Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez my_name 29 wrz 2014, 01:52
Hej :smile:
Co tam u was?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
696
Dołączył(a)
26 sie 2014, 13:53

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez everlong 29 wrz 2014, 02:01
helou ØD
jestem okropnym czlowiekiem. mam rozpisana indywidualnie sesje, myslalam ze sie naucze, ale mnie znowu zblokowalo. tym razem zamiast sie zmuszac i powodowac wiekszy syf w mozgu odpuscilam. trzeba byc dobrym dla siebie :) egzamin jutro, nie poddaje sie i bede sie dalej uczyc, moze uda mi sie wyjsc z domu na wydzial, na pewno jest lepiej niz bylo :105:

my name, siedze awake bo mnie mania znowu naszla a ja nie na lekach :lol: musze w pokoju posprzatac bo dzisiaj jzu chyba wspollokatorka zjezdza do nas :D mimo wszystko lubie siebie :D i zaczynam robic ladne skarpetki (nawet)
CHAD. Niebawem w klinice!

All hail:
Zolafren
Absenor
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
24 wrz 2014, 12:07

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez my_name 29 wrz 2014, 02:14
Ja siedzę, bo nieźle się czuję w nocy, a w dzień masakra ostatnio. Aż niesamowite jaka to jest różnica. Też się muszę uczyć :( Przed chwilą udało mi się coś przeczytać w skupieniu, ale w dzień nie da rady. Niestety zaczynam się robić senna. Robisz skarpetki na drutach?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
696
Dołączył(a)
26 sie 2014, 13:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez everlong 29 wrz 2014, 02:36
tak :) dzisiaj musialam rozpruc zaczeta robotke bo mi oczko ucieklo, zirytowalam sie. no ale no pain, no gain :)
CHAD. Niebawem w klinice!

All hail:
Zolafren
Absenor
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
24 wrz 2014, 12:07

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez mataforgana 29 wrz 2014, 08:48
¡Hola!
find what you love and let it kill you
Avatar użytkownika
Offline
Bursztynowy Słowik Forum
Posty
549
Dołączył(a)
27 wrz 2014, 23:26

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez Arhol 29 wrz 2014, 08:51
Moornin
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32444
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez mataforgana 29 wrz 2014, 09:08
Zaśnięcie jednak znowu okazało się wyzwaniem. Za to jak już się udało to spalam jak dziecko. Nie wiedziałam co się dzieje jak budzik dzwonił :))
find what you love and let it kill you
Avatar użytkownika
Offline
Bursztynowy Słowik Forum
Posty
549
Dołączył(a)
27 wrz 2014, 23:26

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez Arhol 29 wrz 2014, 09:20
mataforgana, ważne że sen zmógł :p

-- 29 wrz 2014, 08:28 --

Do roboty czas,udanego dnia życzę .
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32444
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez mataforgana 29 wrz 2014, 09:30
Arhol, o tak. Dziś trzeba będzie się spakować, a baaardzo tego nie lubie ;

-- 29 wrz 2014, 09:30 --

Arhol, Tobie równiez przyjemnego dnia :)
find what you love and let it kill you
Avatar użytkownika
Offline
Bursztynowy Słowik Forum
Posty
549
Dołączył(a)
27 wrz 2014, 23:26

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez everlong 29 wrz 2014, 12:03
Dobry - wlasnie wstalam. Na egzamin nie ide. Ale sie juz ucze. Po kolei pozaliczam. Dziekan mial racje, powinnam sie na spokojnie w swoich ramach pouczyc. A nie, na sile zaliczac bo koniec wrzesnia... Jaki teraz plan zajec mamy fajny :)
CHAD. Niebawem w klinice!

All hail:
Zolafren
Absenor
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
24 wrz 2014, 12:07

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez my_name 29 wrz 2014, 12:12
everlong napisał(a):tak :) dzisiaj musialam rozpruc zaczeta robotke bo mi oczko ucieklo, zirytowalam sie. no ale no pain, no gain :)

Też się czasem bawię w robienie na drutach, ale skarpetek jeszcze nie próbowałam stworzyć. Jak widziałam instrukcję, to strasznie skomplikowane mi się to wydawało :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
696
Dołączył(a)
26 sie 2014, 13:53

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez Arhol 29 wrz 2014, 16:52
Hell-o
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32444
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez mataforgana 29 wrz 2014, 17:50
Jak dzień mija?
find what you love and let it kill you
Avatar użytkownika
Offline
Bursztynowy Słowik Forum
Posty
549
Dołączył(a)
27 wrz 2014, 23:26

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 29 wrz 2014, 17:51
bry :)
Aranjani
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do