Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez Little Red Fox 11 maja 2014, 15:17
co tu tak cicho?
Obrazek
A jak już jesteśmy przy ochronie, to ja dam ci podarek.
Kotka. Będziesz go karmił, czesał i codziennie głaskał, bo kotek to bardzo lubi.
Za to jak ktoś przyjdzie ciemną nocką, żeby ci poderżnąć gardło, to kotek go zeżre.


(Ewa Białołęcka)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5988
Dołączył(a)
17 sty 2012, 17:36

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 11 maja 2014, 15:44
witajcie wstalem niedawno robie pranie i pije kawe. Jak tam u Was leci okolo 18 lece do sklepu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 11 maja 2014, 16:19
Dzień dobry :D

no tak.... wszyscy się witaja i spierdzielają :lol:
Aranjani
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Maggda92 11 maja 2014, 16:23
:papa: :papa:
Maggda92
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 11 maja 2014, 16:26
Aranjani, Siema ja tujtaj do18 na pewno pobede pozniej lece do sklepu i do znajomych moze a jak nie to wycieczka samochodowa
do kolbnieli i spowrotem i juz 21 pozniej pogadanka na parkingu spanie i mamy poniedzielek.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 11 maja 2014, 16:28
Anel92, joł :D

wieslawpas, aha :D
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 11 maja 2014, 16:31
Aranjani, jak tam Ci leci popoludnie? ja caly czas w łużku leże odkad sie obudzilem z llaptopem na kolanach.

-- 11 maja 2014, 16:34 --

kto wie kiedy bedzie w koncu ladna sloneczma pogoda?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 11 maja 2014, 16:34
wieslawpas, Obudziłam się godzinę temu wiec dopiero zaczynam dzien ;)
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 11 maja 2014, 16:36
Aranjani, o kurcze, a kiedy poszlas spac? Ja tak gdzies kolo 5 rano.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez Arhol 11 maja 2014, 16:41
Komunia in progress... Party jak ch*j
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32445
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 11 maja 2014, 16:42
Kestrel, jaka komunia??? Masz u siebie komunie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 11 maja 2014, 16:45
wieslawpas, 4 chyba była ;)

Kestrel, a więc imprezujesz :yeah:
Wody świeconej nie próbowałeś? :lol:
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 11 maja 2014, 16:56
Aranjani, to dlugo spisz ja zasnalem kolo 5 ale obudzilem sie okolo 14.

-- 11 maja 2014, 16:57 --

jaka tam u Was pogoda? W Warszawie zachmurzenie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 11 maja 2014, 17:00
wieslawpas, :mrgreen:

zachmurzone niebo i piździ jak cholera
Aranjani
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do