Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez kajmanka 30 cze 2008, 12:44
wiem ze bedzie :D tylko ja to bym odrazu chciala.. a tak nie mozna sobie wkrecac.
11 lipca wyjezdzam na wakacje, mam nadzieje ze bedzie milo i bez lęków, chociaz sama sobie mowie, ze nawet jezeli cos sie wydarzy, to nic..
Kasia
Avatar użytkownika
Offline
Posty
117
Dołączył(a)
09 cze 2008, 18:20
Lokalizacja
szczecin

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Amonre 30 cze 2008, 12:44
Freja - aby lekarz Tobie pomógł musisz mu wszytko dokładnie opowiedzieć co czujesz, jak śpisz, jakie masz mysli, jakie masz podejscie do swiata, do siebie. Marny ze mnie doradca- tez cierpię, przechodziłem przez to tylko inaczej. Nie denerwuj się - nastaw się pozytywnie do tej wizyty - wierzę że bedzie to Twój pierwszy krok abyś poczuła się dobrze.
Offline
Posty
120
Dołączył(a)
18 cze 2008, 08:42

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Amonre 30 cze 2008, 12:53
Kajmanka - ja też bym chciał od razu czuć się lepiej - ale wiem że to nie mozliwe - sama moja wiara tego nie uczyni - Zyczę Tobie udanego pobytu - wyjeżdzając zapomnisz o tym co złe :)
Offline
Posty
120
Dołączył(a)
18 cze 2008, 08:42

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzisiaj , ta wiedżma nerwica tak mi dokopała...

przez ewaryst7 30 cze 2008, 14:55
Najpierw było mi slabo , potem zimno , potem gorąco , następnie mnie przeczyściło, kołatało serce i miałam duszności!!!!!! Z nerwicą nie można się nudzić!!! Tak cholera , urozmaici dzień , że każdego dnia inne atrakcje....A co tam u was????
Offline
Posty
2102
Dołączył(a)
29 maja 2008, 08:11
Lokalizacja
Braniewo-City

Re: Dzisiaj , ta wiedżma nerwica tak mi dokopała...

przez Amonre 30 cze 2008, 15:40
Przepędz tą wiedzmę - znam sposób magiczny. Nawet zdradzę Tobie to zaklęcie - pierwsze to droga do lekarza, drugie to odpowiednio trafione leki, trzecie to odpowiedni terapeuta, czwarte to ciepliwość i pogodzenie się z chorobą. Ma ta wiedzma dla kazdego z nas różne oblicza - dla jednych jest łąskawa dla drugich okrutna. Skoro sworzyłaś ją co nie było też łatwe - mozesz ją przeganac na cztery wiatry - zajmie to trochę czasu ale wierzę że kiedyś bedziesz podchodziła do tego ze spokojem bez lęków. Pracuje w Warszawie - zdala od żony - czuje się samotny ale radzę sobie - najbardziej pomagają mi spacery - zieleń. Leki biorę już 4 tydzień- problemem jest to ze nie umiem docenić małych sukcesów - jest lepiej. Staram się wytłumaczyć sobie ze bede przechodził przez równe stany - jak sie lepiej poczuje bede sie bał nawrotów a pozniej tak jak Ty - bede sie cieszył zdrowiem - wolnością. Wiem zę zajmie mi to dużo czasu ale dla spokoju wewnetrznego, braku leków warto.
Offline
Posty
120
Dołączył(a)
18 cze 2008, 08:42

Re: Dzisiaj , ta wiedżma nerwica tak mi dokopała...

przez ewaryst7 30 cze 2008, 15:53
Amonre, Z całego serducha , życzę Ci , abyś wygral.... Naprawdę.Wiesz, mieszkam w małej mieścinie i o dobrego terapeute jest raczej trudno. Ale znajdę sposób. NA PEWNO .pozdrawiam cie cieplutko.
Offline
Posty
2102
Dołączył(a)
29 maja 2008, 08:11
Lokalizacja
Braniewo-City

Re: Dzisiaj , ta wiedżma nerwica tak mi dokopała...

przez Amonre 30 cze 2008, 16:10
Ewaryst7 - damy radę - trochę czasu to zajmie ale warto żyć nawet po to aby pokonać to cholerstwo - nie jesteśmy sami. Mam nadzieję że masz dobre wsparcie w rodzinie. Znam ból - małych miast. Pochodze z takiej mieściny że dbyby mnie to tam to dopadło - oj musiałbym się nagłowić gdzie tu znależć dobrego lekarza od duszy ( umysłu ). Marny ze mnie doradca - ale nie poddawaj się - ja borę Zotral - płacę za ten lek 8 PLN - nie niszczy to mojej kieszeni. Wiem że bede te leki brał przez 6 miesiecy ale wiem ze bedzie lepiej wiem tez ze bedą nawroty, wahania. Ale wygramy - bo tego chcemy bo musimy o zrobić dla siebie, dla bliskcih dla nas osób - coś nas to też nauczy - coś nam to uświadomi. Wiesz ze co lubię kobiety ze bardzo szybko szukają pomocy, ze mówią o tym - chcą to zrozumieć.
Offline
Posty
120
Dołączył(a)
18 cze 2008, 08:42

Re: Dzisiaj , ta wiedżma nerwica tak mi dokopała...

przez ewaryst7 30 cze 2008, 16:17
A widzisz , po to nas Bóg stworzył...abyśmy rozumiały..Wiesz, myślę ,że nie powinniśmy się martwić o nawroty. Prawidłowo leczona depresja podobno nie wraca..Ja mam nadzieję ,że ta jest tWOJA OSTATNIA. tRZYMAJ SIĘ . i PISZ CZASEM , KIEDY BĘDZIESZ MIEĆ DOŁA.
Offline
Posty
2102
Dołączył(a)
29 maja 2008, 08:11
Lokalizacja
Braniewo-City

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez alepysiak5 30 cze 2008, 17:23
moj dzisiejszy dzien byl i nadal jest do dupy... dzisiaj juz bylem pewien ze mam schizofrenie, nie moge sie doczekac wizyty u lekarza, niech mi juz powie wrezcie co sie ze mna dzieje. juz nawet ziolowe uspokajacze nie dzialaja:( w ogole to postanowilem dzisiaj rzucić palenie, czytalem ze to powoduje produkcje dopaminy przez mozg ktorej nadmiar jest przyczyna schizofrenii... no cóż, zobaczymy jak to będzie. przynajmniej pozbęde sie tego nałogu! pozatym musze znalezc sobie jakies zajecie, na prawde wstaje rano i kompletnie nie mam co robic, wlaczam kompa i czytam o schizofrenii, coraz bardziej sie boje, to jest chore! jestem niewyspany, zasnalem o 5 bo w nocy nie moglem spac:( wstalem jak zawsze kolo 9:/ normalnie spalbym do 13 a przez ten lęk codziennie budze sie o tej samej porze:/ a juz mialem taka nadzieje ze obudze jakos po poludniu, moze juz rodzice, siostra przyjedzie i przynajmniej nie bede sam... a tutaj od 9 sie męczylem... znowu nie mam apetytu, jem tylko zeby mnie brzuch nie bolał... okropnie! pozatym zaczalem zwracac uwage na to ze bardzo glosno mysle, tzn duzo spraw komentuje w myslach, kiedys bylo to dla mnie normalne a teraz to mnie przeraza, miedzy innymi dlatego wczoraj nie moglem spac. obym dzisiaj zasnął bez problemu:(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
16 gru 2006, 10:28
Lokalizacja
Kalisz

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 30 cze 2008, 21:10
A do mnie osoba z rodziny się nie przyznaje<przynajmniej tak to odebrałem>.......przykre to ale prawdziwe.
A poza tym to uświadomiłem sobie pewną ważną rzecz której się będe trzymal.
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 30 cze 2008, 21:28
boli mnie glowa ,gardło , nie moge nic mowic , mam kaszel i chrype ...brakuje jeszcze goraczki ale to jeszcze nie koniec dnia wiec zapewne wkrotce sie pojawi :? :x
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez xCarmen 30 cze 2008, 21:33
ALEKS*OLO biedaku .. zdrowiej lepiej bo sie nudze i trzeba sie wybrac na jakies polowanie i zrobic wreszcie impreze na nowym SB
cieple mleko z miodem i czosnkiem i gardlo przestanie bolec


a u mnie do du*y
Zbudź się, motylu -
Późno, całe mile
Są przed nami.

Basho Matsuo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
487
Dołączył(a)
10 sty 2008, 00:20

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez blondyneczka 30 cze 2008, 23:24
freja spokojnie to tylko nerwica w najpiekniejszym wydaniu potrzebujesz chyba troszke odpoczynku wyluzowania moze magnez by ci troszeknke pomogl? sama swoim stresem sie nakrecasz i stad cpraz gorsze samopoczucie masz po prostu dlugo trwajacy stan lekowy ale spokojnie to minie tylko musisz sprobowac sie zrelaksowac nic ci nie jest kochana!!!!! pozdrawiam serdecznie
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
28 maja 2008, 22:50

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez cixi81 30 cze 2008, 23:58
Mój dzisiejszy dzień był cudowny :D nawet sprzatać mi sie zachciało ! no i mija rocznica naszego ślubu :mrgreen: oj działo się , działo .... :D
Offline
Posty
125
Dołączył(a)
21 mar 2008, 14:22

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do