Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez magdalenabmw 19 gru 2009, 18:47
scrat napisał(a):
iryss napisał(a):tak ale mnie chcodzi o taka damsko męską miłość

Wiem, mi też.


To możecie sie spiknąć :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
magdalenabmw
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Donkey 19 gru 2009, 18:52
Forum psychologiczne miejscem swatów :)

Mój luby wyjechał i ponjad tydzień będę sama ;/
Nudzi mi sie okropniieee.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez fobia 19 gru 2009, 18:54
ja dzisiaj byłam poprawić mój tatuaż (robiłam go 6 lat temu ale postanowiłam go troche poprawic) :) lekko obolała ale szczęśliwa :) niedługo zrobie kolejny ;)
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez magdalenabmw 19 gru 2009, 18:59
Donkey- taka miłość często sie zdarza, ja moją miłość poznałam na forum i zaraz 3 lata będzie :smile:
Fobia- też sie kurcze zbieram żeby tatuaż skończyć, ale jakoś odwagi mi brakuje...
magdalenabmw
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Donkey 19 gru 2009, 19:04
Magda czy na tym forum poznałaś lubego?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez magdalenabmw 19 gru 2009, 19:16
Nie, na innym. Ale co to za różnica jakie forum? Nie zauważyłam abyście jakoś różnili się znacznie od ludzi z tamtego forum gdzie poznałam chłopaka mojego, jesteście tylko wrażliwsi i dojrzalsi ale to akurat na plus jest :smile:
magdalenabmw
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez scrat 19 gru 2009, 19:33
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
2093
Dołączył(a)
17 lip 2007, 16:44
Lokalizacja
Warszawa

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez paradoksy 19 gru 2009, 19:37
haha, scrat


mój dzien: z rana ciężko było wstać, więc poszłam na uczelnie 5 godzin później, na 2 godziny tylko
ale obecnośc mam, więc...
tylk koleś mi się znowu rozdwajał..

a teraz sprzątam bo nikt dupy nie ruszył, żeby to zrobić.
paradoksy
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez magdalenabmw 19 gru 2009, 19:47
Scrat, skubany, bmw-sport a skąd wiesz? :D Ale już mnie nie ma na tamtym forum, mam skasowane konto, byłam kilka lat ale jakoś nam sie drogi rozeszły... A mój chłopak był znajomym mojego kolegi, umówiliśmy sie na piwo, pasja nas połączyła i tak jakoś zostało... Skoro nas połączyła pasja to dlaczego Was miała by nie połączyć nerwica?
magdalenabmw
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez bee84 19 gru 2009, 19:54
podobnie jak iryss ... też bym się z chęcią zakochała :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
442
Dołączył(a)
30 maja 2008, 10:36
Lokalizacja
gdańsk

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez scrat 19 gru 2009, 20:00
magdalenabmw napisał(a):Scrat, skubany, bmw-sport a skąd wiesz? :D

Pewne rzeczy przy odrobinie dedukcji są dosyć przewidywalne...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
2093
Dołączył(a)
17 lip 2007, 16:44
Lokalizacja
Warszawa

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Donkey 19 gru 2009, 20:06
magdalenabmw napisał(a):Nie, na innym. Ale co to za różnica jakie forum? Nie zauważyłam abyście jakoś różnili się znacznie od ludzi z tamtego forum gdzie poznałam chłopaka mojego, jesteście tylko wrażliwsi i dojrzalsi ale to akurat na plus jest :smile:



Dwóch nerwicowców razem? Trudny związek to by chyba był.

Jak dla mnie facet musi być silny bo ja jetsem słabiutka ;/. Muszę czuć się bezpiecznie. To podstawa.

Co więcej , wyobrażacie sobie jakby to było jakby dwie osoby w tym samym czasie atak dostały?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez bee84 19 gru 2009, 20:09
oj ... a ja mysle, że to byłby dobry związek ....... a dwa ataki na raz to niezła jazda ... z pewnością przyjemniejsza niz w pojedynke ...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
442
Dołączył(a)
30 maja 2008, 10:36
Lokalizacja
gdańsk

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Donkey 19 gru 2009, 20:11
No własnie ja nie ejstem taka pewna. Nie znioslabym chyba swiadomosci ze moj chlopak tak strasznie cierppi a ja nie moge mu pomoc. A ja zanim podjelam leczenie to czulam sie strasznie!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 12 gości

Przeskocz do