Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Avatar użytkownika
przez LuC 01 lut 2007, 10:03
byłem wczoraj u psychologa pierwszy raz, nie było źle bo strasznie fajna laska z tej psycholożki... aż się na terapię indywidualną zapisałem :P:P (proszę mnie opacznie nie zrozumieć- terapia ma mi pomóc :>) - na grupową niestety nie ma szans- mają komplet :/ i nawet dobrze, bo nie miałbym na nią zbyt wiele czasu - a tak nie muszę się usprawiedliwiać :D

a dziś kolejny nudny dzień w pracy - zaglądajcie do offtopowych kawałów na pewno za 8 godzin coś tam dopiszę :P

byle do soboty- AMEN
"Należy doceniać to, co się posiada, nie niszczyć tego, a i korzystać z życia piersią pełną, bo nie znamy dnia ani godziny "

pozdr...
LuC
Avatar użytkownika
LuC
Offline
Posty
181
Dołączył(a)
22 sty 2007, 17:22
Lokalizacja
z doskoku

Avatar użytkownika
przez gusia 01 lut 2007, 10:06
LuC napisał(a):byłem wczoraj u psychologa pierwszy raz, nie było źle bo strasznie fajna laska z tej psycholożki.

Jednak czas się znalazł :P
Kurcze ja dziś......mam nadzieję że też bedzie fajna laska.... :roll:
Płyń mój bluesie,płyń...
Avatar użytkownika
Offline
niebieski kwiat i kolce
Posty
2236
Dołączył(a)
23 cze 2006, 18:41
Lokalizacja
Sosnowiec

Avatar użytkownika
przez gina 01 lut 2007, 10:09
Zajrzymy,zajrzymy z pewnością, nooo... jak pani psycholog w porządku to extra!!! a w pracy baw się dobrze,może aż tak nudno nie będzie!! Powodzenia!!
na próżno to wszystko co dzisiaj jest bólem....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
382
Dołączył(a)
21 paź 2006, 11:47
Lokalizacja
jeszcze nie stąd

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez LuC 01 lut 2007, 10:21
ale mówię wam, ja jakiś dziwny jestem - jak ktoś ma za duży dekolt to wysiadam - i choćbym nie wiem jak się starał nie zwracań nań uwagi- to mój wzrok ciągle tam podąża... chyba z nią muszę o tym porozmawiać- wkońcu to psycholog :P

Gusiu na indywidualną czas znajdę, bo sam będę termin wybierał :-)

Gina wiesz co, tak jak na zdjęcia twoje patrzę, to ona do ciebie całkiem podobna :-D (ło kule może to Ty?? ale by było faux pass)

(heh kilka postów na forum i już godzinka w pracy zleciała...)
"Należy doceniać to, co się posiada, nie niszczyć tego, a i korzystać z życia piersią pełną, bo nie znamy dnia ani godziny "

pozdr...
LuC
Avatar użytkownika
LuC
Offline
Posty
181
Dołączył(a)
22 sty 2007, 17:22
Lokalizacja
z doskoku

Avatar użytkownika
przez gusia 01 lut 2007, 10:28
LuC napisał(a):ale mówię wam, ja jakiś dziwny jestem - jak ktoś ma za duży dekolt to wysiadam - i choćbym nie wiem jak się starał nie zwracań nań uwagi- to mój wzrok ciągle tam podąża... chyba z nią muszę o tym porozmawiać- wkońcu to psycholog Razz


Za dziwnego to ona Cię uzna jak zaczniesz o tym rozmawiac :lol: :lol: :lol:
Typowy facet----wzrokowiec...

Gina dlaczego nie powiedziałaś że jestes psychologiem? ;)

LuC weź się za robotę... ;)
Płyń mój bluesie,płyń...
Avatar użytkownika
Offline
niebieski kwiat i kolce
Posty
2236
Dołączył(a)
23 cze 2006, 18:41
Lokalizacja
Sosnowiec

Avatar użytkownika
przez LuC 01 lut 2007, 10:49
eee no jak może mnie wziąść za dziwnego- to przecie Freud pisał o odwiecznej walce człowieka z popędami...
typowy powiadasz... no tak typowy...nie ma się co rozwodzić, niech tak zostanie :roll:

dobra już się biorę za robotę... hmm tylko, że ja właśnie pracuję !
"Należy doceniać to, co się posiada, nie niszczyć tego, a i korzystać z życia piersią pełną, bo nie znamy dnia ani godziny "

pozdr...
LuC
Avatar użytkownika
LuC
Offline
Posty
181
Dołączył(a)
22 sty 2007, 17:22
Lokalizacja
z doskoku

Avatar użytkownika
przez *maleństwo* 01 lut 2007, 19:18
Mam ostatnio ciężkie dni i jestem już bardzo zmeczona,sesja ,nauka ...az tle tego! A dzis sie caly dzien ucze i mam już dość ! coś się ostatnio boję :( ojoj i własnie się denerwuje ...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
266
Dołączył(a)
04 gru 2006, 16:29
Lokalizacja
Kraków

Avatar użytkownika
przez Lusi 02 lut 2007, 10:26
Pamiętacie jak znalazłam dychę?
Dzisiaj rano znalazłam 2 dychy! I to nie w portfelu męża :lol: tylko normalnie na ulicy.
Logicznie myśląc następnym razem powinnam znaleźć 5 dych.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
784
Dołączył(a)
28 wrz 2006, 10:36
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez gina 02 lut 2007, 10:31
Ja Cię Lusi!!! no to pięknie Ci się dzionek zaczął! :D oby dzisiaj jak najwięcej takich miłych zdarzeń!!!
na próżno to wszystko co dzisiaj jest bólem....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
382
Dołączył(a)
21 paź 2006, 11:47
Lokalizacja
jeszcze nie stąd

Avatar użytkownika
przez gusia 02 lut 2007, 10:35
Szczęściara :mrgreen:
Płyń mój bluesie,płyń...
Avatar użytkownika
Offline
niebieski kwiat i kolce
Posty
2236
Dołączył(a)
23 cze 2006, 18:41
Lokalizacja
Sosnowiec

Avatar użytkownika
przez Lusi 02 lut 2007, 10:56
Nie szczęściara tylko okulary przed wyjściem z domu umyłam :mrgreen:

A idąc do pracy obejrzałam (bez podnoszenia oczywiście) wszystkie śmieci leżące po drodze. Czułam się jakbym szukała grzybów w lesie :mrgreen:
Mam nadzieję, że nie przerodzi się to w jakieś natręctwo :shock:
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
784
Dołączył(a)
28 wrz 2006, 10:36
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez LuC 02 lut 2007, 12:06
kurka Lusi musisz to szybko wydać, bo takie znalezione parzy... jeszcze ci dziurę zrobi w spodniach czy kiecy ;-)

logicznie myśląc po następnych 3 razach powinnaś znajdować Euro (bo dolar ostatnio cienko) - chociaż widziałem banknot 500 PLN - NBP takie cuś wydało, niestety nie stanowi on środka płatniczego
"Należy doceniać to, co się posiada, nie niszczyć tego, a i korzystać z życia piersią pełną, bo nie znamy dnia ani godziny "

pozdr...
LuC
Avatar użytkownika
LuC
Offline
Posty
181
Dołączył(a)
22 sty 2007, 17:22
Lokalizacja
z doskoku

Avatar użytkownika
przez Lusi 02 lut 2007, 12:37
Nie mogę wydac szybko. Trzymam na niedzielę - jestem winna hackthebrain'owi kilka piw :roll: :lol: Będzie jak znalazł :lol:
I nic nie parzy - zazdrośniku :twisted:
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
784
Dołączył(a)
28 wrz 2006, 10:36
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez LuC 02 lut 2007, 14:09
Lusi napisał(a):Nie mogę wydac szybko. Trzymam na niedzielę - jestem winna hackthebrain'owi kilka piw :roll: :lol: Będzie jak znalazł :lol:
I nic nie parzy - zazdrośniku :twisted:

oż wy pijusy jedne...ale wiem ludzie z gdańska tak mają :]

i wcale nie jestem zazdrosny...
"Należy doceniać to, co się posiada, nie niszczyć tego, a i korzystać z życia piersią pełną, bo nie znamy dnia ani godziny "

pozdr...
LuC
Avatar użytkownika
LuC
Offline
Posty
181
Dołączył(a)
22 sty 2007, 17:22
Lokalizacja
z doskoku

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do