Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Majkel86 22 gru 2011, 13:36
Znowu przyszły te bardziej stresujące dni :evil: ale co tam trzeba to przetrwać 8)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
384
Dołączył(a)
23 lis 2011, 13:47

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez anka00 22 gru 2011, 13:41
No niestety nie ma na tą chwile zbyt pozytywnych perspektyw na dobrą prace.
A mi znowu dokucza żołądek, moja nerwica daje mu w kosc. Czuje scisk w żołądku i ból. Najlepiej sie czuje jak spie a gdy tylko otwieram oczy to po paru sekundach mam wrazenie jakby mi ktos zawiązał sznurek na żołądku.
Moja mama leczy sie na depresje i miała takie uczucie przez bardzo długo. Teraz jest juz ok, jest spokojna, wesola ale leki bierze juz z 10 lat. Zawsze myslałam ze mnie ta choroba nie spotka, ba nawet byłam pewna ze jestem silna itd i co? i bardzo sie myliłam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
517
Dołączył(a)
24 lis 2011, 16:25

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez skalamax 22 gru 2011, 13:49
Ja dziś bratam się ze śledziami, kapustą, sałatkami, kluskami z makiem i tym podobnymi. Poza tym mam wolny dzień od pracy, spędzam czas z (nieco podziębionym niestety) synem Jędrkiem, czekam na Przemka aż wróci z pracy, czuję święta obiema dziurkami od nosa. A poza tym.. Wróciłam do Seronilu i chyba mi lepiej.
Życzę Wam wszystkim wspaniałych chwil w Święta. Zdrowia, siły by przetrwać trudniejsze momenty, a najlepiej żeby tych trudnych wcale nie było.
Życzę Wam miłości do wszystkich, a najbardziej do samych siebie, życzę wytrwałości i wiary, że każdy następny dzień będzie coraz lepszy. I niech tak będzie. Każdy następny coraz piękniejszy.
Ściskam wszystkich!
Kiedyś wyjdziemy nieśpiąc
Poza to co nam się śni
I rozbłyśniemy aureolą
L. Janerka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
263
Dołączył(a)
16 maja 2011, 00:16

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień

przez bellabella 22 gru 2011, 13:55
dziś jest fatalnie, wierzgam i nie zgadzam się zaakceptować rzeczywistości. nie chcę być tu z tymi ludźmi. chcę być gdzieś indziej, w jakimś lepszym miejscu, z kimś innym, lepszym, w innym ciele, z innymi myślami. źle mi smutno i beznadziejnie
Offline
Posty
51
Dołączył(a)
27 wrz 2011, 09:26

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez skalamax 22 gru 2011, 13:59
bellabella, a nie da się trochę jakoś od nich "odizolować"? Jakiś własny mały kącik albo sprawunki w markecie przez pół dnia, czas tylko dla Ciebie?... Mnie to często ratowało. Wychodziłam z domu pod byle pretekstem.
Kiedyś wyjdziemy nieśpiąc
Poza to co nam się śni
I rozbłyśniemy aureolą
L. Janerka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
263
Dołączył(a)
16 maja 2011, 00:16

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez krak_00 22 gru 2011, 14:01
Jak mogę wątek nowy założyć ?
Ci, co śnią za dnia, wiedzą o wielu rzeczach niedostępnych dla tych, co śnią tylko nocą. - E.A. Poe
Avatar użytkownika
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
20 gru 2011, 09:56

Mój dzisiejszy dzień

przez bellabella 22 gru 2011, 14:05
skalamax napisał(a):bellabella, a nie da się trochę jakoś od nich "odizolować"? Jakiś własny mały kącik albo sprawunki w markecie przez pół dnia, czas tylko dla Ciebie?... Mnie to często ratowało. Wychodziłam z domu pod byle pretekstem.


Może rzeczywiście dobry pomysł choć na moment zmienić otoczenie - dziękuję za wskazówkę. po prostu czasem nie ogarniam, za dużo sprzecznych emocji natłok myśli itd.
Offline
Posty
51
Dołączył(a)
27 wrz 2011, 09:26

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Amon_Rah 22 gru 2011, 14:08
Nie widzisz na dole przycisku "Nowy temat".....?
ObrazekObrazekObrazekObrazek
KOCOBO JE CPБИЈА!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1867
Dołączył(a)
28 sty 2006, 00:35
Lokalizacja
Ultima Thule

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez krak_00 22 gru 2011, 14:09
Dzięki I bez nerw ;)
Ci, co śnią za dnia, wiedzą o wielu rzeczach niedostępnych dla tych, co śnią tylko nocą. - E.A. Poe
Avatar użytkownika
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
20 gru 2011, 09:56

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Ardash 22 gru 2011, 14:10
secretladykkk napisał(a):No i ciekawe czy będę miała kiedyś pracę marzeń?/


Secretladykkk ja sie zastanawiam, czy w ogole znajde prace w zawodzie :? To moje drugie studia. Mam juz 33 lata i szczerze powiedziawszy mam juz dosyc tego wiecznego studiowania. Najpierw w Polsce skonczylam polonistyke. Zaraz po obronie wyjechalam za granice. Praca, kursy jezykowe (angielski), zaczelam studia, ktore po pol roku rzucilam, znow kursy jezykowe (tym razem jezyk tutejszy) i znow studia, w miedzyczasie dwojka dzieci. Ehhh, zmeczona jestem juz ta nauka...

anka00 napisał(a): Czuje scisk w żołądku i ból. Najlepiej sie czuje jak spie a gdy tylko otwieram oczy to po paru sekundach mam wrazenie jakby mi ktos zawiązał sznurek na żołądku.


Mam to samo :(
Ego says:"Once everything falls into place, I will find the peace".
Spirit says:"Find peace and everything will fall into place".
Avatar użytkownika
Offline
Posty
294
Dołączył(a)
20 cze 2011, 13:08

Mój dzisiejszy dzień

przez Mightman 22 gru 2011, 14:12
wczorajszy dzień był udany mimo że zapowiadał się fatalnie :D uczyłem się na kolosa z kolegą do 1 rano i zrobiliśmy przy tym 0,5 l wódki :lol:, wstałem o 4 30 z bólem brzucha i juz nie zasnąłem, o 8 poszedłem do swojej kobiety, zjedliśmy śniadanko poszliśmy do spowiedzi, potem napisałem tego kolosa na 99,9% całkowicie poprawnie! i wyruszyłem w podróż autkiem do domu na święta było bardzo ślisko bo padał śnieg ale ja lubię takie warunki drogowe. Jedyne minusy to że przez większość dnia miałem przelewanie w sercu, ciągle się gdzieś śpieszyłem, i na wieczór miałem lęki ale wypiłem magnez, meliske, posluchałem medytacji ewy foley i jakoś zasnąłem.... ciągle boję się że mam jakieś grzyby/drożdzaki w organiźmie :(
Offline
Posty
734
Dołączył(a)
20 lis 2011, 18:12

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Ardash 22 gru 2011, 14:22
Mightman napisał(a):wczorajszy dzień był udany mimo że zapowiadał się fatalnie :D uczyłem się na kolosa z kolegą do 1 rano i zrobiliśmy przy tym 0,5 l wódki :lol:, wstałem o 4 30 z bólem brzucha i juz nie zasnąłem, o 8 poszedłem do swojej kobiety, zjedliśmy śniadanko poszliśmy do spowiedzi, potem napisałem tego kolosa na 99,9% całkowicie poprawnie!


Czyli wszystko jak Bozia przykazala :D Tak trzymac :yeah:

skalamax Tobie tez Wesolych Swiat :D :D
Ego says:"Once everything falls into place, I will find the peace".
Spirit says:"Find peace and everything will fall into place".
Avatar użytkownika
Offline
Posty
294
Dołączył(a)
20 cze 2011, 13:08

Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez małaMI25 22 gru 2011, 15:36
Amon_Rah, chodzi o to,że jutro lece samolotem do Holandii. O samolot chodzi dokładniej :105:
Przyjaciel- to osoba przy której można myśleć głosno
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2122
Dołączył(a)
13 gru 2010, 15:48
Lokalizacja
Pesymistyczno

Mój dzisiejszy dzień

przez Sabaidee 22 gru 2011, 15:40
Biegnę na spotkanie z córą, a później na świąteczne spotkanie forumowe.
Sabaidee
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do