Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Heartbreaker 07 sie 2011, 20:30
Bryyy :) nad warszawkę właśnie nadchodzi burza ...... ciemno się zrobiło i błyska się ostro :P

No i cyfra mi przestała działać :/
Uwaga! mam nerwice....... i nie zawaham się jej użyć :)


http://www.youtube.com/watch?v=Jx5T-G78SHI
Avatar użytkownika
Offline
Posty
471
Dołączył(a)
13 lut 2011, 12:38

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Michuj 07 sie 2011, 20:33
Hit the road, Jack, and don't you come back
No more. No more. No more. No more. :why:
Michuj
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Nel 07 sie 2011, 20:35
wiola173, po prostu....nie potrafie z nią rozmawiać...znowu mi zrobila wyklad na moj temat mając pod łokciem mojego syna...a jak prosilam zeby nie przy nim to ze on nie słucha....widziałas kurfa jakies dziecko co nie slucha jak sie mowi nie do niego? I prosze ja a ona nie przesadzaj i mi wsadza jaka to ja jestem beznadziejnie nieodpowiedzialna i zmienna i niedojrzała i ona juz nie ma sily i wszystko wokoł niszcze i sie z ludzmi nie licze i zawsze musi byc jak ja chce :shock: i ze po trupach do celu i ze lepiej zeby ona umarła i takie pierdolenie przez kwadrans...to juz nie zdzierżylam i za 10razem jak poprosiłam zeby nie przy michale to wybuchłam....no to pierdolnęła sluchawka...a teraz mu tam pewnie sączy jad do ucha swoją wersję....a ja tu siedze i jestem bezradna i nic mu nie wytłumaczę...a potem wróci i zapyta - mamusiu a dlaczego ty nie kochasz babci przeciez to twoja mamusia.....babcia mowila.... :evil: :evil: :why: :why:
robi z nim to samo co zrobiła z gabi i co robiła całe zycie ze mna - jedno wielkie pierdolone poczucie winy :why: :why: :why:

znowu sie czuje jak gówno i padalec i szmata :(
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Agasaya 07 sie 2011, 20:53
dune, <tulę do serduszka> mamy podobne matki... tyle że ja jeszcze nie mam dzieci...
Agasaya
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Michuj 07 sie 2011, 20:57
dune, :(
Michuj
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 07 sie 2011, 20:59
dune, :( To nie Ty powinnaś się tak czuć. Nie wiem co Ci radzić:( Bardzo mi przykro:*
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Thazek 07 sie 2011, 21:01
Kurde chcialem obejrzeć film i przyszła burza... żaden kanał mi nie idzie :) he he i muszę pisac z komórki bo komputera nie chce mi się włączać :p
Nerwico chcesz mnie znów dopaść?!?!To skoczę do apteki po stoperan bo Cię chyba POSRAŁO!
http://www.youtube.com/watch?v=jYj7T9eEQ4U
F41.0<--- Było minęło... F41.1<--- już prawie nie ma :D CHYBA ZDROWIEJĘ :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5290
Dołączył(a)
18 mar 2011, 21:36
Lokalizacja
South

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Nel 07 sie 2011, 21:09
No nic...pozarłam benzo....wkurw rozchodzi sie po kościach...zostaje kac i wyrzuty sumienia....
teraz bede analizowac...w któym momencie straciłam czujnośc i co powinnam powiedziec zamiast....
a na koniec wyślę smsa "przepraszam" i dostane odp
"nie gniewam sie, przyzwyczajona juz jestem do bólu który mi zadajesz moze juz niedlugo umrę i bedziesz miała spokój" :cry:

dzieki wam za dobre słowo ....
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Dariusz_wawa 07 sie 2011, 21:23
dune napisał(a):No nic...pozarłam benzo....wkurw rozchodzi sie po kościach...zostaje kac i wyrzuty sumienia....
teraz bede analizowac...w któym momencie straciłam czujnośc i co powinnam powiedziec zamiast....
a na koniec wyślę smsa "przepraszam" i dostane odp
"nie gniewam sie, przyzwyczajona juz jestem do bólu który mi zadajesz moze juz niedlugo umrę i bedziesz miała spokój" :cry:

dzieki wam za dobre słowo ....

Nie wysyłaj smsa :evil: bo jeśli masz dostać taką odpowiedź to nie ma senu.
Każda uratowana dusza jest powodem do wielkiej radości
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6098
Dołączył(a)
04 lut 2011, 11:10
Lokalizacja
Bliżej ziemi

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Nel 07 sie 2011, 21:54
Dariusz_wawa, nie moge...musze wyslać...jak nie wyślę to mnie sumienie zagryzie...juz i tak łapię fazę kata :(
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez halenore 07 sie 2011, 22:03
Powinnaś szybko wyeliminować matkę ze swojego życia. Jest toksyczna i robi twoim dzieciom pranie mózgów. To jest kobieta, która też jest matką i wie, że relacja matka-dziecko to świętość. Gdybyś ćpała, piła, tłukła swoje dzieci bądź robiła inne bezeceństwa...Rozumiem, że mogłaby wtedy stanąć przeciwko tobie. Ale nie w tej sytuacji. Opowiadać swoim wnukom, że ich mamusia nie kocha babci pojeżdża ostrą manipulacją. Matka próbuje wpłynąć na ciebie manipulując twoimi dziećmi. Uważam, że to obrzydliwe.
My mother said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Offline
Natręt Gramatyczny
Posty
4811
Dołączył(a)
12 kwi 2010, 21:32

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 07 sie 2011, 22:06
dune, :evil: Nie wysyłaj ,ja Ci nie pozwalam.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Korba 07 sie 2011, 22:06
napisałam życiorys :yeah:
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez halenore 07 sie 2011, 22:14
Korba i ulżyło troszkę, co?
My mother said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Offline
Natręt Gramatyczny
Posty
4811
Dołączył(a)
12 kwi 2010, 21:32

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do