Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez omeeena 10 mar 2013, 13:57
perla86, nie panikuj, nawet okruch na początku układu oddechowego powoduje megakaszel, pewno połknęłaś i wydalisz, nie Ty pierwsza i nie ostatnia. A to co czujesz, to pewno ślad po gumie, jak w oku, kiedy wyjmie sie paproch, a podrażniona gałka daje jeszcze niemiłe oznaki
Paroxinor 20mg - od 27.10.2012r. i nadal :/
Tranxene 10mg-doraźnie - nie pamiętam, kiedy:))


Życie, to nie je bajka...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4405
Dołączył(a)
24 wrz 2012, 11:57
Lokalizacja
Warszawa

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 10 mar 2013, 17:24
tylko nie jestem pewna gdzie poszła bo nie mogłam nawet jej wykrztysic na wymioty wzięło odrazu ale czy wyszła wtedy ro nie wiem boje sie ze przeszła do krtani potem tchawicy co nawet nie czułam zeby została przełknieta dzisiaj czuje dyskomfort na klatce i był czas co ciezko mi sie oddychalo nie wiem co zrobic tej aktorki Ewy co utworzyła ta klinike córka zadławiła sie tabletka i jest śpiące:(czyli moze przejsc tam gdzie nie trzeba
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez omeeena 10 mar 2013, 17:27
perla86, córce Błaszczyk tabletka wpadła w drogi oddechowe, a nie pokarmowe. Zrozum, że nie ma opcji, żeby wpadła Ci tam guma i żyjesz!
Paroxinor 20mg - od 27.10.2012r. i nadal :/
Tranxene 10mg-doraźnie - nie pamiętam, kiedy:))


Życie, to nie je bajka...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4405
Dołączył(a)
24 wrz 2012, 11:57
Lokalizacja
Warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 10 mar 2013, 17:39
perla86,gdybyś miała gumę w drogach oddechowych to być moze też bys była juz w śpiączce albo jeszcze gorzej. Najpewniej wydalisz ją na dniach do sedesu
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 10 mar 2013, 17:42
tak dławic sie zaczełam to juz musiała gdzieś wleciec bo nie mogłam tegowycofac a dzisiaj czuje ciezki oddech to tez trochę dziwne i tez jak możliwe ze tej dziewczynce wpadło tam gdzie nie trzeba skoro nie moze tego nie moge pojąć bo mogła np przykleic sue do tchawicy jest to możliwe wogóle normalnie bije sie ze to gdzies utkwiło
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 10 mar 2013, 17:46
perla86, ale nie mogłabyś żyć z gumą w drogach oddechowych
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez omeeena 10 mar 2013, 17:49
perla86, Ty sobie chyba jaja z nas robisz, albo nie gumę wciągnęłaś, tylko jakąś ścieżkę!!! Ile Ty masz lat?
Paroxinor 20mg - od 27.10.2012r. i nadal :/
Tranxene 10mg-doraźnie - nie pamiętam, kiedy:))


Życie, to nie je bajka...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4405
Dołączył(a)
24 wrz 2012, 11:57
Lokalizacja
Warszawa

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez kaja123 10 mar 2013, 18:00
perla86, skoro się tak boisz to dlaczego nie pójdziesz do lekarza? Zobacz gdzie ma dyżur ostra laryngologia i się uspokoisz.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2262
Dołączył(a)
08 sty 2011, 01:29

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 10 mar 2013, 18:01
27 nie robie jaj moja mama az klepała po plecach a nie moze być tak e ona sie przyklei boje sie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 10 mar 2013, 18:07
kaja123 napisał(a):perla86, skoro się tak boisz to dlaczego nie pójdziesz do lekarza? Zobacz gdzie ma dyżur ostra laryngologia i się uspokoisz.

Dokładnie tak zrób to przestaniesz się zamartwiać
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 10 mar 2013, 18:44
niestety w tym tyg będę sie do urzędu pracy rejestrować i wtedy moge sie udać dziewczyny naprawde nie miłe to jest uczucie byc moze nerwica ponegować lubi a wogóle guma moze sie gdzie przykleic? Sorki:(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

przez emi 1402 10 mar 2013, 18:55
troche tych lęków było ale juz niedługo pójde w sen lubie wieczory :zzz:

-- 10 mar 2013, 17:58 --

niekiedy te lęki dotyczace niewiadomo czego poprostu czuje lęk
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
14 lis 2012, 10:50

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 10 mar 2013, 20:09
perla86, kuźwa [przepraszam za wyrażenie ;) ]
ile osób ma Ci jeszcze powtórzyć, że Twoja guma do żucia nie znajduje się w Twojej tchawicy/krtani/oskrzelach/płucach*
[* niepotrzebne skreślić]
gdyby tak było to:
1. nie pisałabyś sobie normalnie na forum
2. leżałabyś na jakimś OIOMie czy tym podobnym oddziale z ciałem obcym w drogach oddechowych w postaci rurki intubacyjnej bądź tracheotomijnej
3. w dodatku mało świadoma tego co się z Tobą dzieje


mój dzień prawie cały spędzony na pisaniu licencjatu ;)
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 10 mar 2013, 20:18
emi 1402, mam dokładnie to samo. Boję się i panikuję choć nisc złego się nie dzieje. Na szczęście dziś te lęki były minimalne. chciałabym tak częściej
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 8 gości

Przeskocz do