wygoliłabyś mu? 8)
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 20 wrz 2013, 19:48
khaleesi, gdyby chciał to pewnie tak , goliłam koledze woskiem plecy to tak go bolało , że się nie odzywał do mnie przez jakiś czas :twisted:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do