Mój dzisiejszy dzień

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez IceMan 22 lip 2008, 12:16
Ostatnio zaczynam bić rekordy we wstawaniu. Na studiach spokojnie godz. 9, trochę posłuchałem muzyczki i wstawałem. A tutaj 11 i oczu nie mogę otworzyć :P a rekordowa godzina to 13:20 bodajże :lol: a potem łażę cały dzień jak na kacu ale dobudzić się wcześniej za cholerę nie mogę. A w ogóle to coś mnie dzisiaj nosi i nawet będę zdziwiony jak coś dzisiaj nie nawywijam w związku z moją domową sytuacją :twisted: no chyba że K.O. zaliczę z jakiegoś powodu :P
offtopic, ja ostatnio śpię po 10 h i nie wysypiam się
Polina, trzeba przetrzymać tak jak pisze kitty341 albo do kontrofensywy :P mnie dzisiaj diabelnie kusi na to drugie :twisted:
Polina napisał(a):Jesli chodzi o misie, to nie używam, ale mam stuletni jasieczek, który wyglądem /i grubością/ przypomina szmatkę do podłogi.
Nie zasnę bez niego, w ogóle nie ma mowy. A mam lat 29.

Hmmm... przypomniałaś mi o mojej słabości do jaśków. kiedyś pojechałem na wakacje i nie było takowego i katastrofa, wywracanie się na lewo i na prawo przez 3 h, w końcu padłem ze zmęczenia widocznie (l. 20) ;)
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez IceMan 22 lip 2008, 13:16
Polina, tylko się nie tnij, zresztą mchu i paproci też szkoda ;)

A ja dostałem już wytyczne na dzisiaj, mam 'rozmawiać' (nie ważne, że wykpiła już większość tematów - albo prędzej: wszystkie - o jakich mógłbym jej mówić, nic nie zostało do powiedzenia, nie chcę i nie mam co jej mówić), bo inaczej 'będzie źle'. HA! Nie-do-cze-ka-nie. Powoli zbieram się do tego żeby wyjść do kumpla, czy jej to będzie pasować czy nie. Najwyżej będzie potem awantura.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez zimbabwe 22 lip 2008, 13:53
A ja dziś dostałam atak szału. Dawno nie miałam takiego napadu. Aż sąsiadka mi na dzień dobry nie odpowiedziała.
"Tatusiu, jaki jest sens życia?"
"Zaraz będą <<Fakty>> to się dowiesz!" :-D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
547
Dołączył(a)
04 sty 2008, 20:02
Lokalizacja
z epoki kamienia łupanego

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez nanom1 22 lip 2008, 20:28
Noc (zanim zasnąłem )była starszna :? .Nie wiem jak to wytłumaczyć a więc powiem wprost .Czasami mam ataki paniki powiązane niejako z ''wyrzutami sumienia'' :evil: (błedami) które popełniłem i popełniam w przeszłości (tej dalszej i tej bliższej).Chciałbym się cofnąć w czasie i móc w jakiś sposób ,to zmienić,ale wiadomo-jest to niemożliwe...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
21 lut 2008, 17:42

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez offtopic 22 lip 2008, 20:52
nanom1 napisał(a):Noc (zanim zasnąłem )była starszna :? .Nie wiem jak to wytłumaczyć a więc powiem wprost .Czasami mam ataki paniki powiązane niejako z ''wyrzutami sumienia'' :evil: (błedami) które popełniłem i popełniam w przeszłości (tej dalszej i tej bliższej).Chciałbym się cofnąć w czasie i móc w jakiś sposób ,to zmienić,ale wiadomo-jest to niemożliwe...

Mam identycznie.... Czasami jak położę się do łóżka to myśli o wydarzeniach z przeszłości same się nasuwają i zaczynam po raz anty analizować i przeżywać na nowo te wydarzenia...
Zmiany nadeszły, małe bo małe ale cieszą :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
306
Dołączył(a)
16 cze 2007, 12:05

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Mooni 22 lip 2008, 22:44
siemka znerwicowane dzieciaczki!
chyba wracam z niebytu
jestem na urlopie
robię sobie przerwę w zyciu codziennym
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez IceMan 23 lip 2008, 11:54
Polina napisał(a):Jawohl, herr furer
numer obozowy 164474 :lol:
heil!

Nie no nie ma to jak mocny tekst o poranku :lol: :lol: :mrgreen: a ten numer obozowy tak btw jakiś bardzo podobny do mojego nr indeksu na uczelni :P zbieg okoliczności? :P

nanom1, ja do przeszłości raczej staram się nie wracać, nie wiem jak jest u Ciebie, u mnie to wspominając wiele rzeczy biorąc poprawkę na zakompleksienie jakie towarzyszyło mi w młodych latach pamiętam tylko najgorsze, najbardziej niemiłe rzeczy.

Mooni, hej, dawno Cię nie było :]
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 23 lip 2008, 13:40
Witajcie:)
U mnie dzisiaj jest ok.Chociaż troche fizycznie jest żle ale psychicznie dobrze:)Nawet bardzo :D .
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez IceMan 23 lip 2008, 13:49
Fajnie, a jak tam prawko, byłeś czy dopiero idziesz się zapisać?
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Mooni 23 lip 2008, 14:06
ano dawno, IceMan, dawno :smile: jakoś tak wyszło
wogóle w pracy nie bardzo mam czas pisać na forum, a w domku net mi nie chodzi :evil:

teraz jestem na urlopiku, wracam za 2 tygodnie
właśnie molestuję beti, żeby sie spotkać. Zawsze możesz się dołaczyć do spotkanka, no i innych też namawiam! można by coś wymyślić na sierpień? co wy na to?
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez IceMan 23 lip 2008, 18:16
Mooni napisał(a):Zawsze możesz się dołaczyć do spotkanka

Chętnie ale warunki dojazdu mi raczej na to nie pozwalają, możliwe że bym dobre 4-5 godzin miał w jedną stronę zakładając że nie miałbym zbyt długich przesiadek (a w to wątpię niestety). I koszty :? Więc życzę miłego spotkanka i może się załapię z Wrocka od października ;)
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez Superbabka 23 lip 2008, 19:17
Polina - gratulacje:))))
A ja mam dzis kolejny zien do d:((( Ciagle usuwanie gruntu, zawroty glowy, bujanie...i jeszcze napad lęków:( Więc jeszcze gorzej....a dopiero 2 dzień wzięłam ćwiartkę Zoloftu:( Coś sobie nie radzę i załamuję się:(((
Nabywając trzy koty nabywasz gratis trzy wierne serduszka :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
129
Dołączył(a)
11 maja 2008, 19:25
Lokalizacja
Warszawa

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez adam_s 23 lip 2008, 22:21
Dzień do d***, dostałem list z sądu rodzinnego o nieobecności w szkole (ok. 350 godzin) i 5 września mam się stawić na przesłuchanie w tej sprawie ( bo kiedyś tam mnie straż miejska złapała w czasie gdy powinienem byc w szkole). Zajebiście, jakby chcieli to by się mogli dowiedzieć że niedługo po tamtym zajściu już wróciłem do szkoły i zaliczyłem klasę, a nie od razu postępowanie wszczynać. Tym bardziej że miałem wiekszośc nieobecn. usprawiedliwionych a i mam orzeczenie od psychiatry o fobii. Zepsuli mi dzień, grr :?
GG: 5988000
Avatar użytkownika
Offline
Posty
852
Dołączył(a)
01 kwi 2008, 22:01
Lokalizacja
Górny Śląsk

Re: Mój dzisiejszy dzień

Avatar użytkownika
przez IceMan 24 lip 2008, 01:53
Polina, u mnie też coś ucichło, nawet ok jest, ale to chyba jakaś cisza przed burzą :twisted:
adam_s, czym się przejmujesz, pokażesz, że się mylą, szkoda tylko że ci wtedy kawałek dnia zmarnują
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot], na_leśnik i 11 gości

Przeskocz do