Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez niecierpliwy 07 lut 2013, 21:41
moja mama ma ocd. Moja ciotka tez i co ciekawe obie maja jaja z zelazkiem. Moja mama przed wyjsciem do pracy potrafi sie kilka razy wrocic i zobaczyc czy wylaczyla z pradu. A ciotka to w ogole masakra. W torebce nosi zelazko :P

-- 07 lut 2013, 20:42 --

Snejana, jutro dzwonie do szpitala i musi mnie zobaczyc psychiatra szpitalny (podobno takie zalecenie nfz)

-- 07 lut 2013, 20:43 --

Snejana, fajnie ze trzymasz kciuki !! Dziekuje
Offline
Posty
616
Dołączył(a)
01 sty 2013, 22:27

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Arhol 07 lut 2013, 21:44
Snejana, od paru dni mam dobry nastrój...zobaczymy na jak długo,czas pokaże.
Póki co moje "demony" odpuściły i jest Ok
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32442
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Little Red Fox 07 lut 2013, 21:45
ja również za Was trzymam kciuki :D
A jak już jesteśmy przy ochronie, to ja dam ci podarek.
Kotka. Będziesz go karmił, czesał i codziennie głaskał, bo kotek to bardzo lubi.
Za to jak ktoś przyjdzie ciemną nocką, żeby ci poderżnąć gardło, to kotek go zeżre.


(Ewa Białołęcka)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5988
Dołączył(a)
17 sty 2012, 17:36

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Snejana 07 lut 2013, 21:45
niecierpliwy, w torebce żelazko nosić :lol: moj ojczym tez ma ocd, wraca się ciągle sprawdzić czy drzwi od domu zamknął :roll: dzień świra :roll:
"I czemu głupi człowiek czepia się tak uparcie popełnionej omyłki, czemu poraniony, pokaleczony, świadomy, że idzie złą drogą brnie wciąż dalej, ciągle się łudząc, że to może nie była omyłka?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8006
Dołączył(a)
27 lut 2012, 17:19
Lokalizacja
Kraków/Myślenice

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez niecierpliwy 07 lut 2013, 21:45
ja spadam, dzieki i 3m cie sie !!
Offline
Posty
616
Dołączył(a)
01 sty 2013, 22:27

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez anonus 07 lut 2013, 21:45
Snejana, zadziwiajace jakie czynniki potrafia odpalic ocd.
Saiga, nerwica natrectw xd
anonus
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Snejana 07 lut 2013, 21:45
Saiga, keep it up :yeah:
Calineczka1990, dzięki piękna :)
"I czemu głupi człowiek czepia się tak uparcie popełnionej omyłki, czemu poraniony, pokaleczony, świadomy, że idzie złą drogą brnie wciąż dalej, ciągle się łudząc, że to może nie była omyłka?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8006
Dołączył(a)
27 lut 2012, 17:19
Lokalizacja
Kraków/Myślenice

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Little Red Fox 07 lut 2013, 21:49
ja drzwi po kilkanaście razy sprawdzam lub stoję kilka minut i je macam z różnych stron, żeby upewnić się na 100% czy są dobrze zamknięte :D
A jak już jesteśmy przy ochronie, to ja dam ci podarek.
Kotka. Będziesz go karmił, czesał i codziennie głaskał, bo kotek to bardzo lubi.
Za to jak ktoś przyjdzie ciemną nocką, żeby ci poderżnąć gardło, to kotek go zeżre.


(Ewa Białołęcka)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5988
Dołączył(a)
17 sty 2012, 17:36

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Arhol 07 lut 2013, 21:50
Calineczka1990, a dzięki, i wzajemnie.
anonus, aaa ogarniam..
Snejana, mam nadzieje,lecz podobno nic nie jest wieczne.
Czas pokaże
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32442
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Snejana 07 lut 2013, 21:53
a teraz dawajcie coś pożartujmy, bo się poważnie zrobiło :yeah:
"I czemu głupi człowiek czepia się tak uparcie popełnionej omyłki, czemu poraniony, pokaleczony, świadomy, że idzie złą drogą brnie wciąż dalej, ciągle się łudząc, że to może nie była omyłka?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8006
Dołączył(a)
27 lut 2012, 17:19
Lokalizacja
Kraków/Myślenice

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Arhol 07 lut 2013, 21:55
Snejana, jak tam gary :mrgreen:?
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32442
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez hasacz 07 lut 2013, 21:57
Snejana, Cycki. Opisz je. Może byc? :mrgreen:
Podpis usunięty ze względu na użytkownika hooain :D
Offline
Posty
966
Dołączył(a)
29 lip 2012, 18:31
Lokalizacja
Kraków

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez anonus 07 lut 2013, 21:57
Snejana, szybciej chodz do mnie, bo paczki sie koncza :P
anonus
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Snejana 07 lut 2013, 21:59
Saiga, gary tak błyszczą, że aż mam ochote coś ugotować :mrgreen:

-- 07 lut 2013, 21:00 --

hasacz, :shock: ciężko opisać cycki :lol:
anonus, nie lubię pączków szczerze powiedziawszy :P ale jak masz jakieś % to wbijam ! :mrgreen:
"I czemu głupi człowiek czepia się tak uparcie popełnionej omyłki, czemu poraniony, pokaleczony, świadomy, że idzie złą drogą brnie wciąż dalej, ciągle się łudząc, że to może nie była omyłka?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8006
Dołączył(a)
27 lut 2012, 17:19
Lokalizacja
Kraków/Myślenice

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do