Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez impermeable 14 kwi 2013, 20:53
wiec nie wiem, jak ja ten czas przezyje :( jestem w dolku. doradz cos, please.
I am just makin' up for what I never had
Avatar użytkownika
Offline
Posty
214
Dołączył(a)
03 lis 2012, 21:22

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Saraid 14 kwi 2013, 21:03
impermeable, a znajomi rodzina?może ktoś mógłby poświęcić Ci ten czas?
Saraid
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Lilith 14 kwi 2013, 21:37
Cześć i czołem kluski z rosołem :mrgreen:
Co porabiacie w niedzielny wieczór?
Naaaaaaareszcie wiosna :105:
Konkurs forumowy "Twarze Depresji" - głosowanie

Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.
Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
45349
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Pieprz 14 kwi 2013, 21:41
Co porabiacie w niedzielny wieczór?

nudzę się strasznie :roll:
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez impermeable 14 kwi 2013, 21:44
Lilith, witaj. ja sie staram jakos wkupie trzymac :) a u Ciebie co slychac?
Saraid, widzialam sie wczesniej z kumplem doslownie na chwile, bo wiem, ze nie wytrzymalabym sama, bylam o krok od ataku paniki. powiedzialam to mojemu, jak sie juz odezwal ale nie moze tego zrozumiec :( On widzi to tak, ze ledwo wyjechal a ja z innymi sie umawiam. i to mnie najbardziej boli. rodzina w PL a znajomych jak na lekarstwo tutaj...
I am just makin' up for what I never had
Avatar użytkownika
Offline
Posty
214
Dołączył(a)
03 lis 2012, 21:22

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez zmienny 14 kwi 2013, 21:45
czesc, ja dzis prawie pol dnia w trasie, niedawno przyjechalem do domu i jest milo, wcinam kanapeczki.
pozniej obejrze film LOT kawalek juz widzialem, ale niezly jest. :smile:
zmienny
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Saraid 14 kwi 2013, 21:48
dobranoc kochani miłego wieczoru i spokojnej nocy :papa:
Saraid
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Lilith 14 kwi 2013, 21:50
Mushroom, dlaczego nie poszukasz sobie jakiegoś zajęcia? Na pewno by się coś znalazło czym mógłby się zająć i się nie nudzić ;)

impermeable, a dzięki, na razie jest ok ;)

zmienny, smacznego! ;) Ja dzisiaj większość dnia spędziłam na uczelni. Po weekendzie też jestem zmęczona, ale za to w dobrym humorze :mrgreen:

Saraid, branoc :papa:
Konkurs forumowy "Twarze Depresji" - głosowanie

Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.
Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
45349
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Pieprz 14 kwi 2013, 21:53
Saraid, dobranoc.
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez MamSwojePoglady 14 kwi 2013, 21:54
:D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2711
Dołączył(a)
02 mar 2013, 10:42

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez impermeable 14 kwi 2013, 21:57
Saraid, kolorowych snow.
Lilith a planujesz cos? bo ja to bym sie najchetniej zakopala pod koldra i wyla. nawet jesc mi sie nie chce. ale ostro ogladam kabarety heeh macie jakies ulubione?
zmienny, tez slyszalam, ze dosc dobry ale ja np. nie moglabym ogladac, bo sie boje latac :P
I am just makin' up for what I never had
Avatar użytkownika
Offline
Posty
214
Dołączył(a)
03 lis 2012, 21:22

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Pieprz 14 kwi 2013, 21:59
Mushroom, dlaczego nie poszukasz sobie jakiegoś zajęcia? Na pewno by się coś znalazło czym mógłby się zająć i się nie nudzić

prawda to, w sumie chętnie bym poćwiczył i by z 2 godziny zleciały, ale najedzony jestem więc będę musiał odpuścić dzisiaj, jakoś kompletnie mi z głowy wyleciało że dzisiaj jeszcze nie ćwiczyłem
wiesz jak to jest z nudzeniem się, tak naprawdę nudzimy się nie jak nie mamy pomysłu co robić, tylko jak jakaś niemoc ogarnia i się na nic kompletnie nie ma ochoty...
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez impermeable 14 kwi 2013, 22:02
Mushroom, a co cwiczysz? tez dzis nie cwiczylam...
I am just makin' up for what I never had
Avatar użytkownika
Offline
Posty
214
Dołączył(a)
03 lis 2012, 21:22

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Pieprz 14 kwi 2013, 22:03
Mushroom, a co cwiczysz? tez dzis nie cwiczylam...

wszystko po trochu, nie bede tematu zaśmiecał pisaniem o detalach
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do