Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 14 lut 2013, 16:33
perla86, wszystkie informacje zawarte są w ulotce z czym nie można danego leku łączyć.
ale w przypadku beta blokerów jestem na 90% pewna, że można je łączyć z lekami p/depresyjnymi.
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 14 lut 2013, 16:41
leaslie wlasnie w tych ulotkach za duzo nie pisze ale gdzies wyczytalam ze grupy SSRI one tez moga spolonic kacje serca a z blokerami jak to jest same to robia i zeby nie bylo mieszanki moze ktos jeszcze brał leki depresyjne i blokery?

A wogole dzisiaj dostałam okres i mnie rozrywa :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

przez roxaneczka37 14 lut 2013, 16:45
dawno mnie tu nie było, ale teskniłam za pisaniem tutaj ;) mój dzień minął na mysleniu o nim. Chciałabym spędzić z nim ten dzień.. wiem jednak, że to nie ja jestem ta o której myśli i którą kocha. Dziś napisałam mu list, którego pewnie nigdy mu nie wyśle..chcialam tak po prostu uzdrowić swoją duszę.

Miłość to wielka siła, a ten dzień jest wyjątkowy, więc jesli macie z kim go spędzić, to jesteście prawdziwymi szczesciarzami ;)
Trzeba walczyć o swoje marzenia, ale trzeba też wiedzieć, które drogi są nie do przebycia i zachować siły na przejście innym ścieżkami.
Offline
Posty
266
Dołączył(a)
01 sie 2012, 19:55
Lokalizacja
wszędzie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Anielka1313 14 lut 2013, 16:45
Ja od lat biorę i nic się nie dzieje.Ale lekarz zapisując mi leki wie jakie biorę.Powinien zapytać.
Idż prosto i uśmiechaj się
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
21 wrz 2007, 15:49
Lokalizacja
Gdańsk

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 14 lut 2013, 17:16
Anielka bierzesz bloker i depresyjny a mozna wiec jakie powiazanie?

-- 14 lut 2013, 17:00 --

Wiecie spojrzałam teraz na echo serca i tam jest znaczek EFN ktory oznacza frakcje wyrzutowa mam jej 60% a czytam w internecie ze powinno byc 65 :( 3 lata temu tez mialam 60
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez depas 14 lut 2013, 18:26
Zapowiadał się normalnie, czyli pełen lęku i uczucia pustki, ale odezwał się telefon a w nim kierownik lokalu do którego składałem cv i jestem umówiony na dzień próbny w poniedziałek. Boże dodaj mi sił. Leki niewiele dają.
paroksetyna 40mg
mianseryna 60mg
amisulpryd 200mg


RIP Robin Williams (1951-2014)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2135
Dołączył(a)
14 lip 2012, 14:55
Lokalizacja
Opole

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 14 lut 2013, 18:36
perla86, a jak napiszą w internecie, że żeby się wyleczyć z czegoś masz skoczyć w ogień to skoczysz?
bo jakby wujek google miał mnie diagnozować to już dawno powinnam umierać na raka... skoro masz 60% i lekarz nic na to nie powiedział to znaczy, że to nie jest nic groźnego, w końcu chyba przez 6 lat studiowania medycyny i ileś lat specjalizacji czegoś go nauczyli?!
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Mój dzisiejszy dzień

przez mrs.grey 14 lut 2013, 18:55
Dzień nie do życia. Wszystko było w porządku do południa a potem mój nastrój zmienił się diametralnie. Straciłam wiarę we wszystko w co zaczynałam wierzyć. Nic mi się nie chce. Może dlatego że nic jeszcze nie osiągnęłam straciłam wiarę w to że kiedykolwiek cokolwiek mi się uda. Do dupy z takim życiem. Nie nadaję się do niczego. :oops:
Offline
Posty
95
Dołączył(a)
14 sty 2013, 21:36

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 14 lut 2013, 18:56
leaslie tez to prawda. Wkurzaja mnie objawy tej nerwicy czemu one nie chcą zniknąc :( już moga byc leki bez objawów

-- 14 lut 2013, 18:30 --

Wogole na diagnozie mam napisane tachyarytmia :( a to bedzie to samo co tachykardia przyspieszony puls? boje sie tego strasznie bo groznie to brzmi :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 14 lut 2013, 19:59
perla86, nie, to nie jest dokładnie to samo.
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 14 lut 2013, 20:05
niech ktos cos doradzi co to jest :( boje sie troche czy to tez prze znerwice :( ogolnie kardiolog powiedziala ze serce zdrowe a tutaj takie cos :(

-- 14 lut 2013, 19:06 --

Bo ja mialam przyspieszony na ekg wiec nie rozumiem tego troche
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 14 lut 2013, 20:07
perla86, po prostu jest to tachykardia z niemiarową akcją serca.

Tachykardia sama w sobie nie jest objawem żadnej choroby.
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez slow motion 14 lut 2013, 20:10
Niekoniecznie. Tachykardia może być objawem chorób serca lub nadczynności tarczycy.
Najczęściej wywołana jest przez stres lub wysiłek fizyczny.
___________________

▪█─────█▪
Avatar użytkownika
Offline
Erithacus rubecula
Posty
9658
Dołączył(a)
15 sty 2012, 17:33
Lokalizacja
Czyściec

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 14 lut 2013, 20:12
slow motion napisał(a):Niekoniecznie. Tachykardia może być objawem chorób serca lub nadczynności tarczycy.
Najczęściej wywołana jest przez stres lub wysiłek fizyczny.


Źle zdanie sformułowałam, chodziło mi, że sama tachykardia nie jest chorobą ;)
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do