Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

przez .Tomek 25 wrz 2007, 18:37
Mooni napisał(a):Ja się alkoholizowałam i nie było żadnych skutków ubocznych,

No to ja sobie trochę pozwolę w sylwestra :D

dżejem napisał(a):Z Kacprem trochę lepiej Very Happy

No to super :) miejmy nadzieję, że będzie coraz lepiej.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez natik 25 wrz 2007, 18:39
powiedzcie mi proszę czy to normalne,ze czlowiek czul sie calkiem dobrze
a pod wplywem leku ktory mial mu pomoc czuje sie fatalnie???
wrocily mi objawy somatyczne,mam zawroty,problem z oddychaniem i jakies dziwne nowe dolegliwosci...wrocil lęk,znow boje sie że zemdleje,czy to przejdzie i tak jest zawsze na pocztku a potem bedzie dobrze?czuje sie fatalnie a to dopiero 3 dzien i pol dawki docelowej....
na was tez na poczatku tak dzialalo to co zazywacie?
"Myśleć to co prawdziwe, czuć to co piękne i kochać co dobre - w tym cel rozumnego życia."
"Śmiejcie się ze mnie bo jestem inny, a ja śmieję się z was, bo wszyscy jesteście tacy sami..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
31 sie 2007, 16:33
Lokalizacja
Warszawa

przez .Tomek 25 wrz 2007, 18:43
natik bardzo często na początku zażywania nowych leków nasze objawy mogą się jeszcze bardziej nasilić. Co zażywasz btw.?

ps. A ja dzień całkiem spoko miałem. Wizyta u psychologa przez którą test przegapiłem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hehe :) jutro go napiszę. Ach mam nawet dobry humor. Things are getting better.
Pozdrawiam wszystkich.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez natik 25 wrz 2007, 18:54
citaxin to to samo co citalopram chyba
"Myśleć to co prawdziwe, czuć to co piękne i kochać co dobre - w tym cel rozumnego życia."
"Śmiejcie się ze mnie bo jestem inny, a ja śmieję się z was, bo wszyscy jesteście tacy sami..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
31 sie 2007, 16:33
Lokalizacja
Warszawa

przez .Tomek 25 wrz 2007, 19:06
Hmm, dużo o tym leku nie czytałem. Ale jeśli masz ulotkę to tam będzie napisane wszystko. I założę się, że wśród skutków ubocznych znajdziesz coś o możliwości nasilenia naszego złego stanu. Poczytaj dokładnie.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez natik 25 wrz 2007, 19:21
no czytalam juz i jest wzmianka na ten temat:)w panike wpadlam ze tak znowu do dupy,ale to tylko chwilowe co?:)
"Myśleć to co prawdziwe, czuć to co piękne i kochać co dobre - w tym cel rozumnego życia."
"Śmiejcie się ze mnie bo jestem inny, a ja śmieję się z was, bo wszyscy jesteście tacy sami..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
31 sie 2007, 16:33
Lokalizacja
Warszawa

przez .Tomek 25 wrz 2007, 19:36
natik napisał(a):ale to tylko chwilowe co?:)

No ten lek nie ma tego nasilać ale pomagać, zwalczać to. Po jakimś czasie organizm się przyzwyczai i będzie już tylko lepiej.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez natik 25 wrz 2007, 20:08
dzieki Tomek i dziekuje Wam wszystkim,zawsze mozna na Was liczyc i na pocieszenie oraz dobre słowo i rade:))super,ze jestescie :D
"Myśleć to co prawdziwe, czuć to co piękne i kochać co dobre - w tym cel rozumnego życia."
"Śmiejcie się ze mnie bo jestem inny, a ja śmieję się z was, bo wszyscy jesteście tacy sami..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
31 sie 2007, 16:33
Lokalizacja
Warszawa

przez .Tomek 25 wrz 2007, 20:26
A ja powiem nie za ma co :mrgreen: trzymaj się :) zawsze do usług btw. :)
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

przez smutna48 25 wrz 2007, 23:42
ogladałam wasze zdjęcia wszyscy jesteśce b sympatyczni naprwdę :-) zorki co się wystraszyłęs i olimp B wcale mi sie nie nie chciało ... i wclae się nie wystraszyłam ;)

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 11:45 pm ]
nie pamiętam loginu osoby wstawiajacej zdjęcia przed choroba i po ale czy w trakcie choroby może tak ale miałam takie same smutne oczy ... nie mam juz tego zdjęcia bo ni ehce siebie takiej pamiętac ale dokładnie takie same :cry: :cry:
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 25 wrz 2007, 23:58
Dziękuje Wam Wszystkim za to że mnie wspieracie i że jesteście ze mną

smutna48-właśnie też to zauważylem u siebie,te oczy moje są takie jakieś smutniejsze niz kiedyś
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

przez snaefridur 26 wrz 2007, 00:32
Życie jest po prostu zajebiście piękne :).Mam już komisa w kieszeni,a raczej egzamin warunkowy,który mnie dzięki Jowiszowi,nic nie kosztuje :).I jestem studentką nadal,a tak mało brakowało.W ten weekend ślub i będe się bawić.Cudnie jest.
snaefridur
Offline

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 26 wrz 2007, 00:38
:).I jestem studentką nadal,a tak mało brakowało.W ten weekend ślub i będe się bawić.Cudnie jest.

No to spoko ;)
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

przez vice versa 26 wrz 2007, 07:04
Moj dzisiejszy dzień zaczął sie juz około 2.00 w nocy. Tak jak przypuszczałam spac nie mogłam nawet po xanoxie. Od rana telepia mną nerwy, wali serce, nogi mam z waty a żołądek podchodzi mi do gardła. Juz tak sie denerwuje a jeszcze nie wyszłam do pracy.
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
23 wrz 2006, 17:56

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do