amfetamina.. brać czy nie??

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Amfetamina. Brać czy nie brać. odp. po przeczytaniu mojego wątku.

brać
4
19%

nie brać
15
71%

nie wiem
2
10%

 
Liczba głosów : 21

Re: amfetamina.. brać czy nie??

przez noowy6 23 sie 2010, 22:09
Po acodinie bania taka lekka ;p Kur.wa pamietam jak 2 lata temu u mnie była na to moda 8) W jednej klasie wszyscy co wekend robili sobie zebranko i jazda acodiny pozniej afera w budzie ,ze klasa cpunków ;p Co 3 tego kosztował...

W sumie jeśli chodzi o narkotyki to najlepiej działala na mnie feta ,ale mala ilosc bo jak sie przecholowało to masakra... Zioło mnie zawsze zamulało...


szczęścliwy chomik ehe już wiem czemu narkusku ;p
"Żyj szybko, umieraj młodo"
Offline
Posty
190
Dołączył(a)
13 wrz 2009, 14:16
Lokalizacja
Gdańsk

Re: amfetamina.. brać czy nie??

Avatar użytkownika
przez linka 23 sie 2010, 22:19
To nie jest forum "przyćpaj i bądź zajebisty" więc swoje prywatne dywagacje na temat zjazdów, tripów i innych przenieście na priv z łaskie swojej...... :roll:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: amfetamina.. brać czy nie??

Avatar użytkownika
przez szczesliwy_chomik 23 sie 2010, 22:49
Wywód na temat acodinu i obrzędowaniu z nim wysłałam na priv, bo tu nie można- z resztą nie dziwie się, z takimi to na hyperreal :D

[Dodane po edycji:]

linka napisał(a):To nie jest forum "przyćpaj i bądź zajebisty" więc swoje prywatne dywagacje na temat zjazdów, tripów i innych przenieście na priv z łaskie swojej...... :roll:


Dobra, spoko :D Poniosło mnie :lol:
Posty
324
Dołączył(a)
21 sty 2010, 05:14

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: amfetamina.. brać czy nie??

przez Magdaa 24 sie 2010, 10:45
Fryta działa na każdego inaczej. Możesz dostać kopa energii a może też to się skończyć bardzo nieprzyjemnie. Ponadto jeśli chcesz teraz przez tydzień frytać a za tydzień masz operację to na 100% to wykryją.
Usiądz na dupie i zacznij się uczyć a nie szukasz ratunku w narkotykach. Ta dzisiejsza młodzież to też ma pomysły...
Magdaa
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości

Przeskocz do