Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez mrau 06 maja 2016, 19:30
take napisał(a):Nie zgadzam się. Bycie prawiczkiem nie jest niczym złym, powinno być raczej przeciwnie.

i tu sie zgodze, sam zaluje ze kiedykolwiek zamoczylem, ujelo mi to poczucia godnosci
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
18 sty 2014, 21:57

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez mrau 06 maja 2016, 19:35
detektywmonk napisał(a):Ja czekam na kobietę,która zaproponuje mi seks.

a po co ma proponowac? co Ci to da?czy przez to stanie sie w jakimkolwiek wymiarze bardziej wartosciowa? myslisz ze seks bedzie lepszy przez to?
detektywmonk napisał(a):Żaden facet normalny w wieku 40 lat nie jest prawiczkiem.Nie ważne czy katolik,pogan,czy Żyd.Tylko chorzy umysłowo,są prawiczkami.W tym ja.

to Cie troche wyroznia, czyni ciekawszym w moim mniemaniu
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
18 sty 2014, 21:57

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez NN4V 06 maja 2016, 21:55
mrau napisał(a):
take napisał(a):Nie zgadzam się. Bycie prawiczkiem nie jest niczym złym, powinno być raczej przeciwnie.

i tu sie zgodze, sam zaluje ze kiedykolwiek zamoczylem, ujelo mi to poczucia godnosci

Załóżcie sobie kółeczko prawiczków. :lol:
__regvar __no_init volatile unsigned char flags
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4320
Dołączył(a)
01 kwi 2015, 14:08
Lokalizacja
Wrocław

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez mrau 06 maja 2016, 22:00
NN4V napisał(a):Załóżcie sobie kółeczko prawiczków.

zabawny jestes - tu juz nie moge z czystym sumieniem wstapic; poza tym nie jestem pewien czy prawiczek to wlasciwe okreslenie dla faceta ktory bywal bierny w stosunku do drugiego faceta;
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
18 sty 2014, 21:57

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Lonley Paladin 07 maja 2016, 01:29
detektywmonk napisał(a):Żaden facet normalny w wieku 40 lat nie jest prawiczkiem.Nie ważne czy katolik,pogan,czy Żyd.Tylko chorzy umysłowo,są prawiczkami.W tym ja.


I uważasz sie z tego powodu gorszy od innego człowieka? Przecież nie wybierałeś choroby przed narodzeniem, nikt z nas nie chciał by być chory na cokolwiek a już tym bardziej psychicznie, ale nie możemy tego zmienić bo tak już jest. Czy jakbyś zaliczył, to zmieniło by to coś tak naprawde w twoim życiu? Raczej twojej choroby by to nie wyleczyło a może i bardziej pogłębiło. Zamiast się samemu tak linczować zajołbyś się czymś co kochasz robić. Jeszcze raz napisze, nie każdemu jest dane mieć rodzine, tak jak nie każdemu jest dane chodzić o własnych nogach, widzieć czy słyszeć. Nie każdy osiągnie sukces w życiu ale to nie znaczy że jesteśmy gorsi od innych, bylibyśmy wtedy jak na własne życzenie byśmy się upodlili czy dopuścili się ciężkiego przestępstwa.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
26 lut 2016, 20:57

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 07 maja 2016, 10:16
Ja się nie szykuje na ojca i męża.Nie nadaję się do tego,ale sex to co innego.Nie wiem,co by było potem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16480
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez NN4V 07 maja 2016, 10:45
Jak zostać prawiczkiem:


__regvar __no_init volatile unsigned char flags
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4320
Dołączył(a)
01 kwi 2015, 14:08
Lokalizacja
Wrocław

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez mrau 07 maja 2016, 11:24
uwielbiam jak ludzie wrzucaja glupoty zamiast sie ustosunkowac -.-
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
18 sty 2014, 21:57

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez bittersweet 07 maja 2016, 17:01
Lonley Paladin napisał(a):
detektywmonk napisał(a):Żaden facet normalny w wieku 40 lat nie jest prawiczkiem.Nie ważne czy katolik,pogan,czy Żyd.Tylko chorzy umysłowo,są prawiczkami.W tym ja.


I uważasz sie z tego powodu gorszy od innego człowieka? Przecież nie wybierałeś choroby przed narodzeniem, nikt z nas nie chciał by być chory na cokolwiek a już tym bardziej psychicznie, ale nie możemy tego zmienić bo tak już jest. Czy jakbyś zaliczył, to zmieniło by to coś tak naprawde w twoim życiu? Raczej twojej choroby by to nie wyleczyło a może i bardziej pogłębiło. Zamiast się samemu tak linczować zajołbyś się czymś co kochasz robić. Jeszcze raz napisze, nie każdemu jest dane mieć rodzine, tak jak nie każdemu jest dane chodzić o własnych nogach, widzieć czy słyszeć. Nie każdy osiągnie sukces w życiu ale to nie znaczy że jesteśmy gorsi od innych, bylibyśmy wtedy jak na własne życzenie byśmy się upodlili czy dopuścili się ciężkiego przestępstwa.
Jeżeli choroba objawia się uposledzeniem funkcjonowania w społeczeństwie, w tym miedzy innymi brakiem kontaktów seksualnych, to sukces w tej dziedzinie byłby oznaką poprawy. Ofc sukces w tym kontekście to kontakt seksualny, który nie został kupiony czy tez wymuszony na kims.
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez mrau 07 maja 2016, 17:30
bittersweet napisał(a):sukces w tej dziedzinie byłby oznaką poprawy.

musisz byc kobieta, tylko kobiety i mlode gowniarze plci mskiej maja w sobie tyle nienawisci do mezczyzn;
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
18 sty 2014, 21:57

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez bittersweet 07 maja 2016, 17:39
mrau napisał(a):
bittersweet napisał(a):sukces w tej dziedzinie byłby oznaką poprawy.

musisz byc kobieta, tylko kobiety i mlode gowniarze plci mskiej maja w sobie tyle nienawisci do mezczyzn;


Każdy sądzi wg siebie.
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez mrau 07 maja 2016, 17:42
bittersweet napisał(a):Każdy sądzi wg siebie.

wlasnie o to tu chodzi, dwuznacznosci jednak nie widzisz ;]
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
18 sty 2014, 21:57

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez NN4V 07 maja 2016, 19:16
mrau napisał(a):uwielbiam jak ludzie wrzucaja glupoty zamiast sie ustosunkowac -.-

Do czego?
Również nie mam wyrobionego zdania, czy prawiczek to wlasciwe okreslenie dla faceta ktory bywal bierny w stosunku do drugiego faceta.
A nie mam, ponieważ zagadnienie jest poza moim zainteresowaniem adaptacyjnym.

mrau napisał(a):
bittersweet napisał(a):sukces w tej dziedzinie byłby oznaką poprawy.

musisz byc kobieta, tylko kobiety i mlode gowniarze plci mskiej maja w sobie tyle nienawisci do mezczyzn;

Nie rozumiem Twojego wnioskowania o nienawiści z wypowiedzi bittersweet.
Stawia logiczną tezę, która nie jest przypisana do którejkolwiek płci - czyli u kobiet kontakt seksualny również może okazać się oznaką poprawy.
Wydaje się. że masz problem z postrzeganiem rzeczywistości.
__regvar __no_init volatile unsigned char flags
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4320
Dołączył(a)
01 kwi 2015, 14:08
Lokalizacja
Wrocław

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez mrau 07 maja 2016, 19:51
NN4V napisał(a):Do czego?

odwracanie kota ogonem masz opanowane, trzeba przyznac
NN4V napisał(a):Nie rozumiem Twojego wnioskowania o nienawiści z wypowiedzi bittersweet.

NN4V napisał(a):Wydaje się. że masz problem z postrzeganiem rzeczywistości.

a to z kolei jest zwykle wypieranie sie; ogolnie postawa ktora tu pokazujecie jest typowa w tym spoleczenstwie (o ile mozna to tak nazwac) - nic dobrego; i nawet bym sie niepotrzebnie tlumaczyl - ale wasz sposob odnoszenia sie mnie drazni; zycze wam wiec obojgu, skoro jestescie takie lepsze od nas reszty aktywne seksualnie zdrowe jednostki, udanej aktualizacji bazy wirusow ;)
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
18 sty 2014, 21:57

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do