Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

przez smutna48 05 maja 2008, 07:57
Hej witam z rana na chwile bo zaraz idę do pracy :? niestety niejestem zadowolona 1 dnia uslyszalam od kierownika że on nie wie czemu przyjęto mnie na ten dzial bo się nie znam na grach play station i innych tego typu pierdolach wiecie co mam juz dośc ktoś coś pokaże robiąc sam a potem wymagają żebym juz umiała jak co kolwiek wiedzieć 1 dnia :?: :?: :?: dziś bede 2 i mam być sama na swoim dziale chyba że mnie wezmą na kase bo tak tez jest :roll: coż sama nie stanę bo mnie tego nikt nie uczył stalam ale nie sama ludzie oni wymagaja Bog wie czego na starcie po za tym strasznie duzo tam obcokrajowców a ja sobie z tym nie radze :oops: zwłąszcza jak chodzi o jakies nazewnictwo nie wiem co mam robić mam juz serdecznie dość bo nawet nie potrafię sobie poradzić żeby coś inteligentnie odryżć sie im :cry: stres mnie zjada ja tam nie wytrzymam dlugo umowy nie mam i tak myślę sobie ze nawet nie wiem czy mi ją dadzą skoro takie mają zdanie :cry:
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Avatar użytkownika
przez zimbabwe 05 maja 2008, 10:13
anonim nie daj sobie zniszczyć życia przez tą dziewczynę! Kiedyś miałam tak że zakochałam się mając 16 lat i byłam na obozie i zakochałam się w jednym gościu z Gliwic. Dzwoniliśmy dużo do siebie i w ogóle, nawet powstał plan żeby on przyjechał do mnie do Krakowa, ale w Nowy Rok dostałam od niego emaila że nie chce mnie znać... Takie bywa życie.
A dziś jestem kaszląca, na szczęście inhalatory pomagają mi jakoś przetrwać. No i chwyciły mnie myśli że rodzinka pewnie śmieje się ze mnie że ja ich tak we wszystkim słucham i jestem jak dziecko - dzięki nim. Jestem pełnoletnia ale wciąż taka jakby infantylna, jak wieczne dziecko...
"Tatusiu, jaki jest sens życia?"
"Zaraz będą <<Fakty>> to się dowiesz!" :-D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
547
Dołączył(a)
04 sty 2008, 20:02
Lokalizacja
z epoki kamienia łupanego

Avatar użytkownika
przez Sorrow 05 maja 2008, 11:37
Dzisiaj idę pierwszy dzień do nowej pracy. Na dodatek na drugą zmianę.
Boję się jak tam będzie :( .
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3353
Dołączył(a)
08 cze 2006, 15:38

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez anonim 05 maja 2008, 13:46
W tym mój problem, że jak się zakocham to już na zabój, nie chcę poznawać nikogo innego, chcę być z nią, ale to niemożliwe :(

Znajdziesz jeszcze tą jedyną.


Za każdym razem wydaje mi się, że to jest ta jedyna... Nie jest tak łatwo się z tego wyrwać... Zakochałem się a ona ucieka daleko, mam po prostu pecha.....Mam nadzieje, że czas leczy rany :cry: Ja nie chcę nawet myśleć o innej!Ona jest jak narkotyk... Taki marny los człowieka..



Smutna48 gdzie pracujesz? w jakimś markecie elektronicznym? zajmujesz się grami itp? w takim razie wejdź na jakiś serwis z grami, zobacz jakie są dostępne konsole i gry na nie oraz akcesoria, szybko idzie się tego nauczyć poszperasz jeden dzień po serwisach i będziesz wiedziała bardzo dużo, poszukaj też forum o grach (nie będe reklamowal)
"MUSZĘ LECZYĆ SIĘ NA BÓL I STRACH
GDZIE JEST CZŁOWIEK KTÓRY Z SIEBIE SAM POKAŻE MI JAK
KTO POKAŻE MI JAK ?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
583
Dołączył(a)
08 paź 2006, 20:10

Avatar użytkownika
przez IceMan 05 maja 2008, 17:53
Troszkę zmęczony jestem, wczoraj od kumpla z akademika wyszedłem około pierwszej, a dzisiaj na 9 zajęcia, byłem ledwo przygotowany ale się wybroniłem i to ze 100% punktacją (to akurat była praca... zbiorowa :P ). A teraz siedzę w domciu i tak sobie myślę, że na spacer bym poszedł, ale nie sam ... czemu najfajniejsze dziewczyny jakie znam nie mieszkają we Wrocku wrrrrr :twisted:

smutna48 poszukaj po necie, nie tylko serwisy z grami, ale też bardzo dobre są fora dyskusyjne o tej tematyce i często najwięcej się tam dowiesz, a dla Ciebie nie tylko istotne jest co jest na rynku, ale jakie są tendencje, co jest lepsze, co jest popularne itp.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

przez Pstryk 05 maja 2008, 18:07
IceMan napisał(a):A teraz siedzę w domciu i tak sobie myślę, że na spacer bym poszedł, ale nie sam ...

Ja nie jestem najfajniejsza ale chciałabym z Tobą pójść - brakuje mi bratniej duszy (czytaj: Ciebie) efektem czego jest schodzenie na psy ;) Ale tak poważnie - to mam ochotę pęknąć - niech się cholera wyleje to wszystko ze mnie - to wszystko o czym nawet powiedzieć nie jestem w stanie, a co tak ogromnie mi ciąży - 'przyjaciółka' odzywa się, gdy ma interes, chłopakowi nie powiem bo za bardzo mi na nim zależy... Chyba mnie potarga :?
Pstryk
Offline

przez smutna48 05 maja 2008, 22:11
Mam podobnie jak ty Bethi swojemu nie chce mowić za duzo bo nie wypada w takiej sytuacji wiem że jemu tez nie jest łatwo tam że nie ma najlepszych warunków i wogle i głupio mi narzekać po za tym wiem, że są ludzie ktorzy mają naprawdę gorzej duzo gorzej jeśli chodzi o prace i zarobki :roll: :? nie chce go obarczac soba za bardzo ale to jedyna osoba z ktorą mogę na spokojnie poroznamawiać i czasem mi się coś wymsknie i narzekam :oops: ... a nie powinnam :? tęsknie za nim zobacze go dopiero w lipcu i mnie to wszystko dusi juz chciala bym juz coś wiedzieć ale osoba ktora miała mu tam załątwić legalną normalną prace milczy :? i stoimy w miejscu a co do for to racja powinnam poszukać gdzieś czegoś na ten temat i musze tak zrobić dzięki za radę ....
pracuje w empiku
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 06 maja 2008, 00:11
Za każdym razem wydaje mi się, że to jest ta jedyna

No to ja mam tak samo:( chyba.....ciagle myśle o jednej ale....ta miłośc nie ma szans na realizacje....<jest z innym zarabiscie umięśnionym gościem w ogole lepszym ode mnie fizycznie i psychicznie :cry: >Nienawidze siebie swojego grubego brzucha swojej geby...........swojej pieprzonej nieśmiałości/fobii w ogole całego siebie................nie dziwie sie zę jestem sam skoro po prostu jestem nikim.......nie warto nawet spojrzeć na takie coś jak ja............można się jedynie ze mnie śmiać........i ja w ogóle mysłe o miłości :cry: :cry:
mam ochote z sobą skończyc..............<ale nie martwcie się nie zrobie tego bo się boje :cry: >
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez Sorrow 06 maja 2008, 01:35
Byłem dzisiaj w nowej pracy. Było wspaniale :D .

Teraz się boję, że ją znienawidzę :( .
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3353
Dołączył(a)
08 cze 2006, 15:38

przez gonso 06 maja 2008, 07:49
Byłem już na testach u tej nowej psycholog.Poszły mi zadziwiająco dobrze,ale gdy mówiłem o swoich przejściach przez podstawówkę,gimnazjum i obecnie szkołę średnią i jak opowiadałem to , że nie poszedłem do LO , bo tam mnie za dużo szkodliwych dla mnie osób znało to bardzo się dziwiła,tak jakbym opowiadał jej rzeczy z kosmosu.Mówiła , że pierwszy raz coś takiego słyszy i pytała się dlaczego mi tak dokuczali , a ja niby skąd mam wiedziec.Inni psycholodzy z mojego rodzinnego miasta jeszcze się bardziej nie znali.Np.mówili , że gdy mnie ktoś w szkole upokarza to mam spuścic głowę , a gdy raz się obroniłem przed jednym chłopakiem który mnie skopał na schodach to szkolna pedagog zwaliła całą winę na mnie.A czy dobry macie kontakt ze swoimi psychologami?
gonso
Offline

przez smutna48 06 maja 2008, 09:29
hej z rana... dziś na 12 to sobie korzystam i siedze przed kompem ale jak tylko wejdę do pracy humor mi się popsuje eghhhhhh wstawiam wam coś co doskonale odzwierciedla moj dzisiajeszy humor :? :lol: :? nic mi sie mie chce ogolnie czyli w sumie w normie ;) :oops:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Avatar użytkownika
przez IceMan 06 maja 2008, 17:39
bethi to przyjeżdżaj do Wrocka ;)
smutna48 napisał(a):pracuje w empiku

eee.. to fajna fucha chyba, tylko traktuj szefa z przymrużeniem oka i będzie ok ;) PS. boskie foto :lol:
anonim napisał(a):Za każdym razem wydaje mi się, że to jest ta jedyna...

To chyba jest nas z Darkiem trzech, choć ostatnio raczej unikam nadmiernego angażowania się, szczególnie że moje uczucia lubią lokować się wobec dziewczyn, u których z jakiegoś powodu nie mam praktycznie szans ewentualnie bym tylko tylko nieszczęścia narobił.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

przez Pstryk 06 maja 2008, 19:05
Sorrow napisał(a):Byłem dzisiaj w nowej pracy. Było wspaniale Very Happy .
Teraz się boję, że ją znienawidzę Sad .


Sorrow, Słońce, nie zapeszaj :!: :!: :!: Nie krakaj :!: :!: :!:

człowiek nerwica napisał(a):ta miłośc nie ma szans na realizacje....

No skoro tak twierdzisz... Poznałam pół roku temu wspaniałego mężczyznę ale moje uprzedzenia prowokują to samo podejście - Darek, nie możemy skazywać się na nieszczęście - a właśnie to robimy.

IceMan napisał(a):bethi to przyjeżdżaj do Wrocka Wink

Nawet nie wiesz jak bym chciała uciec jak najdalej, schować się przed moimi uprzedzeniami :cry: Ehh...

No i doszła do skutku moja 'wizyta' u psychiatry. Co prawda popieprzyłam terminy, ale moja Pani psychiatra mimo wszystko mnie przyjęła. Kazała mi notować szczegółowo jak się czuję na koniec dnia - ciężko mi to stwierdzić, bo jestem pijana - jak co dzień zresztą. Biorę się więc do 'notatek'... :? Czuję się paskudnie i nie chce mi się jutro obudzić :? Czemu tak trudno to zrozumieć :? Co w tym takiego kontrowersyjnego :? Nie zniosę stwierdzeń, że jestem silna :evil: Mam dość bycia silną :evil:
Pstryk
Offline

przez smutna48 06 maja 2008, 20:10
Czy ja wiem ICE czy fajna duzo zalezy od ludzi z jakim się pracuje ja swoim dziale jestem w sumie jedną jedyną kobietą i tak nie zabardzo to znaczy jest jeszcze ktoś ale Ona jest wyżej ode mnie nie jest zwyklym pracownikiem tylko ma jakąś wyzszą funkcję wiec wiecie zadna tam kolezanka :roll: czuje sie troche jak zielony ludzik w niebieskiej bajce :roll: ale co mam poradzić kierownika nie nawidze szowinistyczna ś...a i wogle taki wuzej s..a niz d... ma pierwsze co usłyszałam o sobie było złe także juz wiem, że ten człowiek jest typem gbura i wogle :x ;)
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do