Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez pająk 11 gru 2013, 00:28
CnaV napisał(a):Kiedyś to rodzina swatała ze sobą ludzi i nie było problemu. Piepszona nowoczesność ....

Jasneeee, tiaaaa, nie było problemu...czytałeś choćby Anne Kareinnę-Lwa Tołstoja?
pająk
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez comatom 11 gru 2013, 00:29
Ja spadam z tego działu ,ostatnio szczerze pisałem o kobietach z którymi byłem o tym często i z różnymi to dostałem koment,ze poczułem się puszczalski, aja poprostu tylko uwielbiam kobiety i sex- ale nie zdradzam
Tak więc życzę udanego marudzenia
comatom
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Arhol 11 gru 2013, 00:29
Oj tam, z inicjatywą wychodzi ta osoba, która czuje się na siłach żeby to zrobić. To serio ma znaczenie czy facet czy kobieta zaproponuje spotkanie?

Jednak sporo znam pań,dla których to ma znaczenie,że to chłop ma zaproponować to spotkanie itp :P.
tarantula, Czyli powiadasz że próbować,najwyżej zbierze się torebką w paszcze,albo zostanie wykpionym :P ?
Ale generalnie zasada je prosta,no risk no fun,racyja :mrgreen:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32435
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez jetodik 11 gru 2013, 00:30
tarantula, ja uważam, ze nie ma zadnego ryzyka natretnosci w inicjatywie, o ile na 'nie' reaguje sie jak na 'nie'.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez TEUFEL 11 gru 2013, 00:31
anna.anakaia napisał(a):
Tu się jak najbardziej zgadzam,że to moja płeć powinna wyłazić z inicjatywą i być zdecydowana :P.

Oj tam, z inicjatywą wychodzi ta osoba, która czuje się na siłach żeby to zrobić. To serio ma znaczenie czy facet czy kobieta zaproponuje spotkanie?


Moim zdaniem nie i oby takich kobiet jak Ty było co raz więcej. Głupie staroświeckie podejście, że to facet ma zarywać a kobieta ma robić łaskę że się zgodzi. Jak mają się ludzie ku sobie, to nie ważne kto zagaduje, do faceta należy rozwinięcie całej reszty
TEUFEL
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez rotten soul 11 gru 2013, 00:37
light,
że to facet ma zarywać a kobieta ma robić łaskę

Byś napisał to bez prawego alta, to bym Ci przytaknął. :twisted:

Nie, nie żartuję sobie. :lol:
rotten soul
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez TEUFEL 11 gru 2013, 00:38
rotten soul, :twisted: :twisted: :twisted:
TEUFEL
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez pająk 11 gru 2013, 00:39
rotten soul napisał(a):light,
że to facet ma zarywać a kobieta ma robić łaskę

Byś napisał to bez prawego alta, to bym Ci przytaknął. :twisted:

Nie, nie żartuję sobie. :lol:

HiiiiHeeeeeHaaaaa :> , me too ;D
pająk
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Arhol 11 gru 2013, 00:44
tarantula napisał(a):
CnaV napisał(a):Kiedyś to rodzina swatała ze sobą ludzi i nie było problemu. Piepszona nowoczesność ....

Jasneeee, tiaaaa, nie było problemu...czytałeś choćby Anne Kareinnę-Lwa Tołstoja?

Nie czytałem,ale wiele związków było wbrew woli,na siłę...życie z osobą do której z czasem nie czuje się nic prócz wstrętu,niechęci,całe życie zrąbane wbrew temu że chciało się inaczej,pikne czasy :pirate:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32435
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez anna.anakaia 11 gru 2013, 00:48
Kestrel,
Jednak sporo znam pań,dla których to ma znaczenie,że to chłop ma zaproponować to spotkanie itp :P.

Wg mnie to jest tak durne podejście, że... a potem w związku też ma cały czas zapewniać atrakcje, bo księżniczce się należy? O borze, toż to nuda takie czekanie czy powie "cho na kawę"czy nie powie. Dalej ludzie mają wbite do głowy, że to facet ma wziąć babę za kudły i zaciągnąć do jaskini, no żadno inne porównanie nie przychodzi mi do głowy. A potem jęki, że im się "zły facet trafił" :?

Jak mają się ludzie ku sobie, to nie ważne kto zagaduje, do faceta należy rozwinięcie całej reszty

Często przecież też wychodzi to w trakcie rozmowy, nigdy nie zwracałam jakoś specjalnie uwagi na to kto pierwszy powie "może byśmy poszli tam razem" bla bla bla. Marnotrawstwo czasu, podchody, jakieś stresy :shock:
anna.anakaia
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez pająk 11 gru 2013, 00:50
anna.anakaia napisał(a):Kestrel,
to facet ma wziąć babę za kudły i zaciągnąć do jaskini:


Yeaaaahhhh ^^
pająk
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez rotten soul 11 gru 2013, 00:51
anna.anakaia,
Wg mnie to jest tak durne podejście, że... a potem w związku też ma cały czas zapewniać atrakcje, bo księżniczce się należy?

Marnotrawstwo czasu, podchody, jakieś stresy :shock:


Gdzie są takie dziewczyny jak Ty? :( Ja nie wiem. W każdym razie pochowane dość dobrze. :roll:
rotten soul
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Arhol 11 gru 2013, 00:52
anna.anakaia, Mi to jako tako obojętne z tą inicjatywą,ok,można wykazywać...
Tylko właśnie,w*urwiający jest często brak konkretności,klarowności,tylko podchody,cudawianki i inne,wydaje mi się że związki i reszta,to obie strony muszą się wykazać,nie tylko że jedna strona coś robi,druga może łaskawie się zainteresuje,bo potem faktycznie uja z tego jest.
Troszku konkretności,"prostoty",bez "gierek".
Ale to już jako tako myśl ogólna,teoretyczna :mhm:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32435
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez TEUFEL 11 gru 2013, 00:52
anna.anakaia napisał(a):Kestrel,
Jednak sporo znam pań,dla których to ma znaczenie,że to chłop ma zaproponować to spotkanie itp :P.

Wg mnie to jest tak durne podejście, że... a potem w związku też ma cały czas zapewniać atrakcje, bo księżniczce się należy? O borze, toż to nuda takie czekanie czy powie "cho na kawę"czy nie powie. Dalej ludzie mają wbite do głowy, że to facet ma wziąć babę za kudły i zaciągnąć do jaskini, no żadno inne porównanie nie przychodzi mi do głowy. A potem jęki, że im się "zły facet trafił" :?



Nic dodać nic ująć. 10/10

anna.anakaia napisał(a):Jak mają się ludzie ku sobie, to nie ważne kto zagaduje, do faceta należy rozwinięcie całej reszty

Często przecież też wychodzi to w trakcie rozmowy, nigdy nie zwracałam jakoś specjalnie uwagi na to kto pierwszy powie "może byśmy poszli tam razem" bla bla bla. Marnotrawstwo czasu, podchody, jakieś stresy :shock:[/quote]

Znowu 10/10.
anna.anakaia kocham Cię :mrgreen:
TEUFEL
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do