Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez beladin 18 mar 2013, 17:38
Moim zdaniem warto się postarać ale po to by zaintrygować dziewczynę. Jeden uśmiech, miła rozmowa, kawiarnia, jeden zabawny sms ..bez jakiegoś lizusostwa, setek komplementów, sms'ów o 1wszej w nocy, prezentów itp bo to do niczego dobrego nie prowadzi.
Zaczepiać, okazywać zainteresowanie ale zawsze z godnością.
beladin
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez inbvo 18 mar 2013, 17:42
Candy14 napisał(a):Czyli jak nie ma pioruna i milosci wzajemnej od pierwszego wejrzenia to odpuszczac? A ja mysle ze kropla drązy skałe i jak sie dziewczyna podoba to zabiegac.
no ja się w teorii z Tobą zgadzam oczywiście:)
żeby z praktyką było tak prosto..
bo jak się wyolbrzymia każde obrzucenie...
"nowa filozofia wolności słowa: myśl jak my albo Ci najebiemy"
>> https://www.youtube.com/watch?v=9Z9Fj4wU5t0 <<
Offline
Posty
2213
Dołączył(a)
10 maja 2012, 22:57

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez monk.2000 18 mar 2013, 17:53
beladin, o zabiegać ale z godnością, oto złota reguła.

Ja do waszego klubu, będę chyba częściej zaglądać. Byłem u psychiatry, poruszyć m. in. temat popędu i mówiła, że w moim przypadku trudno coś z tym zrobić. Widzicie jakie ludzie mają problemy ( :D ) , wam się chociaż chce mieć dziewczynę. Mnie umiarkowanie, przez co mniejsza motywacja.
Awatar to skarb Atlantydy: starożytny Scion.

:( F.20
:smile: Solian 600mg
8) Akineton
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8369
Dołączył(a)
26 lis 2011, 14:49
Lokalizacja
mój pokój

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Arhol 18 mar 2013, 17:55
beladin napisał(a):Moim zdaniem warto się postarać ale po to by zaintrygować dziewczynę. Jeden uśmiech, miła rozmowa, kawiarnia, jeden zabawny sms ..bez jakiegoś lizusostwa, setek komplementów, sms'ów o 1wszej w nocy, prezentów itp bo to do niczego dobrego nie prowadzi.
Zaczepiać, okazywać zainteresowanie ale zawsze z godnością.


True,100% :D
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32445
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez zmienny 18 mar 2013, 18:03
warto sie starac i sa checi na to gdy widac jakas wspolprace, a tak to bym sobie odpuscil, podobnie jak qwertyxxx z kilku powodow:

- skoro widac, ze panna jest na nie, to prawdopodobnie i tak nici, bo juz jest sie zaszufladkowanym (wyobrazcie sobie panne ktora wam sie nie podoba i sie zastanowcie na ile to prawdopodobne, zeby wam sie odmienilo w ciagu np. tygodnia?)

- jest to uwlaczajace, stawiac sie w roli natreta

- kosztuje duzo nerwow

- zabieganie pomimo sygnalow na nie, staje sie zabieganiem jednoznacznym, to znaczy wyraznie widac, ze bardzo zalezy, a to potrafi zniechecic kobiete ktorej tez zalezy, a co dopiero taka ktorej nie zalezy.
zmienny
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez monk.2000 18 mar 2013, 18:18
zmienny, z tym odpuszczaniem, zależy od współczynnika tego jak nam bardzo na kimś zależy. Myślę, że ta osoba niekoniecznie musi widzieć, że się nam podoba. Chyba, że w którymś momencie przedobrzymy. Poza tym oprócz obszaru zainteresowania i jego przeciwieństwa jest jeszcze obszar pośredni i w z właśnie można wiązać nadzieję.
Awatar to skarb Atlantydy: starożytny Scion.

:( F.20
:smile: Solian 600mg
8) Akineton
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8369
Dołączył(a)
26 lis 2011, 14:49
Lokalizacja
mój pokój

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Candy14 18 mar 2013, 18:26
beladin, no nie mowie przeciez o wchodzeniu w dupe :) ale tak jak piszesz...warto pozabiegac zamiast rezygnowac na starcie. Dziewczyny lubia byc zdobywane
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez krul 18 mar 2013, 18:57
Candy14 napisał(a):beladin, no nie mowie przeciez o wchodzeniu w dupe :) ale tak jak piszesz...warto pozabiegac zamiast rezygnowac na starcie. Dziewczyny lubia byc zdobywane


Dziewczyna, która lubi być zdobywana tylko na chwile zaspokoi głód bycia zdobytą, także polecam uważać
krul
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Candy14 18 mar 2013, 19:00
krul, nie mialam na mysli zanurzonych dziewczyn ktore jara gdy sa zdobywane.. ale w miare normalnych, ktorym po prostu jest milo kiedy ktos o nie zabiega. Zreszta facet to łowca ..jak mu sie zwierzyna sama wpycha w rece to niszczy cala frajde
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Michuj 18 mar 2013, 19:02
Candy14 napisał(a):krul, jak mu sie zwierzyna sama wpycha w rece to niszczy cala frajde



Z tym się nie zgodzę. Fajnie czasem ''zarobić i się nie narobić'' ;)
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Candy14 18 mar 2013, 19:04
Michuj, ale takie pojscie na latwizne cieszy? Mam chyba w sobie pierwiastek meski bo szanuje to co przychodzi z trudem ;)
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez krul 18 mar 2013, 19:05
Candy14 napisał(a):krul, nie mialam na mysli zanurzonych dziewczyn ktore jara gdy sa zdobywane.. ale w miare normalnych, ktorym po prostu jest milo kiedy ktos o nie zabiega. Zreszta facet to łowca ..jak mu sie zwierzyna sama wpycha w rece to niszczy cala frajde


Kobiety nie widzą umiaru. Wtedy to syzyfowa praca. Starasz się, starasz, starasz i starasz, a w końcu i tak spadasz z kamieniem, bo albo nie dopilnowałeś szczegółu, albo dana osoba nie dała żadnego znaku i Ty nie widzisz sensu w dalszym staraniu. :)


Poza tym, wyznaję, że jeśli ma coś być szczere, to nieistotne, czy pójdę z nią do łóżka po pierwszej godzinie, czy po miesiącu, bo i tak razem będziemy.
krul
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Michuj 18 mar 2013, 19:06
dobrze to napisał zmienny - nie mam zamiaru marnować energii na coś, co nie rokuje współpracą. Natomiast jeśli sa pewne sugestie z drugiej strony, to właściwie żadne zdobywanie, tylko przyjście ''na gotowe'' (chyba, że ktoś jest odpychający i to zmarnuje)
Ostatnio edytowano 18 mar 2013, 19:13 przez Michuj, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez Aranjani 18 mar 2013, 19:11
krul napisał(a):

Poza tym, wyznaję, że jeśli ma coś być szczere, to nieistotne, czy pójdę z nią do łóżka po pierwszej godzinie, czy po miesiącu, bo i tak razem będziemy.


:great:
Aranjani
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do