Jakie cechy osobowości facetów są dla Was najważniejsze?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

5 NAJBARDZEJ POŻĄDANYCH PRZEZ CIEBIE CECH OSOBOWOŚCI MĘŻCZYZNY:

- Troskliwość
49
13%

- Wrażliwość
25
6%

- Szarmanckość
7
2%

- Zaradność
53
14%

- Zamożność
6
2%

- Poczucie humoru
49
13%

- Inteligencja
65
17%

- Towarzyskość
7
2%

- Stanowczość
11
3%

- Brutalność
3
1%

- Wulgarność
1
0%

- Łagodność
8
2%

- Opanowanie
36
9%

- Uczynność
4
1%

- Szczodrość
3
1%

- Cwaniactwo
2
1%

- Pracowitość
24
6%

- Bycie prorodzinnym
6
2%

- Oszczędność
5
1%

- Ambicja
24
6%

 
Liczba głosów : 388

Jakie cechy osobowości facetów są dla Was najważniejsze?

Avatar użytkownika
przez L.E. 01 sie 2013, 13:58
Ja dzisiaj dostałam żywy dowód na to, jak ważna jest zaradność u faceta i jak bardzo mi się ta cecha u mojego faceta podoba.
Odcięli nam dziś gaz, bo jest remont instalacji, a czajnik elektryczny gdzieś się zapodział.
Wstaję rano i ... tragedia! Kawy nie będzie!
Piszę do mojego faceta, a ten mi na to: "Podgrzej wodę w mikrofali".
Niby głupia nie jestem, ale na to bym nie wpadła :mrgreen:
'Każdy z nas jest łodzią, w której może się z potopem mierzyć,
cało wyjść z burzowej chmury, musi tylko w to uwierzyć"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3514
Dołączył(a)
03 mar 2010, 18:48

Jakie cechy osobowości facetów są dla Was najważniejsze?

przez rotten soul 01 sie 2013, 14:04
carlosbueno,
Kobiety( choć z tego co wiem nie zawsze to były kobiety) oddały 177 głosów w ankiecie dotyczącej wyglądu, a odnośnie osobowości 167, czyli jednak i dla nich wygląd był ważniejszy, u facetów jest 102 do 75 na rzecz wyglądu czyli jeszcze bardziej na wygląd patrzymy

Jeśli chodziło Candy14 o liczbę głosów w poszczególnych ankietach to w końcu zrozumiałem :D , choć z przytoczonych przez Ciebie statystyk (177 do 167) wcale nie wynika, że kobietom, aż tak bardziej zależy na osobowości, niż na wyglądzie. Może po prostu każdy/a głosował'a tam gdzie miał/a ochotę, albo nie zauważył/a obu tematów.
rotten soul
Offline

Jakie cechy osobowości facetów są dla Was najważniejsze?

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 01 sie 2013, 15:17
rotten soul, No ale ja Candy nie rozumiem nadal, na jakiej podstawie z ankiet wyciągnęła te wnioski. Podejrzewam że popatrzała że najbardziej pożądane cechy osobowości u mężczyzn i maja one 25, 28 głosów a u kobiet kilkanaście i stwierdziła o faceci 2 razy mniej zwracają uwagę na osobowość. Oczywiście to poważny błąd logiczny bo zakłada równą liczbę głosujących mężczyzn i kobiet a widzimy że jednak sporo więcej kobiet głosuje( no i ankieta dzień wcześniej powstała co swoje robi) no i zbliżony rozkład pożądanych cech osobowości a przecież np faceci mogli bardziej różnorodnie głosować od kobiet i żadna z tych topowych cech nie miała większej przewagi.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17045
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Jakie cechy osobowości facetów są dla Was najważniejsze?

przez rotten soul 01 sie 2013, 17:21
carlosbueno,
Zobaczymy co nam napisze jak odwiedzi temat. Nie ma co się gubić w domysłach.
rotten soul
Offline

Jakie cechy osobowości facetów są dla Was najważniejsze?

przez ania_taka 01 sie 2013, 19:45
L.E. napisał(a):Ja dzisiaj dostałam żywy dowód na to, jak ważna jest zaradność u faceta i jak bardzo mi się ta cecha u mojego faceta podoba.
Odcięli nam dziś gaz, bo jest remont instalacji, a czajnik elektryczny gdzieś się zapodział.
Wstaję rano i ... tragedia! Kawy nie będzie!
Piszę do mojego faceta, a ten mi na to: "Podgrzej wodę w mikrofali".
Niby głupia nie jestem, ale na to bym nie wpadła :mrgreen:


hehe, faktycznie, do kawy rozpuszczalnej wystarczy, ja tez bym się nie domyśliła :) zaradny i pomysłowy ten Twój facet :)
Offline
Posty
823
Dołączył(a)
24 wrz 2011, 09:30

Jakie cechy osobowości facetów są dla Was najważniejsze?

Avatar użytkownika
przez Pieprz 01 sie 2013, 20:01
Robinho napisał(a):Mężczyźni też mogą głosować? :lol: Ciekawy jestem wyników. ;)

Nie, dla gejów będzie osobny temat.
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Jakie cechy osobowości facetów są dla Was najważniejsze?

przez ania_taka 01 sie 2013, 20:11
Mushroom napisał(a):
Robinho napisał(a):Mężczyźni też mogą głosować? :lol: Ciekawy jestem wyników. ;)

Nie, dla gejów będzie osobny temat.


:brawo: :great:
Offline
Posty
823
Dołączył(a)
24 wrz 2011, 09:30

Jakie cechy osobowości facetów są dla Was najważniejsze?

przez anonus 01 sie 2013, 20:39
Mushroom napisał(a):
Robinho napisał(a):Mężczyźni też mogą głosować? :lol: Ciekawy jestem wyników. ;)

Nie, dla gejów będzie osobny temat.

Masz jakis plan? :mrgreen:
anonus
Offline

Jakie cechy osobowości facetów są dla Was najważniejsze?

Avatar użytkownika
przez Pieprz 01 sie 2013, 21:36
Masz jakis plan?

powiedzmy że wizję :)
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Jakie cechy osobowości facetów są dla Was najważniejsze?

Avatar użytkownika
przez Candy14 02 sie 2013, 11:55
rotten soul, carlosbueno, macie racje.. nie sledzilam ankiety na biezaco i widze ze panie nawet przebily panow w glosowaniu na wyglad
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Jakie cechy osobowości facetów są dla Was najważniejsze?

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 02 sie 2013, 13:11
Candy14 napisał(a):rotten soul, carlosbueno, macie racje.. nie sledzilam ankiety na biezaco i widze ze panie nawet przebily panow w glosowaniu na wyglad

Przebiły bo kobiety( lub rzekome kobiety) oddały ogólnie dużo więcej głosów od mężczyzn(rzekomych) ale nie znaczy to że bardziej zwracają uwagę na wygląd tylko że więcej brało udział w ankiecie, jest ich więcej na forum, w takim wypadku należy sugerować się bardziej procentami.
Choć i te procenty są mylące bo jeżeli inteligencja ma 17% wskazań to nie znaczy że tylko 17% osób głosowało na nią tylko jest to 1/5 naszych 5 głosów czyli w założeniu że wszyscy oddają 5 głosów( oczywiście błędne założenie) wychodzi że 85% kobiet uważa inteligencja za jedną z 5 najważniejszych cech.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17045
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Jakie cechy osobowości facetów są dla Was najważniejsze?

przez ania_taka 02 sie 2013, 14:58
carlosbueno napisał(a):
Candy14 napisał(a):rotten soul, carlosbueno, macie racje.. nie sledzilam ankiety na biezaco i widze ze panie nawet przebily panow w glosowaniu na wyglad

Przebiły bo kobiety( lub rzekome kobiety) oddały ogólnie dużo więcej głosów od mężczyzn(rzekomych) ale nie znaczy to że bardziej zwracają uwagę na wygląd tylko że więcej brało udział w ankiecie, jest ich więcej na forum, w takim wypadku należy sugerować się bardziej procentami.
Choć i te procenty są mylące bo jeżeli inteligencja ma 17% wskazań to nie znaczy że tylko 17% osób głosowało na nią tylko jest to 1/5 naszych 5 głosów czyli w założeniu że wszyscy oddają 5 głosów( oczywiście błędne założenie) wychodzi że 85% kobiet uważa inteligencja za jedną z 5 najważniejszych cech.


niby 5 miałam z matmy na maturze, ale musiałam kilka razy przeczytać Twój wywód żeby go ogarnąć :) tak czy siak wychodzi na to że nie da się wyciągnąć jednoznacznych wniosków, gdyż nie można uznac że każdy respondent prawidłowo wypełnił ankietę i nie sfałszował wyników przez głosownie w złej ankiecie (czyli facet o facetach, kobieta o kobietach)

jednak jakiś tam zarys preferencji forumowiczów mamy
Offline
Posty
823
Dołączył(a)
24 wrz 2011, 09:30

Jakie cechy osobowości facetów są dla Was najważniejsze?

przez rotten soul 02 sie 2013, 21:50
Candy14,
Ja Ci wybaczam, nie wiem jak carlos ;)

ania_taka,
niby 5 miałam z matmy na maturze, ale musiałam kilka razy przeczytać Twój wywód żeby go ogarnąć :)

Ja miałem 2, więc bo jednym przeczytaniu odpuściłem, bo musiałbym chyba to rozpisać na kartce i przeanalizować przez kilka minut ;)
gdyż nie można uznac że każdy respondent prawidłowo wypełnił ankietę i nie sfałszował wyników przez głosownie w złej ankiecie

Właśnie takiemu odpisałaś. On sam z resztą nazwał się rzekomą kobietą :mrgreen: .
jednak jakiś tam zarys preferencji forumowiczów mamy

No właśnie, a taki był główny cel taj ankiety.


Widzę, że nawet amatorka/i bluzgających brutali się pojawiła/y. Intelekt nadal na czele, a zacięty pojedynek między wrażliwcami i obrotnymi. Chyba wcześniej nie było tak równo, jeśli dobrze pamiętam.
rotten soul
Offline

Jakie cechy osobowości facetów są dla Was najważniejsze?

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 03 sie 2013, 00:56
Ja z matmy miałem mierne i dopuszczające i to tylko po znajomości ;) Gdybyśmy wiedzieli ile osób oddało głos to bym nam wiele wyjaśniło np ile procent ludzi głosowało na daną cechę, ale mamy tylko ogólną liczbę głosów. Myślę że w tym rodzaju ankiety sprawdziłaby się taka gdzie każdej cesze przyznawalibyśmy od 1 do 10 pkt( (niekoniecznie taki przedział ) w zależności od ważności.
No ale mimo wszystko ta ankieta oddaje mniej więcej cechy jakimi powinien się oznaczać mężczyzna.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17045
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do