Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez ajajaj89 13 cze 2012, 21:22
Ach - tak dzis w Wawie patrzylem sie na samochody, ktore przejezdzaja po ulicach. Sporo dosyc fajnych aut : Porshaki, Audiole, BMWice - ach chcialby na takim aucie podjechac do fajnej panny i zabrac na voyauge. Teraz wlasnie przegladam ceny tych aut. Kopara odpada. Skad tak duzo ludzi ma na takie auta kase? :bezradny:
Paxtin 10 mg + Autoterapia w nurcie psychodynamicznym i behawioralno-poznawczym + Melisa 3x

F21.0
F40.1
F41.0
F41.1
F42.0
F61.0
Avatar użytkownika
Offline
Posty
483
Dołączył(a)
24 sty 2012, 13:43

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Candy14 13 cze 2012, 21:23
ajajaj89, na auta leca blachary.. po co Ci taka?
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Transfuse 13 cze 2012, 21:25
ajajaj89, też mi się marzy takie BMW X6 albo AUDI Q6 :D
Przyjaźń wcale nie jest nienaruszalną więzią. Jest raczej jak olbrzymia, piaszczysta wydma, pozornie potężna i trwała, ale pewnego dnia budzisz się, a jej już nie ma.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2327
Dołączył(a)
29 paź 2011, 13:31
Lokalizacja
Poznań

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez ajajaj89 13 cze 2012, 21:25
Nie nie nie - ja sie tylko pytam skad sie biorą ci bogacze? :bezradny:
Paxtin 10 mg + Autoterapia w nurcie psychodynamicznym i behawioralno-poznawczym + Melisa 3x

F21.0
F40.1
F41.0
F41.1
F42.0
F61.0
Avatar użytkownika
Offline
Posty
483
Dołączył(a)
24 sty 2012, 13:43

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Dariusz_wawa 13 cze 2012, 21:26
ajajaj89 napisał(a):Nie nie nie - ja sie tylko pytam skad sie biorą ci bogacze? :bezradny:

Z renty babci :mrgreen:
Każda uratowana dusza jest powodem do wielkiej radości
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6098
Dołączył(a)
04 lut 2011, 11:10
Lokalizacja
Bliżej ziemi

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Michuj 13 cze 2012, 21:26
1000 zł wypożyczenie porszaka na dobę. Natomiast jazda na 8k obrotów jest znacznie przyjemniejsza niż sex, więc dla mnie ostatnią rzeczą o jakiej bym myślał w takiej zabawce, to właśnie sex :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez ajajaj89 13 cze 2012, 21:32
Ja tam moge pomarzyc najwyzej o autku do 20 tys

Z kolei takie super wypas auta drogo kosztuja, ale za po 5 latach nie wygladaja juz tak rewelacyjnie i juz nie wygladasz na super bogatego samca :hide:
Paxtin 10 mg + Autoterapia w nurcie psychodynamicznym i behawioralno-poznawczym + Melisa 3x

F21.0
F40.1
F41.0
F41.1
F42.0
F61.0
Avatar użytkownika
Offline
Posty
483
Dołączył(a)
24 sty 2012, 13:43

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez PoznacSiebie 13 cze 2012, 21:32
Candy14 napisał(a):ajajaj89, na auta leca blachary.. po co Ci taka?


Nie zgodzę się z Tobą. Kobiety podświadomie lecą na bogate bryki ponieważ są wyznacznikiem statusu społecznego i stabilizacji finansowej. Jak się miałem okazję dowiedzieć parę razy w życiu kobiety dążą właśnie do stabilności. Płętując potocznym językiem: "Dupy lecą na fajne bryki" :D
"Gdy myślisz, że możesz lub nie możesz- w obu przypadkach masz rację"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
877
Dołączył(a)
06 maja 2012, 16:26
Lokalizacja
małe trójmiasto

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez *Monika* 13 cze 2012, 21:34
PoznacSiebie, :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez ajajaj89 13 cze 2012, 21:35
PoznacSiebie napisał(a):
Candy14 napisał(a):ajajaj89, na auta leca blachary.. po co Ci taka?


Nie zgodzę się z Tobą. Kobiety podświadomie lecą na bogate bryki ponieważ są wyznacznikiem statusu społecznego i stabilizacji finansowej. Jak się miałem okazję dowiedzieć parę razy w życiu kobiety dążą właśnie do stabilności. Płętując potocznym językiem: "Dupy lecą na fajne bryki" :D


Ale uwzglednij tez to ze wiele kobiet nie moze odroznic BMW od LEXUSa :bezradny:
Paxtin 10 mg + Autoterapia w nurcie psychodynamicznym i behawioralno-poznawczym + Melisa 3x

F21.0
F40.1
F41.0
F41.1
F42.0
F61.0
Avatar użytkownika
Offline
Posty
483
Dołączył(a)
24 sty 2012, 13:43

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Transfuse 13 cze 2012, 21:35
PoznacSiebie, *Monika*, ja mam tylko punto II :mrgreen: za to wygodna tylna kanapa :D to jak Dziewczyny ? haha :P
Przyjaźń wcale nie jest nienaruszalną więzią. Jest raczej jak olbrzymia, piaszczysta wydma, pozornie potężna i trwała, ale pewnego dnia budzisz się, a jej już nie ma.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2327
Dołączył(a)
29 paź 2011, 13:31
Lokalizacja
Poznań

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Michuj 13 cze 2012, 21:36
Z kolei takie super wypas auta drogo kosztuja, ale za po 5 latach nie wygladaja juz tak rewelacyjnie i juz nie wygladasz na super bogatego samca

o dokładnie! dlatego darowałem sobie zakup Ferrari.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez PoznacSiebie 13 cze 2012, 21:37
ajajaj89, to nie ma znaczenia, liczy się efekt koncowy. Możesz sobie za te 20tys. kupić stare audi a8, czy bmw 7 a dziewczyna i tak pomyśli sobie że jesteś bogaczem.
"Gdy myślisz, że możesz lub nie możesz- w obu przypadkach masz rację"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
877
Dołączył(a)
06 maja 2012, 16:26
Lokalizacja
małe trójmiasto

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez ajajaj89 13 cze 2012, 21:38
Michuj napisał(a):
Z kolei takie super wypas auta drogo kosztuja, ale za po 5 latach nie wygladaja juz tak rewelacyjnie i juz nie wygladasz na super bogatego samca

o dokładnie! dlatego darowałem sobie zakup Ferrari.


HEHEHE :D

ALe z kolei jak ma ktos duzo duzo kasy to moze co rok zmieniac auto

Ale to raczej nie jest polski standart zyciowy :D
Paxtin 10 mg + Autoterapia w nurcie psychodynamicznym i behawioralno-poznawczym + Melisa 3x

F21.0
F40.1
F41.0
F41.1
F42.0
F61.0
Avatar użytkownika
Offline
Posty
483
Dołączył(a)
24 sty 2012, 13:43

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do