Piercing, tatuaże.

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Industrial?

Tak
19
50%

Nie
19
50%

 
Liczba głosów : 38

Tatuaże / kolczyki

przez magdalenabmw 13 lis 2009, 13:09
Siema. Macie jakieś tatuaże albo kolczyki w miejscach ciekawszych niż uszy? :mrgreen: ;) Bolało Was? A moze nie masz, ale chcesz mieć? Pochwalcie sie!
Moze zacznę, żeby łyso nie było hehe Mam kolczyka w pępku i tatuaż na plecach, niestety tylko kontur bo za bardzo mnie bolało :(
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
magdalenabmw
Offline

Re: Tatuaże / kolczyki

przez Paranoja 13 lis 2009, 13:40
mam 7 kolczykow, tatuazy zadnych
Paranoja
Offline

Re: Tatuaże / kolczyki

przez magdalenabmw 13 lis 2009, 13:48
A kolczyki gdzie masz? ;) No chyba, że cenzura poleci :mrgreen:
magdalenabmw
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Tatuaże / kolczyki

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 13 lis 2009, 13:54
magdalenabmw, fajny tatuaz, ale ja nie wystawiałabym na forum publicznym tyłka w stringach w pozycji striptisowej :mrgreen: no chyba ze tak ktos "lubi"...
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Re: Tatuaże / kolczyki

przez Paranoja 13 lis 2009, 13:59
magdalenabmw, haha, nie, ale fot nie mam, tzn mam ale poszukam na kompie w domu to wrzuce.
Paranoja
Offline

Re: Tatuaże / kolczyki

przez Ridllic 13 lis 2009, 14:12
ALEKS*OLO, nie zgodze sie stanowczo za ciemne i stanowczo takie jakby to nazwać za bardzo dużo ubrane :mrgreen: sorry za humor ale łeb mi odpada :?
Ridllic
Offline

Re: Tatuaże / kolczyki

przez magdalenabmw 13 lis 2009, 14:19
ALEKS*OLO napisał(a):magdalenabmw, fajny tatuaz, ale ja nie wystawiałabym na forum publicznym tyłka w stringach w pozycji striptisowej :mrgreen: no chyba ze tak ktos "lubi"...



Te zdjęcie jest publicznie dostępne i to całe na moim www, więc to dla mnie nie jest problem ;) Przecież to sztuka.
Innego zdjecia o dziwo nie mam, a nie umiem sobie zrobić aparatem sama, nie mogę tak rąk wygiąć do tyłu :mrgreen: A dodałam większą część pleców żeby było widać gdzie on wogóle sie znajduje, bo jest tak mały ze spokojnie te miejsce można by pomylić z łopatką. Ale mogę je przyciąć, skoro wzbudza kontrowersje, luz ;)

I co, nikt wiecej na tym forum nie ma tatuaży czy cos? Na innych forach jak był taki temat rzucony to zaraz 10stron było, a znerwicowani tatuaży najwidoczniej nie lubią :P

[Dodane po edycji:]

Sorry, nie mam już opcji edycji. Rid jest moderatorem to niech je wyrzuci :P
p.s. I tyłka nie widać, pornografii nie ma :smile:
magdalenabmw
Offline

Re: Tatuaże / kolczyki

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 13 lis 2009, 14:30
Jasne :mrgreen:
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Re: Tatuaże / kolczyki

przez magdalenabmw 13 lis 2009, 14:31
Bądz co bądz nie miałam w zamiarze nikogo zgorszyć :oops:
magdalenabmw
Offline

Re: Tatuaże / kolczyki

przez Paranoja 13 lis 2009, 14:32
magdalenabmw, nikogo nie zgorszylas, co najwyzej rozochocilas ;)
Paranoja
Offline

Re: Tatuaże / kolczyki

przez magdalenabmw 13 lis 2009, 14:33
To wpadajcie na Szczecin :lol: :mrgreen: ;)
magdalenabmw
Offline

Re: Tatuaże / kolczyki

przez betty_boo 13 lis 2009, 19:49
magda nie tłumacz sie, fajny temat założyłas, szkoda ze tak mało postów, ja mam tylko 2 kolczyki w uszach:) czyli nuda:) ale chodzi mi po głowie tatuaz na stopie.. (w miejscu nie starzejącym się i nie zmieniającym za bardzo rozmiarów:)
Offline
Posty
1232
Dołączył(a)
11 maja 2008, 08:58

Re: Tatuaże / kolczyki

Avatar użytkownika
przez bliksa 13 lis 2009, 20:05
ja mam dziarkę tam gdzie magda i kulke pod ustami ;)
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

Re: Tatuaże / kolczyki

przez Paranoja 13 lis 2009, 20:37
ja lubie kolczyki i chetnie zrobilabym sobie jeszcze kilka ale niestey nie moge, moze z uchem pokombinuje. w urzedzie nie moge za bardzo szalec niestey. fotki zrobilam ale nie mam jeszcze jak ich wrzucic
Paranoja
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSNbot Media i 7 gości

Przeskocz do