Kobiece sprawy :)

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Kobiece sprawy :)

przez paradoksy 27 kwi 2011, 13:25
jakby Ci się zatrzymywała woda w organiźmie od leku to najpierw spuchł by Ci brzuch jak balon a dopiero ewentualnie twarz..


linka, ale mnie to trochę boli jak ruszam... znieczulenie przestało działać :?
nawet nie wiem, czy mogę spać na plecach i czy ten opatrunek mam nosić cały czas do zdjęcia szwów. (znaczy wymieniać, ale czy codziennie czy tylko na początku?)
paradoksy
Offline

Kobiece sprawy :)

przez Ritka7x 27 kwi 2011, 13:28
no nie wiem...a Wam tak sie nie dzieje od takich lekow...nie zatrzymuje sie Wam woda....
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Kobiece sprawy :)

przez paradoksy 27 kwi 2011, 13:29
Ritka7x, chyba działy pomyliłaś :roll:
paradoksy
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Kobiece sprawy :)

przez Ritka7x 27 kwi 2011, 13:31
czemu Pomyliam :shock: ....tu sie pisze i kobiecych sprawach...a to jest kobieca sprawaa skoro jestem kobieta :mrgreen:
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Kobiece sprawy :)

przez paradoksy 27 kwi 2011, 13:32
aha, a zastrzyk znieczulający to była 1/10 bólu w porównaniu do zastrzyku przeciwbólowego, jaki dostałam przy zapaleniu jajników na pogotowiu.
dupa mnie potem 2 tygodnie bolała, razem z nogą :mrgreen: :lol:
miałam 2 zastrzyki w ogóle przy usuwaniu pieprzyków.

-- 27 kwi 2011, 13:32 --

Ritka7x, o lekach jest inny dział.

jak jestem kobietą, biorę sertralinę i wyskoczyło mi trzecie oko to mam tutaj pytać, bo jestem kobietą??
paradoksy
Offline

Kobiece sprawy :)

Avatar użytkownika
przez linka 27 kwi 2011, 15:00
paradoksy, Opatrunek zmieniać codziennie aż do zdjęcia szwów, przemywać watką nasączoną wodą utlenioną ( ja brałam wacik, nalewałam wody utlenionej i delikatnie dociskałam do ranki) . Pierwszy dzień, dwa - boli, ciągnie i jest opuchnięte. Ale jak długo będzie boleć, albo będziesz mieć gorączkę - zaraz do lekarza.

Ritka7x, nic ci nie puchnie ani po witaminach ani po xanaxie nie ma zatrzymywania wody, a już na pewno nie zaraz po wzięciu tabletki..... :roll: nakręcasz sie i stąd takie objawy.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Kobiece sprawy :)

przez Ritka7x 27 kwi 2011, 18:28
linka...mam nadzieję,że masz rację :-| :smile:
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Kobiece sprawy :)

Avatar użytkownika
przez Szopik 27 kwi 2011, 18:37
Ritka7x, może po prostu nie jesteśmy kobietami 8) albo za mało wody pijesz stąd ta rzekoma opuchlizna? ;)
szopik jest obserwowany
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
102
Dołączył(a)
19 mar 2011, 19:16

Kobiece sprawy :)

przez Ritka7x 27 kwi 2011, 18:46
heh :cry: ...hmm czy za mało wody...hmm raczej nie...dopiero zauważyłam taki dyskomfort na buzi...tak jakbym czuła własne policzki,takie nie napięte się zrobiły...jak zażyłam Zomiren i nie wiem czy to od tego,albo się sama nakręcam,ale jednak tak czuję...kiedyś też mi puchnęły,zawsze wetdy jak miałam duże napięcie,a jak napięcie się zmniejszyło to buzia się też unormowała...

-- 27 kwi 2011, 17:47 --

i jeszcze jak zażywałam skrzyp,a jak przestałam to buzia powróciła do normy stała się znów napięta..
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Kobiece sprawy :)

Avatar użytkownika
przez Szopik 27 kwi 2011, 18:52
Pocieszę Cię, w stresie odczuwam to samo, słońce w pełni normalnie...wyluzuj się, zrób kilka skłonów, po 10 minutach spójrz w lustro i oceń sama na ile to "psychika"....
szopik jest obserwowany
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
102
Dołączył(a)
19 mar 2011, 19:16

Kobiece sprawy :)

przez Ritka7x 27 kwi 2011, 18:58
niekiedy to psychika,a niekiedy fakt bo mi mama nawet to mówiła,że czasem jeste spuchnięta na twarzy a czasem jest okk...nie wiem może się jakiegoś lekarza poradzę.

-- 27 kwi 2011, 18:01 --

a Ty Szopki też tak masz fajnie,że nie jestem sama :mrgreen:
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Kobiece sprawy :)

Avatar użytkownika
przez linka 29 kwi 2011, 18:05
Obrazek
Kupiłam kolejne buty ....nie mam ich gdzie trzymać....jestem niereformowalna....
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Kobiece sprawy :)

Avatar użytkownika
przez *Monika* 29 kwi 2011, 18:15
linka, jakie buty?
Skoro je kupiłaś, tzn.,że miałaś powód :D
Pokaż!
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Kobiece sprawy :)

Avatar użytkownika
przez linka 29 kwi 2011, 18:18
Monika1974, mam trzy wesela w lato i wybrałam się na poszukiwanie eleganckich sandałków na niskim (do 8 cm ) obcasie...okazało się, ze w tym roku to jest niemozliwe...bo moda na szpile, koturny...i kupiłam takie:
http://img199.imageshack.us/img199/7086/zdjcie0298u.jpg
Ale podobają mi się :mrgreen:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do