Skierowanie do szpitala

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Skierowanie do szpitala

Avatar użytkownika
przez Seba1824 24 sty 2012, 12:29
Witam , wlasnie wrocilem od psychiatry . Dostalem skierowanie do szpitala psychiatrycznego :( Probuje sie jeszcze otrzasnac po tej wizycie ale nie daje rady ale mniejsza o to . Czy ktos wie co można zabrać do szpitala ? a czego np nie mozna ? Nie wiem czy w dobrej kategorii umiescilem post jak nie to poprosze o przeniesienie
Ostatnio edytowano 24 sty 2012, 13:57 przez Korba, łącznie edytowano 1 raz
Powód: poprawka literówki w tytule
Avatar użytkownika
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
14 gru 2011, 22:13
Lokalizacja
Koszalin

Re: Skierowanie do spzitala

Avatar użytkownika
przez pajak 24 sty 2012, 12:35
Ale do jakiego szpitala i na jaki oddzial?

Sent from my GT540 using Tapatalk
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
240
Dołączył(a)
12 sty 2007, 00:30
Lokalizacja
Człuchów

Skierowanie do spzitala

przez paradoksy 24 sty 2012, 12:39
a co chcesz zabierać ze sobą?
paradoksy
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Skierowanie do spzitala

Avatar użytkownika
przez Seba1824 24 sty 2012, 13:03
Szpital psychiatryczny w Koszalinie przy ul.slonecznej na oddzial Psychiatryczny Stacjonarny . Co bym chcial wziac ?najlepiej najblizsza rodzine ale wiem ze to niemozliwe :( .
Chcialbym wziac laptopa , telefon no i srodki do higieny . Caly czas sie zastanawiam czy do tego szpitala isc czy zmienic psychiatre , ale ja juz sam nie daje rady. Wszyscy mi narazie odradzaja zeby tam pojsc bo tam podobno jest "masakra"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
14 gru 2011, 22:13
Lokalizacja
Koszalin

Skierowanie do spzitala

przez Sabaidee 24 sty 2012, 13:10
Seba1824, wziąć możesz wszystko - najwyżej Ci zabiorą do depozytu. Weź piżamę, ciepłe kapcie, ręcznik, mydło, przybory do golenia (bez brzytwy). Z telefonu, ładowarki, laptopa zwykle pozwalają korzystać, choć mnie kiedyś laptopa zabrali, bo przecież mogę wyjąć klawisz i wydłubać sobie nim oko. Szpital psychiatryczny to nie jest takie miejsce, o którym się myśli z nostalgią, ale da się przeżyć.
Sabaidee
Offline

Skierowanie do spzitala

przez paradoksy 24 sty 2012, 13:23
Seba1824, środki do higieny, ręczniki czy pidżamy, dresy- jak najabrdziej
żadnych swoich leków sie nie przynosi o ile pamiętam
telefon, laptop - ok, ale też musisz uważać żeby Ci ktoś nie gwizdnął
niestety szafki w szpitalach rzadko a nawet wcale nie mają zamków czy kluczyków... ja za każdym wyjściem wszystko chowałam, bo nie tyle pacjenci mogą coś gwizdnąć, co odwiedzający
laptopa miałam ze sobą, oglądałam sobie filmy jak się nudziłam, ale to było na innym oddziale :mrgreen:
nie wiem jak tam..jeśli będzie plan dnia i nie będziesz mieć kiedy nawet lapka wyciągnąć to bez sensu to brać..a jeśli nie to bierz
zawsze rodzice mogą Ci dowieźć
żadnych ostrych rzeczy typu pilnik pewnie, nie wiem jak z nożyczkami... najwyżej rzeczywiście wezmą Ci w depozyt,a potem oddadzą.

możesz zadzwonić na oddział i dokladnie zapytać.
paradoksy
Offline

Skierowanie do spzitala

Avatar użytkownika
przez Seba1824 24 sty 2012, 13:24
Ok , dzieki za pomoc. juz mniej wiecej wiem jak bedzie wygladal pobyt w szpitalu . Ile czasu mozna lezec w szpitalu z nerwica lekowa i ciezka depresja ?
Ostatnio edytowano 24 sty 2012, 13:28 przez Seba1824, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
14 gru 2011, 22:13
Lokalizacja
Koszalin

Skierowanie do spzitala

przez paradoksy 24 sty 2012, 13:26
Seba1824, rano pobudki, bo siostry myją podłogi :mrgreen:
regularne obiadki i kolacje - tak jest w każdym szpitalu
w psychiatrycznym nie byłam jako pacjent ;) ale nie idziesz na oddział zamknięty, więc będzie podobnie co w zwykłym szpitalu, jedynie elementy terapii to będzie coś dodatkowego
paradoksy
Offline

Skierowanie do spzitala

Avatar użytkownika
przez Seba1824 24 sty 2012, 13:41
Jak juz tam sie nie pozbieram to juz mi chyba nic nie pomoze . Zeby mi tylko przeszly te lęki i derealizacja . Bede sie codziennie modlil zeby mi przeszlo .
Avatar użytkownika
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
14 gru 2011, 22:13
Lokalizacja
Koszalin

Skierowanie do spzitala

przez Sabaidee 24 sty 2012, 13:48
Seba1824, mógłbym opisać, ale przypuszczam, że byłoby to bezużyteczne, gdyż w każdym szpitalu jest inaczej. Zwykle przez pierwsze dni jesteś na oku personelu tzn. w pokoju oddzielonym dużym szklanym oknem od pokoju pielęgniarek. Dopiero później Cię przenoszą do innej sali. Utrapieniem są kradzieże, bo mniej więcej połowa pacjentów cierpi na przewlekłą kleptomanię. Wszystko co wartościowe musisz mieć w depozycie albo nosić przy sobie. Podczas posiłków nie spuszczaj oka z talerza, bo chwila nieuwagi i zostajesz bez śniadania czy obiadu. Z reguły w całym tym melanżu ludzkim można znaleźć kogoś z kim daje się pogadać, a jeśli nie chcesz się integrować to weź sobie jakieś książki, bo bezczynność to było to co najbardziej mi dokuczało.
Sabaidee
Offline

Skierowanie do szpitala

Avatar użytkownika
przez Seba1824 24 sty 2012, 17:00
dzwonilem do szpitala psychiatrycznego , powiedzieli ze nie maja miejsc :bezradny: . Ze moze beda za tydzien , czuje sie tragicznie a oni mowia ze nie ma miejsc :evil: . Na skierowaniu mam napisane ze nieprzyjecie osoby badanej do szpitala psychiatrycznego spowoduje znaczne pogorszenie stanu zdrowia psychicznego. Normalnie tragedia. Poradzcie cos , co mozna teraz zrobic zeby wytrzymac ...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
14 gru 2011, 22:13
Lokalizacja
Koszalin

Skierowanie do szpitala

Avatar użytkownika
przez Spooky 24 sty 2012, 17:25
skierowaniu mam napisane ze nieprzyjecie osoby badanej do szpitala psychiatrycznego spowoduje znaczne pogorszenie stanu zdrowia psychicznego

Ale to pewnie odnosi się do tego, gdybyś w ogóle się nie zgłosił. Tydzień nie będzie miał większych konsekwencji. Musisz zacisnąć pięści i czekać.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
686
Dołączył(a)
10 sty 2012, 23:43

Skierowanie do szpitala

Avatar użytkownika
przez Seba1824 25 sty 2012, 20:41
Witam ponownie , przed chwila wrocilem ze szpitala psychiatrycznego . Nie zgodzilem sie zeby zostac :( nie dalem rady :( sie przelamac . Jak tam wszedlem na oddzial to odechcialo mi sie wszystkiego .Troche inaczej sobie to wyobrazalem . Bylo tam na oko z 50 osob w waskim korytarzu z czego 45 to ciezkie przypadki , ostre psychozy itp ... Normalnie jak na filmach . Teraz nie wiem co mam ze soba zrobic nie mam pomyslow na dalsze leczenie ...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
14 gru 2011, 22:13
Lokalizacja
Koszalin

Skierowanie do szpitala

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 25 sty 2012, 20:47
To zależy jaki szpital, a co ważniejsze jaki oddział. Zwykle można ze sobą zabrać: kilka zmian odzieży dziennej, bieliznę, piżamę, szlafrok, pantofle, przybory toaletowe (mydło, ręcznik, szczoteczka i pasta do zębów, grzebień, szampon), kubek (plastikowy), artykuły spożywcze i napoje (ale nie w szklanych opakowaniach).

Dosyć często obowiązuje zakaz posiadania maszynek do golenia, pilniczków, lusterek, sztućcy, własnych lekarstw, pasków, kabli, telefonów kom. z aparatem fotograficznym/kamerą.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Purpurowy i 10 gości

Przeskocz do