Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Aranjani 02 paź 2013, 14:41
Masked_Man napisał(a):Ophelia, no wlasnie wiem, ale moglaby nie zauwazyc wiadomosci. Ja mam tak czasem xd.


za moich czasów... zadnego fb nie bylo a fececi podrywali kobiety... co to sie podziało, olaboga :hide:

-- 02 paź 2013, 14:42 --

DarkMaster, jak rzep psiego ogona :mrgreen:
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Davin 02 paź 2013, 14:44
Hej wam. :D
Davin
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Masked_Man 02 paź 2013, 14:44
Aranjani, bo nie mam z nia kontaktu aktualnie, nie liczac fejsbuka?

-- 02 paź 2013, 14:45 --

Aranjani, sam uwazam, ze fejs to jest szit i strasznie sztywno sie przez niego gada. Lepiej sie spotkac.
Masked_Man
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Arhol 02 paź 2013, 14:47
Aranjani, lepiej w tesco,lidlu...
Byle nie w aparcie czy kruku bo niełatwo finansowo :hide:

Za moich czasów legendarne zapiski podają że białogłowe nadal poderwać w przestrzeni rzeczywistej niźli wirtualnej
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32444
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Aranjani 02 paź 2013, 14:47
Davin, hej :)

Masked_Man, no to nie jojczymy tylko trzeba brac sie do działania :mrgreen:

-- 02 paź 2013, 14:49 --

Kestrel, nie nie... apart odpada :mrgreen:

no widzisz, gdzie Ty te zapiski dorwałeś? :P
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Masked_Man 02 paź 2013, 14:52
Aranjani, chodzi mi o samo zalapanie jakiegos kontaktu, tylko i wylacznie o to. A z fejsem to taka lipna sprawa wlasnie.
Masked_Man
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Aranjani 02 paź 2013, 14:54
Masked_Man, ale przez fejsa? to dziecinada
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Masked_Man 02 paź 2013, 14:54
Aranjani, no dobra, ale nie mam jej nr telefonu. Co mam list do niej wyslac? :P
Masked_Man
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Davin 02 paź 2013, 14:55
Masked_Man, a adres znasz?
Davin
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Arhol 02 paź 2013, 14:56
Aranjani, ale kruk nie :lol: ?
Co do zapisków,nie wiem ot były,we łbie też :lol:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32444
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Aranjani 02 paź 2013, 15:00
Masked_Man, w butelce :mrgreen:

Davin, mailowy :mrgreen:

Kestrel, zalezy od zasobności portfela ;)
:D
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Masked_Man 02 paź 2013, 15:02
Davin, miejsce mniej wiecej znam ale nr domu juz nie xd.
Aranjani, ale morze nas nie oddziela, wiec tu mamy problem :D
Masked_Man
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Aranjani 02 paź 2013, 15:03
Masked_Man, no i juz zle gadasz! to wlasnie nie jest problem, wrecz przeciwnie :shock:
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Arhol 02 paź 2013, 15:03
Aranjani, >_> nie wiem co odpowiedzieć.
Ładna pogoda ? :lol:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32444
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do