Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Arhol 27 lis 2013, 17:52
light napisał(a):Supernova, A ja nie znam ani jednej laski, która nie spojrzałaby jak na dziwaka na kolesia prawiczka 25+

Pozwolę sobie dodać trochę gdybaniny i herezji połączonej z ignorancją,będzie i trochę o wierze w ludzi,także jeśli ktoś nie trawi ignoranckiego bullshitu z odrobiną prawdy,nie czytać :pirate:

Może i wydawać się to kobietom dziwne,jednak,jeśli już się pozna względnie rozgarniętą dziewuchę,i idzie wyczuć że może być coś więcej z takiej znajomości,to nie sądzę by miała dziewoja odrzucić faceta bo ten jest niedoświadczony :pirate: ,a przynajmniej dla mnie lipny powód,jeśli facet naprawdę jest coś wart i być może nadaje się na dobrego,długoletniego partnera,ale odrzucić bo nie dymał nigdy i "expa" nima.

Wszycho zależy od duetu,jak to się dogadać...
Ale być może to herezja i otworzy ci się topór w kieszeni za głodne kawałki,zweryfikuje sam za te 4-5 lat,albo wcale :pirate:

Co do samego doświadczenia,owszem pewnie że lepiej jak facet to czy tamto umi,ale pono wszystkiego można się nauczyć,tylko szansę trzeba dać,bo jeszcze takiego chyba nie było dupcyngiera,co od pierwszego razu potrafiłby wszycho jak trzeba.

I myślę że panie nie patrzą zbyt przychylnie na typów którzy przelecieli pół miasta, i mają doświadczenie,bo zapewne same są tylko "przystankiem" i gość za jakiś czas jedzie dalej,wtedy to karocy,żyli długo i szczęśliwie i innych baśni nima :pirate:
Jednak tekst powyższy może być niepoprawną herezją,różnie bywa w żywocie :pirate:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32438
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez Aranjani 27 lis 2013, 18:02
Kestrel, :great:
Wszystkiego mozna sie nauczyc ;)
Aranjani
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez jetodik 27 lis 2013, 18:11
oglądałem kiedyś dużo programów przyrodniczych, szczególnie o Afryce i stadach lwów lubiłem, jakoś nie było widać, żeby lew przejmował się czy lwicy jest przyjemnie...
w tym temacie przewija się ciągle jedna myśl: czy dogodzą kobiecie, czy będzie się jej podobało, wnioski nasuwają się same :D
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez Masked_Man 27 lis 2013, 18:13
jetodik, ze kobiecie nie dogodzisz? 8)
Masked_Man
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez jetodik 27 lis 2013, 18:21
Masked_Man, haha, że gdy znajdziesz kobietę i ona dowie się, że jesteś prawiczkiem, ciężar dogodzenia raczej w jej stronę powinien powędrować jeśli już, bo w końcu to Twój pierwszy raz i chciałbyś pewnie dobrze zapamiętać itp itd :smile:
Ostatnio edytowano 27 lis 2013, 18:22 przez jetodik, łącznie edytowano 1 raz
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez deader 27 lis 2013, 18:22
light napisał(a):
Supernova napisał(a): Ok, wszystkie jesteśmy takie same. Wszystkie czekamy z seksem do nocy poślubnej i wszystkie tak samo nie lubimy seksu oralnego.

Ale tu nie jest mowa o tym ;)

Dokładnie, Supernova, upraszczasz. Tak samo i faceci niektórzy czekają do ślubu albo nie kręci ich anal, ale generalna zasada działania jest taka sama u wszystkich: odpowiednia ilość tarcia w odpowiednim punkcie. I z kobietami jest podobnie, wiadomo że za pierwszym razem może nie odgadnie się od razu co którą stronę najbardziej kręci, ale 3-5 razy powinno wystarczyć na "wybadanie terenu". Myślałem że to jest rozpatrywane. Jeśli nie to sory, bo się w sumie wciąłem w dyskusję nie czytając co było wcześniej :P
When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez bittersweet 27 lis 2013, 18:24
jetodik, nie wiem, co mają lwy do rzeczy, ale lepsze to niz poprzednie porównywanie kobiet do aut, np tira z przyczepą :lol:
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez TEUFEL 27 lis 2013, 18:25
deader, Dobrze prawisz,to tak samo to widze ;)
TEUFEL
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez Masked_Man 27 lis 2013, 18:27
nie kręci ich anal

maczac sobie penisa w gownie? no nie wiem :P
Masked_Man
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez jetodik 27 lis 2013, 18:30
bittersweet, lwy to taki kontrast tylko przydatny do wypośrodkowania,
"że nie stane na wysokości zadania, że mnie wyśmieje, że nie będzie się jej podobało bo jestem niedoświadczony itp." to jest paraliżujące podejście, które trzyma prawiczków w prawictwie.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez deader 27 lis 2013, 18:31
Masked_Man napisał(a):
nie kręci ich anal

maczac sobie penisa w gownie? no nie wiem :P

Wiesz, istnieje coś takiego jak prysznic..? Higiena, generalnie..? Ja tam nigdy nie wyciągnąłem cygara obleczonego czekoladą.
When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez Masked_Man 27 lis 2013, 18:33
deader napisał(a):
Masked_Man napisał(a):
nie kręci ich anal

maczac sobie penisa w gownie? no nie wiem :P

Wiesz, istnieje coś takiego jak prysznic..? Higiena, generalnie..? Ja tam nigdy nie wyciągnąłem cygara obleczonego czekoladą.

No wiem, ze istnieje. Aczkolwiek czy ta kobieta, ktora tam seksisz analnie nie moglaby sie posrac czasem z powodu tego, ze, no wiesz, gmerasz jej tam i to (chyba) niemalym penisem? Nie bardzo sie znam, ale mam takie wyobrazenie, ze mogloby cos takiego sie stac.

P.S. Zaruchales? To nie jest z Toba tak zle 8)
Masked_Man
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Arhol 27 lis 2013, 18:36
Dla dóbr higieny przed analem czyści się dupsko lewatywą z tego co kiedyś czytałem :pirate:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32438
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez deader 27 lis 2013, 18:41
Masked_Man napisał(a):P.S. Zaruchales? To nie jest z Toba tak zle 8)

Made my day :D Pod tym względem to ze mną nie jest źle - z Nią jest, bo nie żyje :evil:

Tekst Kestrela o lewatywie też mnie rozjebał :D
When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do