Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Misiek_NL 10 lis 2010, 18:17
jacas, ja do tego jeszcze chwilowo nie mam za co ;)
Misiek_NL
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez jacas 10 lis 2010, 18:24
dzisiaj jawnie zasnalem na niemieckim, kumpel z lawki mnie musial szturchac zebym sie obudzil, bo nauczyciel cos do mnie gadal :shock: chyba musze zaczac wczesniej chodzic spac..

[Dodane po edycji:]

ja pier***e skad te zolwie maja tyle sily :shock:
'They say I walk around like got a 'S' on my chest'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
04 lis 2010, 18:36
Lokalizacja
www.jacasgno.mybrute.com

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Agnieszka_1988 10 lis 2010, 18:53
Boli mnie głowa od kilku dni :roll: Ignoruję, bo wszystko przypisuję nerwicy, ale co jeśli to coś poważniejszego? :hide:

Zaraz przychodzi do mnie mój Skarb i będziemy się relaksować :mrgreen:
Agnieszka_1988
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Natusia 10 lis 2010, 18:57
boli mnie głowa i siedzę i płaczę :(
...śmierć jest spokojna łatwa życie jest trudniejsze...
Offline
Posty
1382
Dołączył(a)
13 maja 2010, 11:32

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez jacas 10 lis 2010, 18:58
Natusia napisał(a):boli mnie głowa i siedzę i płaczę :(

cos sie stalo?

[Dodane po edycji:]

http://www.terrarium.com.pl/galeria/vie ... erid=22774
słodziaki :P
'They say I walk around like got a 'S' on my chest'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
04 lis 2010, 18:36
Lokalizacja
www.jacasgno.mybrute.com

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez 19_latek 10 lis 2010, 18:59
Swietnie, z opini psychologa i psychiatry wynika ze nie nadaje sie na psychoterapie. Bede musial brac leki do konca zycia :twisted:
19_latek
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Natusia 10 lis 2010, 19:00
jacas a bo wynikła dzisiaj pewna sytuacja , podobna do zeszłorocznej i buum wszystko wróciło , złe wspomnienia :(
...śmierć jest spokojna łatwa życie jest trudniejsze...
Offline
Posty
1382
Dołączył(a)
13 maja 2010, 11:32

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Shadowmere 10 lis 2010, 19:22
Siedzę,boli tak,że nie mogę plakac i każda czesc mojego ciala wyrywa mnie na tory.
Shadowmere
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Helvetti 10 lis 2010, 19:55
Do dziś myślałam, że Niemcy są wredni. Ale nie są. A niby wojna, i te sprawy... a bardzo zabawni i otwarci ludzie ; ). Za to Austriacy- masakra. Dziewczyny wredne, patrzyły się strasznie, że tak powiem, krzywo, i na do widzenia krzyknęła jedna 'I hate Gdańsk'. Hiszpanie się przekrzykiwali, kto co bierze, i czemu. A Litwini, to już pisałam, w porządku, chociaż trochę spokojni.
No to tyle z 3 fajnych dni mojego dennego życia. Fajnie było, szkoda że się skończyło.
got a date with suicide.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2478
Dołączył(a)
16 kwi 2009, 21:14
Lokalizacja
Warszawa.

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez marciatka 10 lis 2010, 19:58
Dzisiejszy dzień? Mój pierwszy poważny i dający do myślenia stan depresyjny. Nie byłam w stanie nic zrobić, raziło mnie światło, ludzi drażnili. Wyszłam z zajęć. Poszłam spać, popłakałam i trochę mi lepiej.

[Dodane po edycji:]

Wspaniale, teraz naczytałam się o depresji dwubiegunowej i oczywiście objawy do mnie pasują, oczywiście teraz uważam, że ani chybi mam to paskudztwo. Świetnie.
Offline
Posty
194
Dołączył(a)
13 sie 2010, 18:37

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez jacas 10 lis 2010, 21:20
Do dziś myślałam, że Niemcy są wredni. Ale nie są.

stereotypy - najgorsza rzecz na swiecie ;) tak samo jak niby Angole/Szkoci to skapcy i brudasy :roll:
kurna, ale mgla na dworze. a mnie trzeci tydzien z rzedu podczas treningu masakrycznie boli prawy bark. ale tylko podczas cwiczen, wiec nerwobol to raczej nie jest :roll:
'They say I walk around like got a 'S' on my chest'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
04 lis 2010, 18:36
Lokalizacja
www.jacasgno.mybrute.com

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Misiek_NL 10 lis 2010, 21:28
U mnie żadnej mgły nie ma.. :)
Misiek_NL
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez jacas 10 lis 2010, 21:36
umowilem sie na jutro na spacer z kolezanka. moze mi to dobrze zrobi.
'They say I walk around like got a 'S' on my chest'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
04 lis 2010, 18:36
Lokalizacja
www.jacasgno.mybrute.com

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 10 lis 2010, 21:42
Moja głowa działa samodzielnie - zupełnie nad nią nie panuję. Nadinterpretuję. Dopowiadam. WARIUJĘ :why:
Dwa razy zemdlałam z bólu, brzuch też postanowił się zbuntować.
Mam dość. Chce uciec. Chcę to wszystko zakończyć.
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7303
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSNbot Media i 8 gości

Przeskocz do