Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Laima 07 gru 2011, 23:02
Sabaidee,nie odpisał mi na smsa :bezradny: zadzwonić?a jak już śpi :bezradny:
Niepokoję się.To do Jacka niepodobne.A jak jest w szpitalu
Laima
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Artemizja 07 gru 2011, 23:09
Laima, kurcze...co się mogło stać?Trochę późno już :(
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.

Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
44130
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Laima 07 gru 2011, 23:13
samara22, Nie wiem
Poczekamy może do jutra,jak rano się nie odezwie to będziemy wydzwaniać
Laima
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez superpit99 07 gru 2011, 23:19
dziewczyny nie robcie paniki, mozliwe ze po prostu ma cos waznego do zalazwienia i to nagle ze nie mial glowy zawiadomic
"Swiata nie zmienimy ale mozemy zmienic sposob w jaki go widzimy i odbieramy"
Verena Terapeutka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
543
Dołączył(a)
26 wrz 2011, 13:59

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Artemizja 07 gru 2011, 23:24
Laima, no to czekamy...
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.

Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
44130
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez petra 08 gru 2011, 07:19
hiaaa...Pierwsza! :D
wiec otwieram, kawy nie robi bo mi sie nie chce ale zostawiam eklerki i papierosy
Miłego dnia all 8)
petra
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Dariusz_wawa 08 gru 2011, 07:53
Cześć wszystkim , miłego dnia, idę pracować ale forum bedzie w pasku :D
Każda uratowana dusza jest powodem do wielkiej radości
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6098
Dołączył(a)
04 lut 2011, 11:10
Lokalizacja
Bliżej ziemi

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez nextMatii 08 gru 2011, 08:02
Witaj.Tez pracuje ale w domu chory jestem.Kawy dziś brakło..serio nawet w domu nie mam.
nextMatii
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Dariusz_wawa 08 gru 2011, 08:13
nextMatii proszę bidulu :D Obrazek Życzę szybkiego powrotu do zdrowie.
Każda uratowana dusza jest powodem do wielkiej radości
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6098
Dołączył(a)
04 lut 2011, 11:10
Lokalizacja
Bliżej ziemi

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez tahela 08 gru 2011, 08:16
Ja ciągle chora i niewyspana, tylko zmiana miejsca z nad biurka na kanapę :? :why: ,
nextMatii,
w sumie dobrze,ze jest w sklepach chociaż, a ja myślałm,że Ty juz wyleczony a tu dalej się ciagnie Tobie ech.
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10969
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez violik 08 gru 2011, 08:36
witam wszystkich w ten paskudny mokry poranek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3288
Dołączył(a)
28 lis 2011, 22:44
Lokalizacja
małopolska

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Amon_Rah 08 gru 2011, 08:50
Dzien dobry wszystkim, kawa swiezutko zaparzona. Pogoda od paru dni jest tak nienawistna, ze cale szczescie, ze w IE jest cieplej i zimy w tym roku nie bedzie. :D
ObrazekObrazekObrazekObrazek
KOCOBO JE CPБИЈА!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1867
Dołączył(a)
28 sty 2006, 00:35
Lokalizacja
Ultima Thule

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez kornelia_lilia 08 gru 2011, 09:05
Cześć wszystkim ;)

idę pracować ale forum bedzie w pasku

no ładnie, ładnie 8)
Najtrudniej jest widzieć słońce… wierzyć w słońce i nie czuć ciepła. /H. Poświatowska/
Nigdy, nigdy nie żałuj, że zrobiłaś cokolwiek, jeśli robiąc to, byłaś szczęśliwa /Dorotea de Spirito/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6325
Dołączył(a)
04 lip 2011, 15:12
Lokalizacja
Wielkop./ Dolnośl.

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Amon_Rah 08 gru 2011, 09:07
kornelia_lilia, witaj porannie, i tak jestes spiocha xD
ObrazekObrazekObrazekObrazek
KOCOBO JE CPБИЈА!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1867
Dołączył(a)
28 sty 2006, 00:35
Lokalizacja
Ultima Thule

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: freda, MSNbot Media i 5 gości

Przeskocz do