Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez siysiunia 12 sty 2013, 23:52
inbvo, może bardziej ludzie niż ich wypowiedzi... Bo dla mnie to też ciut zabawne...

*Wiola*, wydaje mi się, że ludzie nim kogoś skrytykują, powinni go spróbować choć odrobinę zrozumieć, a nie każdego traktować z góry.
Z resztą, to nie na tym polega, ludzie zazwyczaj zaglądają na forum, bo mają jakiś konkretny problem, niektórzy, bo nie mają nic ciekawszego do roboty, inni z jeszcze innych powodów.
A jak napiszą coś, co jest źle odebranych przez innych, od razu są równani z ziemią. Moim zdaniem zupełny bezsens :/

A co ja takiego niby robię, żeby to krytykować ?? Mariusz mnie nie krytykuje za to, a Wy to robicie ?? Ogarnijcie się ludzie !!
I też bym się "obfochała" na miejscu Mariusza.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
09 sty 2013, 15:48
Lokalizacja
Ruda Śląska

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez niecierpliwy 13 sty 2013, 22:33
Napiszę tylko tyle że ludzie generalnie zbyt szybko oceniają innych ...
Offline
Posty
616
Dołączył(a)
01 sty 2013, 22:27

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez tahela 13 sty 2013, 23:12
Maruszek lubi fochy strzelac i chce zeby go za wszystko przeraszac , chyba sie na rozum kulturalnie nie powiemz czym zamienił, bidactwo.A to,ze sie smiał nie dziwi mnie to w jego stylu właśnie, tylko z niego nie mozna sie smiac bo strzela focha .
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10995
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Candy14 13 sty 2013, 23:29
widziałam tą kłótnię po której usunął konto.

Ja znowu nie w temacie :roll: byla jakas klotnia?
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 13 sty 2013, 23:37
Candy14, Była, była, chyba w idealnym facecie o ile mi się nie pomieszało ;)
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez anonus 13 sty 2013, 23:37
Ja nie mialem dziewczyny nigdy i wlasciwie nie wiem, co ze mna nie tak. Czy to o wyglad chodzi (zdjecia w ankiecie konkursu o mistera forum), czy o moj pokrzywiony charakter?
anonus
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez bittersweet 13 sty 2013, 23:37
Mi tam sie chce śmiać, że @Marsal znowu sobie znalazł obrońcę swojej czci :lol: Wcześniej interweniowały modki, jak biedak sie poczuł urażony, bo sam potrafił tylko tupać nóżkami . Pewnie w piaskownicy mama przybiegała z pomocą i tak już mu zostało, chować się za spódnicą :lol:
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Pieprz 13 sty 2013, 23:44
anonus napisał(a):Ja nie mialem dziewczyny nigdy i wlasciwie nie wiem, co ze mna nie tak. Czy to o wyglad chodzi (zdjecia w ankiecie konkursu o mistera forum), czy o moj pokrzywiony charakter?

U wielu mężczyzn głównym powodem nie posiadania dziewczyny jest przede wszystkim fakt że nie starają się jej zdobyć.

-- 13 sty 2013, 23:45 --

*Wiola* napisał(a):Candy14, Była, była, chyba w idealnym facecie o ile mi się nie pomieszało ;)

już skasowana? :(
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez tahela 13 sty 2013, 23:46
*Wiola*,
ja tez dopiero sie o kłotni jakowejs dowedziałam, ze była powodem usuniecia konta
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10995
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 13 sty 2013, 23:47
Nic mi nie wiadomo skasowaniu, ale Wy żądni sensacji jesteście :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez anonus 13 sty 2013, 23:48
Mushroom, a moze byc taki powod, ze niewazne, co robisz to laska i tak stara sie Ciebie odegnac od siebie poprzez np. negatywna ocene wygladu, itp?
anonus
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Pieprz 13 sty 2013, 23:49
*Wiola* napisał(a):Nic mi nie wiadomo skasowaniu, ale Wy żądni sensacji jesteście :mrgreen:

jestem mega żądny!
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Arhol 13 sty 2013, 23:49
anonus, Jak myślę to raczej nieśmiałość/niepewność siebie, nie podejmowanie prób..
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32445
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Pieprz 13 sty 2013, 23:49
anonus napisał(a):Mushroom, a moze byc taki powod, ze niewazne, co robisz to laska i tak stara sie Ciebie odegnac od siebie poprzez np. negatywna ocene wygladu, itp?

oczywiście. Ale z drugiej strony nawet brzydale potrafią zdobyć dziewczynę więc nie jest tak że kiepski wygląd jest nie do przeskoczenia.
Uwag, z racji problemów technicznych mam 2 konta, drugie jest do rozmów na PW.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16632
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do