Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 05 lis 2010, 09:31
Agnieszka_1988, nie wróż sobie babo jedna, szklanej kuli nie masz, nie możesz wiedzieć co będzie za miesiąc, rok... Musisz się trzymać, podobno po każdej nocy nadchodzi dzień, a po każdym deszczu słońce - ba nawet tęcza czasem.
Ja w ciebie wierzę słonko. I tulam do serduszka mojego smutaska.
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7301
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Agnieszka_1988 05 lis 2010, 09:45
chojrakowa, zawsze mam jakieś lepsze nastawienie, mimo lęków... Stłamsiło mnie życie dzisiaj...
Dziękuję Chojraczek :oops:
Agnieszka_1988
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 05 lis 2010, 09:51
Agnieszka_1988, mnie też dobija, co się podniosę dostaję pałą w łeb, ale co.
Jesteśmy, nadal. A to już sukces.
Jeszcze raz buziakuję.
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7301
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez fobia 05 lis 2010, 09:59
Agnieszka_1988, to ,że byłaś spokojna jak brałaś benzo nie ma znaczenia, wówczas powinnaś zachowywać sie jak Twój chłopak ;) . Ja myslę ,że Ty się za bardzo nakręcasz nadziałanie leku, pisałaś ze boisz się psychotropów i narkotyków i myslę , że to właśnie przez to tak zareagowałaś. Następnym razem , jak weźmiesz lek po prostu łyknij i nie myśl o tym co będzie, nie wyczekuj działania.
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez LitrMaślanki 05 lis 2010, 10:05
Od samego rana ,nerwy .Zaczynam wierzyć ,ze nie nadaje sie do niczego . Po chu.. żyć przecież to beznadziejne miotanie się ryby wyciągniętej z wody . Zawsze ktoś zasadzi mocnego kopa w kość ogonową . Co to ku00a za pewnik ,ze życie jest wartością nadrzędna ????? To za ch00a nie prawda ,jego jakość się liczy n ie tylko fakt ze się żyje . Jestem ppier0000ny i beznadziejny .
LitrMaślanki
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Agnieszka_1988 05 lis 2010, 10:55
fobia, może ja mam jakąś hipernerwicę, na którą benzo nie działa :mrgreen: Spróbuję Twoim sposobem następnym razem, jak tylko ośmielę się wziąć to do ust ponownie...
Agnieszka_1988
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Piorunka 05 lis 2010, 11:14
PM trzymaj się kochana:)

Kolejny beznadziejny dzień,boję sie już wszystkiego...kolejnej minuty,godziny,dnia...boję się zasnąć bo wydaje mi się że wtedy nie będę mogła kontrolować oddechu...kiedy to wszystko się skończy?łomatko! ja chcę "zwyczjnego po prostu"!

Maślana nie ma tak lekko...umrzeć byłoby najprościej,ale wiesz dobrze jak i ja że to nie jest żadne rozwiazanie...zresztą nie Ty tutaj decydujesz ani nie ja...więc po co w ogóle rozważać taką ewentualność?
Życie...hm...Bóg dał nam życie i wolną wolę...teraz od nas zależy czy jest to wartość nadrzędna czy zniżymy sie do pozycji zwierzęcia<bez urazy dla wszystkich zwierząt>Trzeba stawiać czoła światu,ludziom którzy nam w tym świecie przeszkadzają...ktoś zasadził nam kopa w tyłek...hm...pomasujmy i idźmy dalej...uszy do góry!

co jeśli moja próba sił z losem jeszcze nie ma końca? mam usiąść i płakać? nie chcę! nie zatrzymam się!
Piorunka
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez PhilosophyOfLife 05 lis 2010, 11:57
No tak,wczoraj za bardzo mialam dobry humor.Pochwalilam sie,ze dobrze spie i dzis w nocy spalam 4 godziny :mrgreen: Swietnie poprostu.Wzielam polowke zolpidemu i nic.Jednak nie bralam wiecej,pomeczylam sie i okolo 2 w nocy zasnelam,a tak bylo juz pieknie :why:

Wiola ciesze sie ,ze test negatywny :yeah:
PhilosophyOfLife
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 05 lis 2010, 11:58
PhilosophyOfLife, spokojnie, pocieszę cię, że ja spałam niecałą godzinę...
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7301
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez PhilosophyOfLife 05 lis 2010, 12:01
chojrakowa, :mrgreen: chyba mnie zamkna do pokoju bez klamek przez to spanie :mrgreen: Nawet sie spoko czuje,az dziwne.
PhilosophyOfLife
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 05 lis 2010, 12:03
PhilosophyOfLife, ja też aż tak nie odczuwam, za bardzo jestem skupiona na innych aspektach mojego nieszczescia
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7301
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez PhilosophyOfLife 05 lis 2010, 12:08
chojrakowa, kazda noc tak u Ciebie wyglada?
PhilosophyOfLife
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez Misiek_NL 05 lis 2010, 12:14
Nie mam fajek... :pirate: chojrakowa, poczęstujesz mentolkiem ??
Misiek_NL
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez wovacuum 05 lis 2010, 12:23
hej wam.Nie spiè 3 noc z rzèdu..zalatwilam sobie wolne dziisaj.To uczulenie mimo masci,dalej siè rozprzestrzenia,boli mnie glowa,mièsnie i jestem bardzo slaba.jak tak dalej bèdzie,to jutro pojadè z mèzem do szpitala,bo ten moj doktor to chyba za bardzo siè nie zna na problemach skornych.dzwonilam do mojego psycho-powiedzialam mu o tej wysypcei ogolnym rozbiciu,powiedzial,ze to moze byc rowniez na tle nerwowym,wièc we wtorek do niego jadè.Ogolnie moja aktywnosc bardzo spadla,wièc moze bèdè musiala wrocic do lekow.Chyba nerwica wraca,a ja nie przyjmujè tego do swiadomosci...co za kurewski dzien!!
wovacuum
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do