Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez Aranjani 16 lis 2013, 00:50
Nameless, bo co ?
Aranjani
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Nameless 16 lis 2013, 00:51
Nameless, to Pani


Obrazek

wilk mnie zmylił.
Trust me, I'm an engineer.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
578
Dołączył(a)
17 sty 2013, 23:54
Lokalizacja
Małopolska

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez djkocyk 16 lis 2013, 00:52
Aranjani napisał(a):zamiast pieprzyc swoje teorie w tym watku wezcie sie chlopaki (bez urazy za "chlopaki") do roboty w realu :-) kobiety nie gryza (zazwyczaj) :-D
Bo biadolenie i uzalanie sie nad swym marnym losem na pewno w niczym Wam nie pomoze;-) do roboty!!!!


Jakbyś nie czytała to brałem się nie raz nie dwa ani nawet nie trzy.
Offline
Posty
304
Dołączył(a)
04 paź 2012, 21:29

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez TEUFEL 16 lis 2013, 00:52
Nameless, Kurva skąd Ty bierzesz te gify :lol: :lol: :lol:
TEUFEL
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez Aranjani 16 lis 2013, 00:53
Śmiercionauta, no tak jakos wyszlo moim rodzicom ;-)

NieznanySprawca, Dziekuje ;-)
No coz... Ja sie wcale nie dziwie... Z takim podejciem niech czeka do slubu :-D
Aranjani
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez NieznanySprawca 16 lis 2013, 00:53
wilk mnie zmylił.

yyy, wśród wilków są samice.
wilczyce, znaczy. :mrgreen: 8)
NieznanySprawca
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez Aranjani 16 lis 2013, 00:55
NieznanySprawca, i to czasami fajne wilczyce :-D
Aranjani
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez Davin 16 lis 2013, 00:55
NieznanySprawca, może u ludzi dla niego są tylko faceci i dlatego jest jeszcze prawiczkiem. :mrgreen:
Davin
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Nameless 16 lis 2013, 00:55
Nameless, Kurva skąd Ty bierzesz te gify


Obrazek
Trust me, I'm an engineer.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
578
Dołączył(a)
17 sty 2013, 23:54
Lokalizacja
Małopolska

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez Aranjani 16 lis 2013, 00:56
Davin, dobrze ze Ty nie jestes :mrgreen:
Aranjani
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez rotten soul 16 lis 2013, 00:56
Nameless,
Ale gif był mistrzowski. Poplułem monitor. :lol:
rotten soul
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Nameless 16 lis 2013, 00:57
Baba/chłop what ever. Mam niski próg tolerancji na hmmm. gadanie głupot. Nie daruję nikomu.
Trust me, I'm an engineer.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
578
Dołączył(a)
17 sty 2013, 23:54
Lokalizacja
Małopolska

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez djkocyk 16 lis 2013, 00:59
Aranjani napisał(a):djkocyk, oczywiscie ze kobiety patrza na wyglad... Ale tak jak faceci kazda ma inny gust. I po raz enty pisze w tym watku, ze nie to ladne co ladne....


Czyli np. super ekstra laska umówi się z niskim okularnikiem ;)
Offline
Posty
304
Dołączył(a)
04 paź 2012, 21:29

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Śmiercionauta 16 lis 2013, 01:00
djkocyk, jeśli ma lamborghini aventador to tak ;)
"nerwice upaństwowić moderacje wypierdolić"
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
8831
Dołączył(a)
16 sty 2012, 18:55

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości

Przeskocz do