Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

5 CECH WYGLĄDU MĘŻCZYZNY DO KTÓRYCH PRZYWIĄZUJESZ NAJWIĘKSZĄ WAGĘ:

- Wzrost
41
10%

- Oczy
49
13%

- Włosy
29
7%

- Ramiona
16
4%

- Dłonie
28
7%

- Nogi
2
1%

- Tyłek
17
4%

- Penis
10
3%

- Tors
8
2%

- Uśmiech (usta,zęby)
39
10%

- Twarz (ogólnie)
57
15%

- Plecy
3
1%

- Brzuch
13
3%

- Stopy
4
1%

- Sposób chodzenia
11
3%

- Ubiór
36
9%

- Skóra (cera, karnacja)
11
3%

- Tatuaże
8
2%

- Piercing
2
1%

- Blizny
7
2%

 
Liczba głosów : 391

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez mark123 07 sie 2013, 22:49
Ja jestem chyba melancholikiem z podtypem flegmatyka.
Kiedyś w gimnazjum szkolna pedagog robiła test uczniom, tam wyszło mi, że jestem perfekcyjnym melancholikiem.
Pociąg do bycia ofiarą toksycznego mężczyzny leży w naturze każdej kobiety, tyle że u niektórych kobiet ta natura jest mocno aktywna, a niektórych słabiej i te się jej przeciwstawiają.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10120
Dołączył(a)
11 lis 2012, 16:33
Lokalizacja
droga do otchłani zła

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

przez rotten soul 07 sie 2013, 23:55
ladywind,
Mało który choleryk chce nad sobą pracować, on zawsze uważa, że ma racje i basta.

Przekonywałem się o tym kilkaset (jeśli nie tysięcy) razy na własnej skórze. :evil:

Candy14,
w ogole ludzie zaburzeni nie zauwazaja u siebie zaburzen myslac ze to cos z otoczeniem nie hallo a nie z nimi

Nie zgadzam się. Większość użytkowników forum ( a przynajmniej Ci, z którymi tu głównie dyskutuję) są doskonałym zaprzeczeniem Twojego poglądu. Naprawdę dziwię się, że tak napisałaś.

carlosbueno,
Autor wątku jest zawołanym offtopmanem, także nie przeszkadza mu to w ogóle. ;) Ważne, że temat żyje. Po za tym to może być nieliczna z rzeczy, która po mnie pozostanie, w przypadku śmierci. To miał być żart, ale na dobrą sprawę może tak być naprawdę. :(
rotten soul
Offline

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

przez ladywind 08 sie 2013, 00:03
rotten soul napisał(a):ladywind,
Mało który choleryk chce nad sobą pracować, on zawsze uważa, że ma racje i basta.

Przekonywałem się o tym kilkaset (jeśli nie tysięcy) razy na własnej skórze. :evil:

Candy14,
w ogole ludzie zaburzeni nie zauwazaja u siebie zaburzen myslac ze to cos z otoczeniem nie hallo a nie z nimi

Nie zgadzam się. Większość użytkowników forum ( a przynajmniej Ci, z którymi tu głównie dyskutuję) są doskonałym zaprzeczeniem Twojego poglądu. Naprawdę dziwię się, że tak napisałaś.

carlosbueno,
Autor wątku jest zawołanym offtopmanem, także nie przeszkadza mu to w ogóle. ;) Ważne, że temat żyje. Po za tym to może być nieliczna z rzeczy, która po mnie pozostanie, w przypadku śmierci. To miał być żart, ale na dobrą sprawę może tak być naprawdę. :(


Domyślam się że to był atak Candy na moją osobę .
A życie z cholerykiem do łatwych nie należy , nawet jak sie ma rację , oni wbija nóż w plecy aby udowodnić że mają rację .
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez Candy14 08 sie 2013, 00:20
Domyślam się że to był atak Candy na moją osobę .

Hę? :shock: co masz na mysli? Dlaczego mialabym Cie atakowac?
Nie zgadzam się. Większość użytkowników forum ( a przynajmniej Ci, z którymi tu głównie dyskutuję) są doskonałym zaprzeczeniem Twojego poglądu. Naprawdę dziwię się, że tak napisałaś.

rotten soul, ludzie tu na forum maja samoswiadomosc a nawet jezeli nie mieli to po pobycie na forum jej nabieraja. Ja mow3ilam o takich ktorzy sa zaburzeni ale nie maja tego swiadomosci bo dla nich to norma
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

przez rotten soul 08 sie 2013, 00:27
Candy14 napisał(a):
ladywind napisał(a):Domyślam się że to był atak Candy na moją osobę .


Hę? :shock: co masz na mysli? Dlaczego mialabym Cie atakowac?

Ja ataku również nie spostrzegłem. :bezradny:

Candy14 napisał(a): Ja mow3ilam o takich ktorzy sa zaburzeni ale nie maja tego swiadomosci bo dla nich to norma

Chyba, że tak. Myślałem, że o miałaś na myśli ogół, dlatego się obruszyłem.
rotten soul
Offline

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez Candy14 08 sie 2013, 12:09
Mialam na mysli miedzy innymi moja matke. W Zyciu nie przyjmie do wiadomosci ze cos z nia nie hallo i juz dawno przestalam z nia o tym rozmawiac. Przyjelam do wiadomosci ze jej nie zmienie..moge jedynie zmienic moj stosunek do niej
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 08 sie 2013, 13:04
Candy14 napisał(a):Mialam na mysli miedzy innymi moja matke. W Zyciu nie przyjmie do wiadomosci ze cos z nia nie hallo i juz dawno przestalam z nia o tym rozmawiac. Przyjelam do wiadomosci ze jej nie zmienie..moge jedynie zmienic moj stosunek do niej

Ale tacy ludzie są wg mnie szczęśliwsi niż tacy jak ja, że obwiniam zawsze siebie tym bardziej że nic z tym nie robię aby się zmienić i moja samoświadomość jest wręcz szkodliwa.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17044
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

przez ladywind 08 sie 2013, 13:24
Candy14, a to sorki, źle odebrałam to ;)
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez Candy14 08 sie 2013, 13:31
ladywind, spoko :D przez net trudno ogarnac intencje

Carlos nie wiem czy moja matka jest szczesliwa... ludzie wokol niej raczej nie
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

przez Monar 18 wrz 2013, 02:54
TYŁECZEK, oczy (niebieskie - i jest w moich oczach ideałem :P), no i uśmiech :)
Offline
Posty
2201
Dołączył(a)
03 kwi 2013, 00:43

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez buka 18 wrz 2013, 03:01
a karabin?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5131
Dołączył(a)
21 gru 2010, 22:23
Lokalizacja
wawa

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

przez Monar 18 wrz 2013, 03:04
buka, byle dobrze ładował.
hahahha ojojoj te rozmowy w nocy :)

ps.okaże się po ślubie........................ ;) ja należę do tych grzecznych.
Offline
Posty
2201
Dołączył(a)
03 kwi 2013, 00:43

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

Avatar użytkownika
przez buka 18 wrz 2013, 03:15
po ślubie???????????

Obrazek

Ide zatem odreagować swoją flustracje czyniąc zło w moich myślach i zabijając wszystkich żołnierzy ze zgrabnymi tyłkami:[
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5131
Dołączył(a)
21 gru 2010, 22:23
Lokalizacja
wawa

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie faceta?

przez alicja_31 18 wrz 2013, 11:30
haha, chciałam zagłosować, ale trzeba wybrać tylko 5 opcji... :roll:
Offline
Posty
644
Dołączył(a)
11 lip 2013, 11:49

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do