Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Lena88 04 gru 2009, 00:17
Dzięki Razor :) Ale dwa lata zwlekałam z tą wizytą, bo tak się bałam, ale teraz to już trzeba iść... łeee
Just listen to the music of the traffic in the city
Linger on the sidewalk where the neon signs are pretty
How can you lose?

http://www.youtube.com/watch?v=JyW1smKgJF8
Avatar użytkownika
Offline
Posty
300
Dołączył(a)
16 cze 2009, 18:37

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez fobia 04 gru 2009, 00:36
wovacuum, jestem Słońce tylko mój mąż dostał wkońcu kase <jupiii> i musielismy na zakupy jechać. Kamien z serca z tą kasą normalnie bo już ciężko było. Razorbladerka_, gratuluje terapii i podejścia :)
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez klaudia78 04 gru 2009, 09:36
Witam
Wstalam dzis ze strasznym lekiem ,kolataniem serca i gula w gardle ;(
ide dzis do fryzjera i jakos srednio mnie to cieszy ,ale zaraz wezme leki to mam nadzieje,ze ten stan minie i dzien jakos milo przeleci
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
18 lis 2009, 20:07
Lokalizacja
Śląsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez wovacuum 04 gru 2009, 09:37
fobia, wierzè,ze musialo byc Ci cièzko..swojà drogà to musi byc niezla nerwowka,jesli facet na czas nie dostajè kasy :roll: a u mnie dzisiaj praca praca praca za godzinkè jadè :D acha pralka zaskoczyla,wielka ulga bo juz mialam wizjè jak jak idè do pralni z walizà brudnych ciuchow :mrgreen: czujè siè bardzo dobrze,3 miesiàc dzisiaj mija bez atakow :D
wovacuum
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez klaudia78 04 gru 2009, 09:38
Lena88 ja tez zawsze boje sie isc do dentysty i zwlekam do ostatniej chwili i wtdy sie cierpi 2x tyle co by sie poszlo odrazu ,no ale co zrobic ......
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
18 lis 2009, 20:07
Lokalizacja
Śląsk

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez wovacuum 04 gru 2009, 09:38
klaudia78, fryzjer poprawi ci humor,wez leki i ruszaj do boju z nowà fryzurà!!! :D
wovacuum
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez klaudia78 04 gru 2009, 09:40
Razorbladerka_ dzieki za kciuki,przydadza sie,a powiedz po jakim czasie leki zaczynaja dzialac i jak ty sie po nich czujesz ??????????????????
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
18 lis 2009, 20:07
Lokalizacja
Śląsk

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez wovacuum 04 gru 2009, 09:57
zapomnialam,ze dzisiaj mam terapiè a juz umowilam siè z klientami :? trudno zadzwoniè do psycho i zmieniè termin wizyty.Ach ta moja pamièc.. 8)
wovacuum
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Razorbladerka_ 04 gru 2009, 10:15
fobia, dzieki, tez jestem z siebie dumna.

klaudia, to zalezy od lekow wiesz kochana, na mnie seronil zaczal prawidlowo dzialac gdzies po dwoch miesiacach, a teraz nie juz nie dziala na mnie chyba wcale dlatego dostalam jeszcze fluanxol i czekam na odpowiednie efekty po nim bo jak na razie nie jest za ciekawie... nie wiem kiedy snie, a kiedy cos sie dzieje naprawde i nosi mnie caly czas tak, ze musze ruszac rekami, nogami... czuje taki przymus jak oddychanie...

[Dodane po edycji:]

Dzis ciezki dzień przede mną... pomożecie... ??
Slowa zlewaja sie w falszywy ton gdy nadwrazliwosc jest jak bilet w jedna strone stad... Musze leczyc sie na bol i strach.



Ja tancze a niebo gra!!! :-D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1220
Dołączył(a)
29 wrz 2009, 20:56
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez wovacuum 04 gru 2009, 10:25
Razorbladerka_, pomozemy!!dzisiaj zaczynasz terapiè?
wovacuum
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez linka 04 gru 2009, 10:29
Nie idę do szkoły, mam lenia, pogoda taka dupna, ze w ogóle lepiej z wyra nie wychodzić cały dzień :/
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez wovacuum 04 gru 2009, 10:31
linka656, to nie wychodz z wyra :D wez ksiàzkè ,dobre zarcie i siè relaksuj.Albo filmik dobry zarzuc?
wovacuum
Offline

Re: Mój dzisiejszy dzień

przez zarka70 04 gru 2009, 10:36
Nie ide do pracy bo ide do szkoły,jutro też a w niedzielę do pracy i tak wokoło,nie mogę się cieszyć że mam wolne do boję się jak będzie w szkole:(Tak bardzo bym chciała spać...spać.
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
02 gru 2009, 10:49

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Razorbladerka_ 04 gru 2009, 11:27
wovacuum napisał(a):Razorbladerka_, pomozemy!!dzisiaj zaczynasz terapiè?



Wova, w poniedzialek zaczynam, ale dzis koszmarnie sie czuje dlatego pytałam czy pomożecie bo nie przezyje chyba dzisiejszego dnia... :(
Slowa zlewaja sie w falszywy ton gdy nadwrazliwosc jest jak bilet w jedna strone stad... Musze leczyc sie na bol i strach.



Ja tancze a niebo gra!!! :-D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1220
Dołączył(a)
29 wrz 2009, 20:56
Lokalizacja
Gdańsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do