INTERNET - PILNE!!

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

INTERNET - PILNE!!

przez lakuda 20 sty 2011, 23:15
Czy ktoś się orientuje, czy jak ma się w telefonie komórkowym, na abonament uruchomioną usługę blueconnect to czy można ową kartę włożyć do modemu i używać z niej internet na laptopie bez jakichś dodatkowych opłat? :?: :!: :!:
lakuda

Re: INTERNET - PILNE!!

przez ehhe 20 sty 2011, 23:41
Nie znam się akurat na blueconnect ale widzę 3 rozwiązania, nie napisałaś jaki masz telefon ale co tam:
1. Jeśli masz w telefonie możliwość stworzenia acess pointa to nie będzie problemu z internetem w laptopie, stworzysz sobie sieć wlan na telefonie i podepniesz się do niej laptopem samsung i9000 ma możliwość zrobienia takiego czegoś,
2. Udostępniasz połączenie internetowe za pomocą bluetootha, włączasz na telefonie bluetooth i w laptopie i w opcjach gdzieś tam musisz pogrzebać żeby to udostępnić,
3. Z przenoszeniem karty sim do modemu i laptopa nie mam pojęcia nie robiłem tak, ale bardzo możliwe że się da, no chyba że ERA blokuje taką możliwość,
;)
Ostatnio edytowano 20 sty 2011, 23:42 przez ehhe, łącznie edytowano 2 razy
ehhe

przez Michuj 20 sty 2011, 23:41
masz jakiś transfer po którym prędkość Ci spadnie. Jak go wykorzystasz to net będzie chodził wolno do zrzygania. Prędzej nerwica Ci przejdzie niż posta napiszesz ;P
Michuj

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez lakuda 20 sty 2011, 23:46
to pytanie, które powtórzyłam ( być może przeinaczyłam :roll: ) po LitrzeMaślanki..

czyli ogólnie mogę Mu przekazać, że bez dodatkowych kosztów może włożyć tą kartę z telefonu do " modemu" czy jak totam się zwie , do takiego czegoś wystającego, gdzie była karta z internetem, ale straciła ważność?

jeśli ktokolwiek rozumie, o co mi chodzi... :lol:
lakuda

przez ehhe 20 sty 2011, 23:48