Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Avatar użytkownika
przez *maleństwo* 10 paź 2007, 09:41
Ja dzis jade znow do szkoły 60 km mam nadzieje ze nie bede miała ataku jakiegos znow :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
266
Dołączył(a)
04 gru 2006, 16:29
Lokalizacja
Kraków

przez smutna48 10 paź 2007, 10:26
Hej wam a ja dopiero wstałam do tego moja M zostawila mnie bez gorsza wiec nigdzie nie pojade przynajmniej do około 16 wrrrrrr net mi szwankuje :roll: i mam juz dość :!:
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Avatar użytkownika
przez Mooni 10 paź 2007, 11:31
Darek, dzięki za przytulenie :)


Jaśkowa napisał(a):czy to nie mały znak przed kulminacyjnym atakiem



*maleństwo* napisał(a):mam nadzieje ze nie bede miała ataku jakiegos znow



dziewczyny kochane, nie nakręcajcie się tak.

a na deser .Tomek:
Tomek, nie denerwuj mnie. Dobrze wiem, co to sa narkotyki. Nie warto. Ale nie chcę cię umoralniać. Może sam powinieneś do tego dojść?
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez smutna48 10 paź 2007, 12:25
Jak i ja wiem. Nie po sobie po kims mi bliskim kto popełnil samobojstwo brał narkotyki- heroine wiem jak sie konczy potwornie.... zabiły jedynego Człowieka wartosciowego człowieka bo po mimo problemów był tak ciepłym dobrym kochajacym czlowiekiem brak mi go rozmów z nim :cry: 29 wrzesnia minęło 7 lat a ja nawet nie wiem kiedy :cry:
Ciesze się ze mam chociez was daleko ale mam Bo jesteście the best :) wszyscy macie w sobie tyle ciepła tyle zrozumienia. Jesteście poprostu wspaniali :D kazdy z was... ;)
Tomek skończ z tym :idea: :!: :idea: :!:
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Avatar użytkownika
przez Zmorek 10 paź 2007, 13:01
.Tomek, jakie narkotyki? Co konkretnie? Jeśli speed to będziesz gorzko żałował, uwierz mi. Myślę, że nie heroina, co?
A ja jadę do miasta załatwić sprawę. Obudziłem się ze ściśniętym gardłem, serducho mi wali, bo wiem, że muszę jechać. Co za głupota... A taki piękny dzień za oknem...
Jeśli masz do wyboru myśli głupie albo mądre, to dlaczego nie wybierasz tych mądrych?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
141
Dołączył(a)
06 sie 2007, 22:52
Lokalizacja
Z Zagubinowa

Avatar użytkownika
przez Jaśkowa 10 paź 2007, 14:06
Tomek a nakopał Ci ktoś ostatnio do dupska ja jestem chętna :twisted: owszem chcieliśmy bardzo abyś wrócił do nas i z nami był a nie wrócił po to aby za moment spaść na dno i nie chodzi tu o umoralniającą gadkę w stylu narkotyki to coś złego wiem bo czytałam czy widziałam!!!! ja wiem bo brałam i wiem jakie to gówno z autopsji :twisted: co Ci dają prócz oszukiwania się prócz złudnego chwilowego stanu bycia Panem nieba i ziemi to tylko złudzenie oszukujesz sam siebie!!!! Bycie Panem polega na kontroli pełnej kontroli siebie a Ty niestety pod wpływem narkotyków siebie nie kontrolujesz, jesteś małym nędznym robaczkiem sterowanym przez prochy nie sądzę aby warto było tak się pogrążać bez względu na wszystko!!!!!!! J bardzo chcę Tomka takiego jakim był, wrażliwego, wartościowego dowcipnego kolesia a nie robota na haju :roll:
Jest taka cierpień granica za którą uśmiech pogodny się zaczyna
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1157
Dołączył(a)
14 mar 2007, 23:13
Lokalizacja
stolyca&ząbki

przez .Tomek 10 paź 2007, 14:17
CUT, co by ludzi nie denerwować.
Ostatnio edytowano 10 paź 2007, 19:10 przez .Tomek, łącznie edytowano 1 raz
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

przez smutna48 10 paź 2007, 14:22
Tu nie opieprzanie chodzi tylko cięzko jest patrzec bądz czytać jak ktos powoli na własne zyczenie gaśnie :cry: pomalu odbiera sobie zycie znika :cry: :cry: :cry: :cry:
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Avatar użytkownika
przez Jaśkowa 10 paź 2007, 14:38
Tomek ja nie mam zamiaru Cię umoralniać w końcu dorosły jesteś Twoja sprawa Twoje życie tylko sokoro Ty możesz pisać sobie jak to Ci wspaniale na haju to my możemy pisać jaka to głupota dla nas i oznaka słabości i tyle
jasne PEACE zarzućmy faję pokoju będzie zajebiście poudajemy sobie jacy to jesteśmy świetni i wyluzowani :roll:
Jest taka cierpień granica za którą uśmiech pogodny się zaczyna
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1157
Dołączył(a)
14 mar 2007, 23:13
Lokalizacja
stolyca&ząbki

Avatar użytkownika
przez mia25 10 paź 2007, 14:41
no tak tylko nikogo na siłe sie nie przekona.widac czasem trzeba spaść na samo dno.obys sie tam Tomku nie znalazł.
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

Avatar użytkownika
przez Mooni 10 paź 2007, 14:44
.Tomek napisał(a):nie opieprzajcie mnie już :) trzeba żyć w pokoju


nie opieprzamy. Nie mamy takiego zamiaru. Tylko chyba większość z nas popróbowała tego "szczęścia" i to pewnie w niemałych ilościach. Między innymi dlatego jesteśmy tu gdzie jesteśmy.
PEACE! :twisted:
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

przez .Tomek 10 paź 2007, 15:14
CUT, co by ludzi nie denerwować.
Ostatnio edytowano 10 paź 2007, 19:10 przez .Tomek, łącznie edytowano 1 raz
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez Jaśkowa 10 paź 2007, 15:23
Tomek czasem trzeba coś zepsuć by potem to naprawić ;) poza tym grunt to złoty środek we wszystkim znaleźć i nie popadać z skrajności w skrajność a swoją drogą czyżby opamiętanie jednak przyszło 8) bo zaczynasz gadać do rzeczy ;)
Polina ja to bym chciała coś zjeść ale nie mogę totalny jadłowstręt od wczoraj, zakupione tydzień temu spodnie wiszą mi na dupsku jakbym w gacie narobiła ciągle lecę z wagi :roll:
Jest taka cierpień granica za którą uśmiech pogodny się zaczyna
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1157
Dołączył(a)
14 mar 2007, 23:13
Lokalizacja
stolyca&ząbki

Avatar użytkownika
przez mia25 10 paź 2007, 15:40
też mam jadłowstręt i już zaczynam sie martwić bo jestem już wystarczjąco chuda.
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do