Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez marcja 04 sty 2011, 01:19
MOCca napisał(a):Hahaha zablokowali jeden z najlepszych tematów na forum homoseksualizm, leczcie się ludzie z pedalstwa. 8)


Niech lepiej i homoseksualisci i heteroseksualisci lecza swoja tolerancje i ucza sie kultury slowa. Bo ze tej zabraklo z obu stron u niektorych, to widac i dobrze, ze zamknieto temat. Ja bym go dodatkowo jeszcze wrzucila do kosza, juz wolalam osobiscie czytac watki o szczegolach masturbacji, czy o domu uciech a nawet np. watki zalozone przez znawce plci kobiecej :mrgreen: itp. Przynajmniej atmosfera byla mila, a tu ani atmosfery, ani zgody, off-top przez kilka stron, wyzwiska, obrazanie sie i wulgaryzmy, jakies podzielone obozy... Jeden wielki zal.pl...

Lakuda, okropne to co piszesz o wylewie...Az mnie, jako hipochondryka przeszedl dreszcz niepokoju... Ale z drugiej strony nic o tej osobie nie wiemy, mogla miec nieleczone nadcisnienie. Niektorzy to lekcewaza i nie lecza, bo nadcisnienie nie uprzykrza zycia...Az do czasu...wylewu czy zawalu...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2365
Dołączył(a)
29 cze 2006, 23:07

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez MOCca 04 sty 2011, 01:21
Dzień się kończy, dobranoc moi mili, powiem tylko, że przeżyłam I prawdziwy atak lęku, to straszne,,, wina nie ma, nic nie ma dobranoc. WPNW.
idxcie na całosc nie łapiąc yonka, pusycyajcie latawce na łące i dmuchajcie motzlki...

"Wyobraź sobie prawa i obowiązki, przywiązania i potrzeby, wspomnienia i wdzięczność, zespól to wszystko pod jednym imieniem i imieniem tym będzie Ojczyzna". V.v.G.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1550
Dołączył(a)
09 lip 2008, 23:45
Lokalizacja
Łódź

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez GG7 04 sty 2011, 01:27
3maj się . ! Miłych snów , może nadejdą :tel2:
Rexetin+Trittico+Oxazepam+Miansec // i czasem C2H5-OH ..."idę" -powoli chyba ..? w stronę prostej ,byle bym szybko nie dotarł do jej kresu."NFZ" - Nichilistyczna Filozofia ZBRODNI - Poszargana/poszarpana wielowątkowość wewnętrzna powoli dobija/zabija.. qrv. 104 kg :( /67"
Avatar użytkownika
GG7
Offline
Posty
376
Dołączył(a)
30 gru 2010, 08:06
Lokalizacja
SK-KR 60%-40%

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Korba 04 sty 2011, 02:42
cokolwiek się zrobi na tym forum, zawsze jest źle :?

powinnam iść spać, zapodałam sobie aż za dużo leków, ale emocje i smutek są silniejsze.
gdyby nie fakt, że jutro idę do pracy, to bym sobie pofolgowała.
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez dogomaniaczka 04 sty 2011, 03:04
MOCca, weź trochę wyluzuj dziewczyno...nie wiem skąd tyle wrogości nagle w Tobie. :roll:
dogomaniaczka
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 04 sty 2011, 04:08
bardzo dobrzy człowiek, pozytywny taki, służący radą i doświadczeniem, nie żyje :( to młoda kobieta była..
i nagle wylew..

Jeju ja mam schizy na punkcie wylewu......boje sie ze ktos tak o mnie napisze...:OOOOBOJE SIE;/
Chyba zwariuje zaraz....moze miala ona cos z cisnieniem,ze stale wysokie albo krwiak,bo mam nadzieje ze nie umarla ot tak bo jej sie podwyzszylo raz nagle
Boje sie.............
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Agnieszka_1988 04 sty 2011, 11:37
Dostałam pracę.
Praca marzeń - 3 tygodnie się pracuje, potem 2 wolne, za godziwe pieniądze i całkiem niedaleko domu, a ja się dygam...
Boję się, że znów będzie się coś ze mną działo i będę musiała komuś obcemu powiedzieć np. szefowi, a co gorsza - zrezygnować z dnia na dzień, jak w poprzedniej, bo nie będę dawała rady.
Marzyłam, żeby znaleźć pracę, a teraz jestem przerażona. Dobrze, że jutro terapia...
Agnieszka_1988
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez polakita 04 sty 2011, 11:38
dziś mój pierwszy dzień na bezrobociu (na własne życzenie) obawiam sie że będę się nudzić ale nic, zobaczymy co przyszłość oraz czas wolny przyniosą

[Dodane po edycji:]

Korba napisał(a):cokolwiek się zrobi na tym forum, zawsze jest źle :?

Gdyby było tak, że cokolwiek się zrobi i jest dobrze, to by oznaczało że wszyscy są już zdrowi :-P
Offline
Posty
887
Dołączył(a)
03 wrz 2010, 18:05

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez maksinek 04 sty 2011, 11:42
ja cierpie i nic nie jest tego w stanie zmienic:(((
maksinek
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez GG7 04 sty 2011, 11:44
Wszystko musi mieć poziom średni/równowagę . Same pozytywy tez chyba doprowadziłyby do "nicości" , ciągła ekstaza .... wszystko może się "przejeść".
Sorry za lekko ubogie słownictwo , jeszcze jestem "zamulony" ;p

maksinek napisał(a):ja cierpie i nic nie jest tego w stanie zmienic:(((


Zaręczam Ci , że się mylisz ! ( poczytaj w przywitalni -jak chcesz-moje dawne mega "jazdy" ) . Trochę może haotycznie sklecone , ale będzie lepiej !
Rexetin+Trittico+Oxazepam+Miansec // i czasem C2H5-OH ..."idę" -powoli chyba ..? w stronę prostej ,byle bym szybko nie dotarł do jej kresu."NFZ" - Nichilistyczna Filozofia ZBRODNI - Poszargana/poszarpana wielowątkowość wewnętrzna powoli dobija/zabija.. qrv. 104 kg :( /67"
Avatar użytkownika
GG7
Offline
Posty
376
Dołączył(a)
30 gru 2010, 08:06
Lokalizacja
SK-KR 60%-40%

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez sunset 04 sty 2011, 11:48
GG7, mnie się wydaje, że Ty w każdym temacie się wymądrzasz. Na dodatek Twoje wypowiedzi są tak chaotyczne, że ja osobiście nic z nich nie rozumiem. Być może to tylko moje zdanie, ale musiałam to napisać.
sunset
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez maksinek 04 sty 2011, 11:50
siedze i wegetuje:((((
maksinek
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez GG7 04 sty 2011, 11:51
Nie chcę nikogo urazić , nie chcę się wymądrzać , wypowiedzi mam lekkko haotyczne ( odstawiam na siłę lora do 0 ! ) .
Pozdrawiam mimo wszystko
Rexetin+Trittico+Oxazepam+Miansec // i czasem C2H5-OH ..."idę" -powoli chyba ..? w stronę prostej ,byle bym szybko nie dotarł do jej kresu."NFZ" - Nichilistyczna Filozofia ZBRODNI - Poszargana/poszarpana wielowątkowość wewnętrzna powoli dobija/zabija.. qrv. 104 kg :( /67"
Avatar użytkownika
GG7
Offline
Posty
376
Dołączył(a)
30 gru 2010, 08:06
Lokalizacja
SK-KR 60%-40%

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez olinelka 04 sty 2011, 11:52
Nie rozumiem tego. Wszystko było ok. Przestałam sobie wkręcać te straszne choroby(tylko troche o nich myślałam), zaczęłam się dobrze czuć. leki pomagały 5,5 tygodnia brania escitalopramu, odstawiłam juz benzo i wszystko git. A tu nagle wczoraj jeb ! Znowu strach, ze jestem chora, znowu jakies chore jazdy. I dzis juz sie obudziłam ze strachem . Co jest kur...? Znowu to drżenie wewnetrze (osłabione troche przez leki) . aLe znowu sie boję!!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
495
Dołączył(a)
13 lis 2010, 16:51

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do