Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 30 sty 2013, 21:29
_wovacuum_ tak odstawiłam wtedy ale ja juz schodziłam z dawki wczesniej sa kobiety gdzie biora sileniejsze leki co maja powazniejsze sprawy i rodza zdrowe dzieci nie chce sie tutaj klocic bo nie iwesz co bylo przyczyna u mnie bo dziecko u mnie normalnie zylo biło serce i wogole miałam objawy ciazowe i przezły nagle nie chce sie tlumaczyc po drugie ja sie do tej ciazy przygotowywałam co miesiac u ginekologa kwas foliowy itp biore juz dobre dwa lata i w cizy czulam sie dobrze pisałam wyzej ze nie mialam ataków ani nic z tym zwiazanego cieszylam sie na ta ciaze lekarka mi mowila ze hormony mogly spodowac to ze nerwica ustapila a po ciazy jesli by trzeba bylo to bym wrocila do leków.
A na terapie jstem zapisana ale niestety terminy sa nic nie poradze.


jasaw z mila checia moze znajdzie sie cos co nie sluchalam.. jesli chodzi o cisnienie to w domu ja nie mam takiego mam duzo nizsze tutaj chyba bylamw strasznej panice..ja mam przepisane cwiartke tylko dzisiaj mialam 114/78 w takich granicach mam w domu jesli jest dobrze gdy nie mam silnych lęków moze byc i dlatego sie obawiam zeby az tak drastycznie nie skoczylo bo nadcisnienia to napewno nie mam a tetno rzadko przekracza mi 100

-- 30 sty 2013, 20:30 --

Ja robilam te badania w tamtym roku co mam zlecone teraz ale ze wzgledu na ciaze moze tsh zaczelo szalec kto wie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

przez Mightman 30 sty 2013, 21:33
5 mg w dace 1/4 to masz taką samą dawkę jak ja czyli 1,25 mg. BETABLOKER trzeba pzestać brać jak mamsz puls poniżej 50 uderzeń na minutę a tak to jeść według zaleceń. Szczerze? Gówno to daje no jedynie dyskomfort że "ziomek wziąłeś tabsa nie skoczy Ci puls nawet jak jesteś zdenerwowany" i faktycznie tak jest mimo że się denerwuję ostro to podczas ataku paniki max puls to 120, najczęsciej jednak 90. Bierz i jeżeli nie zobaczysz np. otępienia, miękkich nóg, drętwienia rąk i nóg w nocy czy np zawrotów przy wzstawianiu z rana to bierz ten betabloker. Ja miałem dawkę 2,5 mg ale po niej puls wieczorem miałem czasami 40 :shock: a rano z łóżka nie mogłem wstać :shock: więc mam mniejsza dawkę i jest luzik arbuzik. Ciśnienie po takiej małej dawce spadło mi może +/- 5 mg ale to MAX. Zrób hormony i może coś one powiedzą. Pozatym mniej się stresuj wiem że łatwo powiedzieć ale próbuj. Ja też przy atakach czy zdenerwowaniu mam problemy z oddychaniem tzn. ciężej mi się oddycha i takie tam oczywiście myśle że ciśnienie wielkie czy serce szybko bije a mierze i jest 130/75 puls 75 lol :shock:
Offline
Posty
734
Dołączył(a)
20 lis 2011, 18:12

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 30 sty 2013, 21:45
Mightman ja juz dzisiaj rano co wczoraj wzielam na wieczor tabletke czułam sie spiaca ale puls miałam normalny nie niski i pol dnia chodziłam spiaca i troche glowa mnie bolała ale nie wiem czy to efekt tego i tez jest tak ze beta blokerów chyba nie mozna nagle odstawic tylko stopniowo...a jak sie wydaje ta dawka nie jest az taka wysoka nie? Ja ogolnie puls jak jestem troche zdenerwowana to miałam tak do 90 ale wczoraj bałam sie dodatkowo badania bo wrocilam do domu to juz ucichło... mnie sie oddycha nawet ciezeej przy normalnym pulsie

-- 30 sty 2013, 20:46 --

Mam kolezanke która ma puls 90 cały czas
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez _wovacuum_ 30 sty 2013, 21:48
perla86, to idz prywatnie na terapię...a i tak uważam ,że decydowanie się na dziecko i branie pod uwagę,że będzie się brało leki w tejże ciąży jest bardzo egoistyczne :roll: Nie ma bezpiecznych leków,to jest tylko takie gdybanie,albo się uda ,albo i nie.Owszem decyzja należy do Ciebie,ale ten temat jest tak kontrowersyjny i ja nie mogę przejśc obok niego bez słowa :bezradny:

Mój dzień ok :)) psychicznie czuję się bardzo dobrze już od dłuższego czasu,leków nie biorę,terapię zakończyłam .W nowej pracy dzielnie daję radę :mrgreen: Oby ten stan trwał już zawsze.Ale czujna jestem!!!Nigdy nie wiadomo jak znów coś szlag trafi..
Widzę sporo nowych osób na forum i kilka chyba też pozmieniało nicki?? Nie ogarniam jak na razie :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
538
Dołączył(a)
17 wrz 2011, 19:40
Lokalizacja
Belgia

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 30 sty 2013, 21:54
Nie stać mnie prywatnie obecnie nie pracuje i ja nie zamierzam brac w ciazy leków :blabla:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez _wovacuum_ 30 sty 2013, 21:55
perla86, to z czego będziesz dziecko utrzymywac???? :shock:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
538
Dołączył(a)
17 wrz 2011, 19:40
Lokalizacja
Belgia

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 30 sty 2013, 21:58
Sory ale cie to nie powinno interesowac
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez _wovacuum_ 30 sty 2013, 22:04
perla86, oczywiscie,że nie powinno.Jestem po prostu zniesmaczona i tyle jeśli chodzi o ten temat.Aczkolwiek przyznaję,że liczyłam na [poważną dyskusję. Powodzenia :papa: Perła.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
538
Dołączył(a)
17 wrz 2011, 19:40
Lokalizacja
Belgia

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 30 sty 2013, 22:10
Mightmana mzoe to zmeczenie wynikało z tego ze wzielam xanax tez na wieczor po dwoch godzinach beta bloker?Jak ja odroznie czy to sa objawy nerwicy czy wynik tego blokera :bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 30 sty 2013, 22:14
mi puls rzadko spada ponizej 100. mam tachykardie na tle nerwowym. jak mi pikawka zacznie szalec,to wszedzie czuje,w gardle,zoladku a nawet w nogach. to okropne uczucie. i nie musze byc nawet wtedy zdenerwowana
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 30 sty 2013, 22:17
a to jak jestem spokojna to puls 70 ponad mam a jak przychodzi lęk to dojdzie do 90 ale wczoraj dodatkowo bałam si ebadania w ekg wiecej mi nic nie wyszlo bylam w 2010 u kardiologa mialam badania ale wtedy takiego pulsu nie mialam duzo mam teraz problemow moze to wynik tego

-- 30 sty 2013, 21:18 --

A tak wogole zna sie ktos na ekg z WAS? czy widac te czestoskurcze czy jak to sie zwie

-- 30 sty 2013, 21:19 --

fatuma a nie osłabia cie taki puls?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez L.E. 30 sty 2013, 22:22
Produktywny, ale bardzo męczący :(
Mam już dość wszystkiego :(
'Każdy z nas jest łodzią, w której może się z potopem mierzyć,
cało wyjść z burzowej chmury, musi tylko w to uwierzyć"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3514
Dołączył(a)
03 mar 2010, 18:48

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez fatuma03 30 sty 2013, 22:29
perla86, moj organiizm troche sie przyzwyczail. ale nie powiem- czasem sie musze poolozyc
Pewnego dnia zrozumiałam że ja nie umiem nic.....
Arketis20mg
Clonazepenum6mg
Hydroksyzinum25mg
Vetira 2000mg propranolol30mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2334
Dołączył(a)
16 lis 2012, 20:56
Lokalizacja
unia europejska

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez perla86 30 sty 2013, 22:35
A mialas jakies badania robione u kardiologa?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do