Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 26 mar 2014, 22:02
zależy dla kogo :)


Dla kamerzysty na pewno nie. Nie wiadomo na czym się skupić.

na_leśnik, czyli nie powinienem się przejmować że się przejmuję? :P mam takie skłonności


Hmmm. Są dwie opcje. Albo nie powinieneś się przejmować, albo obaj mamy podobny problem :P .
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Moderator / II Mister Forum
Posty
9164
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez Pieprz 26 mar 2014, 22:04
Dla kamerzysty na pewno nie. Nie wiadomo na czym się skupić.

kamerzysta się skupia na tym na czym reżyser każe mu się skupiać

-- 26 mar 2014, 22:05 --

Hmmm. Są dwie opcje. Albo nie powinieneś się przejmować, albo obaj mamy podobny problem .

to nie są opcje tylko fakty, bo obie te rzeczy są prawdą
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 26 mar 2014, 22:07
Mushroom, dla każdego faceta jest , ale dla kobiety nie bardzo , chyba , że facet , kobieta , facet , ale w takim nie byłam , wiec nie wiem :bezradny:


na_leśnik, a tak sobie myślę , że przerąbane , ma kamerzysta , bo tutaj ostry sex a on po mimo tego musi twardo trzymać ... kamerę
162 cm ironii i cynizmu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10321
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Variable 26 mar 2014, 22:08
Bry :P
Variable
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez Pieprz 26 mar 2014, 22:09
Mushroom, dla każdego faceta jest , ale dla kobiety nie bardzo , chyba , że facet , kobieta , facet , ale w takim nie byłam , wiec nie wiem

w takim układzie przypuszczam że dla kobiety super a dla facetów tak sobie
może odpowiednia kombinacja to 2 panie bi i facet, albo 2 facetów bi i 1 laska, wtedy wszyscy powinni być bardzo zadowoleni chyba

-- 26 mar 2014, 22:09 --

na_leśnik, a tak sobie myślę , że przerąbane , ma kamerzysta , bo tutaj ostry sex a on po mimo tego musi twardo trzymać ... kamerę

gdzies kiedyś czytałem albo słyszałem że kamerzyści w pornosach regularnie walą konia podczas kręcenia scen
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 26 mar 2014, 22:11
Variable, o witaj :)
Mushroom, Myślę , że taka kombinacja będzie w sam raz :D

ogłoszenie parafialne mam , czy ktoś z was misiaczki pysiaczki ma astmę ?
162 cm ironii i cynizmu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10321
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Variable 26 mar 2014, 22:12
kupmitrumne, a co chcesz wiedziec o astmie :D Udziele wszelkich informacji :pirate:
Variable
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez Pieprz 26 mar 2014, 22:12
ja mam astmę analną, nie umiem oddychać dupą

-- 26 mar 2014, 22:13 --

Variable napisał(a):Bry :P

cześć Variable
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 26 mar 2014, 22:13
Variable, witwszy.
Zgadnij o czym gadamy... :8):
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Moderator / II Mister Forum
Posty
9164
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez Pieprz 26 mar 2014, 22:14
Zgadnij o czym gadamy...

o pracy i nerwach oczywiście
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Variable 26 mar 2014, 22:14
na_leśnik, o seksie zboczuchy :D
Mushroom, hej grzybek :P
Variable
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez Candy14 26 mar 2014, 22:16
gdzies kiedyś czytałem albo słyszałem że kamerzyści w pornosach regularnie walą konia podczas kręcenia scen

pewnie na pudelku... oni rzygaja juz tymi penisami i cipami

Mushroom, dla każdego faceta jest , ale dla kobiety nie bardzo , chyba , że facet , kobieta , facet , ale w takim nie byłam , wiec nie wiem :bezradny:


Na kazda propozycje 3kata odpowiadalam, ze super...zaprosmy jakiegos faceta i temat umieral :roll: :mrgreen:
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20466
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 26 mar 2014, 22:16
Variable, Byłam dziś u alergologa i zrobił mi spirometrie ( nie wiem czy ja dmuchać w to nie umiem czy co ) ale wyszło mi po (3 próbach) 60 % , po czym pan dr. stwierdził , że lepiej dmuchają emeryci niż ja ... później poinformował mnie , że moge mieć początku kurde astmy , zlecił mi następne badania za tydzień ... ja pier... ku. mać , nie no , ja tam prawie jajko zniosłam , nie chce mi się tam kurde wracać ... pytanie mam takie .. jakie miałaś objawy astmy i w ogóle da się z tym gównem sport uprawiać itp :> ?

-- 26 mar 2014, 21:17 --

Candy14, kochana nic dziwnego , nie chciałabym się z nikim Tobą dzielić na miejscu grzybka :D
162 cm ironii i cynizmu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10321
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Reiben 26 mar 2014, 22:19
spokojnie kupmitrumne masz po prostu syndrom miejskiego beja, oni też nie mają siły dmuchać :mrgreen:
Reiben
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do