Nasze Sny

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Nasze Sny

przez Reiben 22 cze 2014, 13:11
No to zczajcie ziomy mój poranny sen, teraz mi się przypomniało. Dostałem chyba w prezencie zwierzęta, kozę i żółwia, nie wiem czemu akurat kozę i żółwia, ale bardzo się cieszyłem, że w końcu mam jakieś zwierzątka. Ale jak to można było się spodziewać mama była bardzo na nie i kazała trzymać moje zwierzątka na balkonie. No i tak sobie siedziała koza i żółw na balkonie, widziałem je tylko przez szybę drzwi balkonowych, dziwiłem się, że tam mogą tyle wytrzymać w upale, deszczu itd., a pewnego dnia patrzę a żółw rucha tę kozę. :hide:

dream sponsored by Noopept & Centrophenoxin :great:
Reiben
Offline

Nasze Sny

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 22 cze 2014, 13:13
Ha ha ha :great:

-- 22 cze 2014, 13:15 --

Mi się śniło , że padała ofiarą snajpera psychola i dostałam kulka w łeb jako pierwsza ze wszystkich .
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Nasze Sny

Avatar użytkownika
przez mark123 22 cze 2014, 13:23
Śniło mi się dzisiaj, że nie miałem rodziców. Później mi się śniło, że byłem niby niemowlakiem i leżałem obok jakiegoś drugiego niby niemowlaka, ale umieliśmy mówić i rozmawialiśmy ze sobą.

-- 03 lip 2014, 00:20:45 --

Ostatniej nocy najpierw miałem sen tego typu, który prześladował mnie w dzieciństwie; potem śniło mi się, że zamierzałem wybrać się do psychiatry po skierowanie do szpitala.
Pociąg do bycia ofiarą toksycznego mężczyzny leży w naturze każdej kobiety, tyle że u niektórych kobiet ta natura jest mocno aktywna, a niektórych słabiej i te się jej przeciwstawiają.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10131
Dołączył(a)
11 lis 2012, 16:33
Lokalizacja
droga do otchłani zła

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Nasze Sny

Avatar użytkownika
przez Arhol 27 lip 2014, 10:23
W dzisiejszym śnie,wędrowałem po lotnisku,(które o dziwo było....podziemnym parkingiem,przypominającym dolną płytę dworca PKS w Krakowie ),sprawdzałem kible obok stanowisk parkingowych (czy raczej łazienki) z pistoletem M9,szukając jednego z użytkowników forum,który leciał mi hajs i był równocześnie moim kolegą z klasy,potem 2 razy "zmaterializowałem" się w swojej dawnej szkole gdzie chodziłem do gimbazjum,ale w klasie gdzie było nauczanie początkowe,pojawiałem się tam za każdym nieudanym przeszukaniem kibli i "lotniska" wracałem do klasy,chowając gnata do kieszeni od spodni,w klasie też był dyrektor szkoły...którym był...
Janusz Korwin Mikke,za 1 razem tylko podejrzliwie się popatrzył,za 2 razem - kazał mi oddać gnata i powiedział że spisze mnie na policje,po oddaniu gnata (ni stąd ni zowąd) złapałem stresa,ubłagałem go jeszcze bym mógł usunąć historie przeglądania netu w komórce,potem "grzebiąc" w niej - obudziłem się(w jednej z łazienek spotkałem też o dziwo kumpli z dawnego LO,wcale nie byli zdziwieni faktem że nagle wpadam tam i celuje do nich z gnata )

Brain.....Obrazek
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32445
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Nasze Sny

Avatar użytkownika
przez DwaGuziki 27 lip 2014, 11:51
Arhol, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Spoko luz ... :D A myslałam że tylko ja mam takie pochrzanione sny :D :D
Vivere est militare ...

Życie jest małą ściemniarą, francą, wróblicą, cwaniarą. Plącze nam nogi i mówi idź!

.... Spełniania marzeń ciąg dalszy ....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4490
Dołączył(a)
26 mar 2013, 20:35
Lokalizacja
Łódź

Nasze Sny

Avatar użytkownika
przez mark123 27 lip 2014, 12:57
3 dni temu śniło mi się, że wędrowałem z jakąś osobą po jakimś prywatnym szpitalu; właścicielem szpitala była korporacja Umbrella. Szpital miał 10 pięter, większość pięter była normalnych, a kilka ostatnich była opustoszała i kręciły się tam zombie. Dużo przebywaliśmy na opustoszałych piętrach, bo ta osoba miała coś tam do sprawdzania.

Przedwczoraj śniło mi się, że rozmawiała ze mną kołdra, a potem mnie przytuliła (miała ręce).

Wczoraj miałem sen o pewnym bardzo nieciekawym rodzaju przestępstwa.

Dzisiaj śniło mi się, że byłem w jakiejś przychodni u lekarza po... dyplom ze studiów. Ostatnie piętro tej przychodni było opustoszałe i miałem ochotę na nie wejść, ale nie mogłem.
Pociąg do bycia ofiarą toksycznego mężczyzny leży w naturze każdej kobiety, tyle że u niektórych kobiet ta natura jest mocno aktywna, a niektórych słabiej i te się jej przeciwstawiają.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10131
Dołączył(a)
11 lis 2012, 16:33
Lokalizacja
droga do otchłani zła

Nasze Sny

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 27 lip 2014, 14:18
A mi się śniła walka Rzymian z Barbarzyńcami.Byłem z Rzymu i walkę przegraliśmy ;)
Posty
16565
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Nasze Sny

Avatar użytkownika
przez Psychoanalepsja_SS 01 sie 2014, 10:30
Śniło mi się, że z kumplami dwoma byliśmy gdzieś daleko. Ja byłem niepełnoletni w tym śnie. Kupiliśmy w śnie czipsy i idziemy na lotnisko, a babka mówi, że ja mogę polecieć, ale oni zostają, bo kupili czipsy niepełnoletniemu, co stanowi demoralizację i muszą zostać ukarani. Wyszedłem z kumplem z lotniska i poszliśmy do lokalu bardzo przytulnego - bo to w sumie jakbyś poszedł do kogoś do domu - jakiejś mojej chyba cioci, co to żarcie robiła i można było sobie zjeść. Potem jakoś-coś-nie pamiętam, ale z kumplem byłem w spożywczaku i chyba pół godziny wybierałem alkohol. Przeglądam półki i widzę dziwne trunki - Warka 'zwykła' o różnych smakach, piwo w oprawie graficznej puszki "My Little Pony", piwo "Studenckie", Amarena luksusowa za 80 zł i parę innych, których już nie pamiętam. Wziąłem fresco i 3 różnosmakowe warki. Ja nie burżuj, więc po długim namyśle wziąłem 3 Warki i wino Fresco. Gdzieś na miejscówie wypiłem Fresco, potem jedno piwo, kiedy kumpel mnie opieprzył, że mam nie pijakować. I ruszyliśmy w drogę do mojego domu, długą. Luzik, sedacja, nieogar trochę sytuacji, prawie nas auto potrąciło.

Co było przed i co było po, nie pamiętam.
Posty
1406
Dołączył(a)
16 mar 2014, 19:38
Lokalizacja
Warszawa

Nasze Sny

Avatar użytkownika
przez mark123 01 sie 2014, 13:54
Dzisiejszej nocy śniło mi się, że się zastanawiałem, czy ojciec po pijaku zrobi tym razem awanturę.
Potem śniło mi się, że byłem w klasie maturalnej i chcieli mi dać niedostateczny z jednego przedmiotu.
Później śniło mi się, że chciałem w internecie zobaczyć swoje oceny z przedmiotów, nie wiem, czy to były studia, czy szkoła średnia, ale nie mogłem zobaczyć ocen, bo były jakieś zabezpieczenia, jakiś jakby kolega pokazał mi jak obejść zabezpieczenia, by normalnie zobaczyć oceny, a potem się okazało, że obchodzenie tych zabezpieczeń związanych z ocenami w szkole miało na celu odnowienie zapadłego krateru jakiegoś wulkanu na jakiejś wyspie :lol:
Pociąg do bycia ofiarą toksycznego mężczyzny leży w naturze każdej kobiety, tyle że u niektórych kobiet ta natura jest mocno aktywna, a niektórych słabiej i te się jej przeciwstawiają.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10131
Dołączył(a)
11 lis 2012, 16:33
Lokalizacja
droga do otchłani zła

Nasze Sny

Avatar użytkownika
przez Psychoanalepsja_SS 01 sie 2014, 18:12
Arhol napisał(a):(...)w klasie też był dyrektor szkoły...którym był...
Janusz Korwin Mikke,za 1 razem tylko podejrzliwie się popatrzył,za 2 razem - kazał mi oddać gnata i powiedział że spisze mnie na policje,po oddaniu gnata (ni stąd ni zowąd) złapałem stresa,ubłagałem go jeszcze bym mógł usunąć historie przeglądania netu w komórce,potem "grzebiąc" w niej - obudziłem się(w jednej z łazienek spotkałem też o dziwo kumpli z dawnego LO,wcale nie byli zdziwieni faktem że nagle wpadam tam i celuje do nich z gnata )


Kurde, ostatnio też mi się Korwin śnił. I też jako "socjalista" ( :P ). Wracałem do domu i żeby przejechać drogą trzeba było uiścić opłatę 3,27 zł. Ja się nie zgadzałem i chciałem przejść, Korwin mnie zatrzymał i zaczął wrzeszczeć. Więc poszedłem inną drogą.
Posty
1406
Dołączył(a)
16 mar 2014, 19:38
Lokalizacja
Warszawa

Nasze Sny

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 02 sie 2014, 10:47
A mi się śniło,że Polska weszła z sojusz z Hitlerem i razem z Japonią w 1943 roku pokonała ZSRR.
Posty
16565
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Nasze Sny

Avatar użytkownika
przez Psychoanalepsja_SS 05 sie 2014, 09:23
Mój dzisiejszy sen.
4-6h przed snem wypite 3 browary, więc podejrzewam, że załączyło się REM z odbicia.
Obudziłem się z normalnego snu bez marzeń sennych, nie mogłem zasnąć, usiadłem na lapka, pokręciłem się trochę, w końcu i położyłem 2h później. Powoli przestawałem czuć kończyny, zdawało mi się, że wznoszę się lekko do góry. Powoli to uczucie się intensyfikowało, aż zasnąłem.
Nie wiedziałem, że zasnąłem. We śnie leżałem w łóżku i wciąż męczyłem się by zasnąć. Co rusz gdzieś szedłem i widywałem różne przedmioty oraz postaci, których być nie powinno. Przecież leżałem w łóżku i próbowałem zasnąć, więc skąd oni się wzięli? Sam fakt moich pieszych wojaży wydał mi się absurdalny. Zaczęło mnie to niepokoić. Może śnię? Nie sądzę... Chyba po prostu wpadłem w obłęd - delirium, majaki. Wszechogarniający strach przed tym, co mój skołatany mózg wytworzy jako następne, przygniatająca obawa, że do końca swego życia będę warzywkiem rozmawiającym z fantomami. Nie potrafiłem rozróżniać rzeczywistości od halucynacji i choć miałem świadomość jak chorobliwy jest ten stan, nic nie mogłem na to poradzić. Skreśliłem sens swojej egzystencji. Leżę w łóżku, cały się trzęsę, po moim ciele rozlewa się potężne mrowienie, serce bije mi jak młot kowala. Przytula mnie dziewczyna i mówi do mnie, ale słyszę ją jak z głębi wody, jak przez gruby, betonowy mur. Tłumaczę jej, że to koniec - jestem chory, szalony, wpadłem w obłęd i delirium, nie potrafię jednak wytchnąć płucami tyle powietrza, aby moje słowa były dostatecznie głośne i zrozumiałe dla odbiorcy. Jest ze mną źle, dlaczego więc ona nic z tym nie robi? Może to jednak sen? Kilkukrotnie próbuję się wybudzić. W końcu mi się to udało. Przy wybudzaniu widzę śliczny, lecz groźny motyw czarnej firanki jakby. Koniec.
Posty
1406
Dołączył(a)
16 mar 2014, 19:38
Lokalizacja
Warszawa

Nasze Sny

Avatar użytkownika
przez mark123 06 sie 2014, 16:21
Śniło mi się, że przyszedł do mnie Putin ze swoim jakimś asystentem i pytali o mojego ojca.
Pociąg do bycia ofiarą toksycznego mężczyzny leży w naturze każdej kobiety, tyle że u niektórych kobiet ta natura jest mocno aktywna, a niektórych słabiej i te się jej przeciwstawiają.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10131
Dołączył(a)
11 lis 2012, 16:33
Lokalizacja
droga do otchłani zła

Nasze Sny

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 08 sie 2014, 16:13
Mój dzisiejszy sen pobił rekord wszechczasów , śniło mi się , że zabilam naszego wladzia postracha latających napletkow , aka arhol :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do