Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Avatar użytkownika
przez *maleństwo* 02 lis 2007, 14:05
Mooni troszke si boje ze skoncze w jakims psychiatryku bo dostane takich roznych objawow ubocznych albo pozniej odstawiennych :(((( mam dość tej choroby!strasznie mnie wkurza:((
Avatar użytkownika
Offline
Posty
266
Dołączył(a)
04 gru 2006, 16:29
Lokalizacja
Kraków

Avatar użytkownika
przez Mooni 02 lis 2007, 14:39
dżejem napisał(a):Co prawda nadal gniję w szlafroku


no to mnie pobiłas, bo ja właśnie przed godzina sie przebrałam ;)

*maleństwo* rozumiem, bo ja tez takie łupie myśli mam. Ale to tylko głupie mysli.

Dziś łażę wogóle jakaś nabuzowana. ehhh
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

Avatar użytkownika
przez *maleństwo* 02 lis 2007, 15:21
Kupiłam sobie siemie lniane i jakas herbatke na żoładek i bede pić :) zobaczymy co z tego bedzie...;/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
266
Dołączył(a)
04 gru 2006, 16:29
Lokalizacja
Kraków

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez naamah85 02 lis 2007, 15:41
*maleństwo*
ja zaczelam brac seroxat od dawki 20mg/ dobe i powiem, ze pierwszy tydzien to byl normalnie koszmar, po pierwsze dopadly mnie takie stany lękowe, ze balam sie nawet wstac z lozka, do tego doszly zawroty glowy, zerowy apetyt, problemyze snem/ lub nadmierna sennosc...no ogolnie bylo masakrycznie, ale staralam sie byc silna i po ok tygodniu wiekszosc objawow zniknela, chociaz do tej pory apetyt raczej niezbyt wielki, no i minimalne problemy ze snem zostaly...
no ale wierze, ze leki pomoga w jakis sposob, dlatego wytrwalam i jestem dosc zadowolona :)
Offline
Posty
96
Dołączył(a)
26 lip 2007, 12:21
Lokalizacja
Łódź...

Avatar użytkownika
przez mia25 02 lis 2007, 17:28
*maleństwo* napisał(a):Poporostu mam przerazajacy wstret do jedzenia!!a jak widze mieso to już wogole!ogólnie prawie nic nie jem!i nie jestem głodna!

ja miałam to samo na początku brania leku.nawet nie mogłam do sklepu po zakupy jeździć bo nie mogłam na jedzenie patrzyć a do kuchni nawet nie wchodziłam.na samą myśl o jedzeniu było mi niedobrze.ale jakos w siebie wmuszałam chociaż kanapke dużo piłam soków itd.teraz juz mi przeszło ale to nie to samo co przed lekami.zresztą ja nawet bez leków jak sie zestresowałam to nic przez kilka dni nie mogłam przełknąc to sie poprawiało potem pogarszało i tak w kółko.a poza tym rak przewodu pokarmowego ma wiele innych objawów więc o tym zapomnij.musisz jakoś przetrwac ten początek.nie bój sie dasz radę!
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

przez smutna48 02 lis 2007, 18:52
A ja wrocilam padam i w kościach czuje ze nic z tego nie będzie ... kuilam tylko jeansy sobie najtansze i wmiare ludzkie jak zobaczyłam ceny w Big starze to mi szczeka opadła bo to co mi się podobało :shock: chyba nigdy za taką cenę bym nie kupiła 250zeta to jak dla mnie majatek :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: a moze ja wypadłam z obiegu??? :roll:
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Avatar użytkownika
przez Jovita 02 lis 2007, 19:29
*maleństwo* napisał(a):Kupiłam sobie siemie lniane i jakas herbatke na żoładek i bede pić :)



ojej ja nie moge sie zmusic do picia tego ale musze bo jest dobre dla osob z borderline !
a tak wogole to kolejny dzien zawrotow glowy..
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Avatar użytkownika
przez pyzia1 02 lis 2007, 20:20
Mój dzień: od samego rana straaaaaaaaaaaaaaaasznie bolą mnie zatoki!
Piłam kiedyś siemię lniane, najważniejsze, to tak je rozmieszać, żeby nie było grudek bo można puścić pawia:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
745
Dołączył(a)
15 paź 2007, 10:28

przez smutna48 02 lis 2007, 20:23
a ja chciałam coś oryginalenego ładnego takiego na każda okazję i na codzień i na wyjscie gdzies coś takiego ale w C&A i tych innych same szmaty na wieszakach wiszą eghhh nic tam dziś ciekawego nie bylo a jak juz coś mialo jakiś wygląd to cena mnie powalała ja nawet takiej sumy ze sobą nie miałam eghh, coż poradzić. Ostatnio na bazarku widziałąm fajne proste spodnie zwykłe bez bajerów pytam się o cene 100zeta. achaaaaaaaa poszłam w jasną ch..e bo tam raczej nigdy nie było takich cen. rety albo się pogubilam tyle czasu chodze w zaduzych nie tylko spodnie. Wszystko bluzki tez bo mi zawze mowili weź większą nie będzie się opinac i mam teraz meksyk moge się dwa razy owinąc rozmiarem 40 nosze teraz chyba 36/38 zalezy od numeracji :roll:
ja tego nigdy nie pilam i nie załuje hehe pije tylko melise juz nawet z herbatek na odchudzanie pru erth zrezygnowałam :roll:
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Avatar użytkownika
przez Jovita 02 lis 2007, 20:25
podobno siemie lniane nie trzeba gotowac mozna w jakiejs innej formie spozywac ale chyba cos mi sie przeslyszalo.
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez .Tomek 02 lis 2007, 20:26
HA ja wstałem dzisiaj lewą nogą :twisted: poszedłem do szkoły i PRZEŻYŁEM. Nie mogę skoncentrować myśli na jednej rzeczy na dłużej niż 5 sekund :twisted: I mam się zajebi**cie źle :twisted: :twisted: Jestem rozdrażniony na maksa parszywy dzień :mrgreen:
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

przez smutna48 02 lis 2007, 20:28
Witaj w klubie mi tez wszystko dziś parszywieje :lol: dziś jest the ring II znowu bede się bac :oops: :cry: :cry: :cry:
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Avatar użytkownika
przez Mooni 02 lis 2007, 20:42
a ja dalej mam wqrwa i dalej cały czas płynę obok dziejących się rzeczy. Przeszłam się, napiłam piwa - nic nie daje. Normalnie Alicja w krainie czarów
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

Avatar użytkownika
przez *maleństwo* 02 lis 2007, 21:31
mia25 ja juz biore ten seroxa ponad miesiac ,tylko ze zwiekszyłam dawke i 2 razy wziełam po 1 tabletce ...ja tez nawet nie moge patrzec na jedzenie!własnie od cioci wrociłam i nawet zjadłam u niej kanapke z pasta rybna serem :))ale teraz znów mamwstret!!

Jovita mozna siemie lniane kupic zmielone i w takiej formie je łykac - tzn. pomieszac z cukrem i na łyzeczke ....ale nie polecam bo można sie nim udusić... a we mnie babcia kiedys wmuszała taki glutowate..fujjjj

A teraz sobi popijam to siemie ale troszke rozcienczone..taka syfska wodę... :?

smutna48 ja tez bym 250 zł nie dała za spodnie!nie warto kupisz tansze i ładniejsze!!!ja kupiłam sobie niedawno rurki w cubusie za 150 zł i po praniu zrobiły sie takie dziwny a teraz kupiłam przypadkiem inne wąskie i dużo ładniejsze w Brzesku za 60 zł .... i w praniu nic sie z nimi nie dziej i jestem bardzo zadowolona:))
Pozatym warto kupowac na przecenach....a nie odrazu z najnowszej kolekcjii:) ja to wogole jestem shopoholiczką - niestety !!a jak juz widze jakas reklame kosmetyku to mąż sie ze mnie smieje "i co musisz to miec??!" a ja "tak"!!i mam pełno nieprzydatnych rzeczy!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
266
Dołączył(a)
04 gru 2006, 16:29
Lokalizacja
Kraków

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do