Prosba o wyjasnienie

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Prosba o wyjasnienie

Avatar użytkownika
przez Majster 11 gru 2009, 12:55
Moze bedzie ktos tak mily i nauczy mnie, starego grzyba, jak sie uzywa przycisku "cytuj". Kazdy ma w wypowiedziach ladne ramki z cytatami, tylko jeden majster nie radzi sobie :(
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1859
Dołączył(a)
04 gru 2009, 18:24
Lokalizacja
Miasto korków pozbawione

Re: Prosba o wyjasnienie

przez paradoksy 11 gru 2009, 13:01
Majster napisał(a):Moze bedzie ktos tak mily i nauczy mnie, starego grzyba, jak sie uzywa przycisku "cytuj". Kazdy ma w wypowiedziach ladne ramki z cytatami, tylko jeden majster nie radzi sobie :(



wypowiedź (cytat) powinna zawierać się w 'ramkach' [.quote] tekst [/.quote]
jeśli opuścisz gdziekolwiek [,] czy / (zamknięcie) to wtedy Ci nie wyjdzie.

jeśli chcesz zacytować tylko część wypowiedzi niestety musisz po prostu ją 'wyciąć' dbając o to, żeby reszta zawierała się w tych słynnych 'ramkach'

ps. dodatkiem w cytowaniu jest zaznaczenie nicku osoby poprzez [.quote="nick"]

pamiętaj że [.komenda] otwierają wypowiedź a / (czyli [./komenda] ) zamyka

mam nadzieje, ze zrozumiałeś ;)
Ostatnio edytowano 11 gru 2009, 13:04 przez paradoksy, łącznie edytowano 1 raz
paradoksy
Offline

Re: Prosba o wyjasnienie

Avatar użytkownika
przez Nocka 11 gru 2009, 13:03
Majster napisał(a):Moze bedzie ktos tak mily i nauczy mnie, starego grzyba, jak sie uzywa przycisku "cytuj" :(

krok pierwszy
Naciśnij cytuj!
krok drugi
wykasuj zbedny tekst ktorego nie chcesz cytowac Uważajac by nie skasowac znakow jakie pojawily sie z przodu i na koncu cytowanego tekstu
krok trzeci
Pod spodem dopisz swoją myśl do cytowanego tekstu

jak niejasno tlumacze prosze o pytania

P.S Czy jestem Miła? :D
Patrzeć poprzez mrok i widzieć
Dostać więcej niż dziś mam
Cały w sobie krzyk wykrzyczeć
Z losem wygrać w to w co gram
Żebym poczuć mógł jak się czuje Bóg

http://www.youtube.com/watch?v=mksboDiArm0
Avatar użytkownika
Offline
Posty
404
Dołączył(a)
04 cze 2009, 08:58

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Prosba o wyjasnienie

Avatar użytkownika
przez Majster 11 gru 2009, 13:04
Nic nie rozumiem. Moge prosic o wyjasnienie w rodzaju "jak krowie na rowie" ?

[Dodane po edycji:]

Nocka napisał(a):
Majster napisał(a):Moze bedzie ktos tak mily i nauczy mnie, starego grzyba, jak sie uzywa przycisku "cytuj" :(

krok pierwszy
Naciśnij cytuj!
krok drugi
wykasuj zbedny tekst ktorego nie chcesz cytowac Uważajac by nie skasowac znakow jakie pojawily sie z przodu i na koncu cytowanego tekstu
krok trzeci
Pod spodem dopisz swoją myśl do cytowanego tekstu

jak niejasno tlumacze prosze o pytania

P.S Czy jestem Miła? :D


Wyszlo mi?

[Dodane po edycji:]

O zesz.. umiem cytowac!! :D
Dzieki Paradoxy, Nocko ;)

pewnie, ze jestes mila :)
Ostatnio edytowano 11 gru 2009, 13:07 przez Majster, łącznie edytowano 1 raz
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1859
Dołączył(a)
04 gru 2009, 18:24
Lokalizacja
Miasto korków pozbawione

Re: Prosba o wyjasnienie

przez paradoksy 11 gru 2009, 13:06
ogólnie to



[.quote] wypowiedź [./quote]
Twój tekst jako komentarz


(bez kropek ofc)


quote nie musisz pisać bo pojawia się automatycznie po wciśnięciu guzika "cytuj", tylko pamiętaj żeby tego nie skasować po prostu na początku i na końcu cytatu ;)

Nocka- jesteś miła;)
paradoksy
Offline

Re: Prosba o wyjasnienie

Avatar użytkownika
przez Nocka 11 gru 2009, 13:10
pojetny uczeń :D Brawo
Patrzeć poprzez mrok i widzieć
Dostać więcej niż dziś mam
Cały w sobie krzyk wykrzyczeć
Z losem wygrać w to w co gram
Żebym poczuć mógł jak się czuje Bóg

http://www.youtube.com/watch?v=mksboDiArm0
Avatar użytkownika
Offline
Posty
404
Dołączył(a)
04 cze 2009, 08:58

Re: Prosba o wyjasnienie

przez magdalenabmw 11 gru 2009, 14:11
Wystarczy wcisnąć 'cytuj' na poście który chcesz zacytować i potem skasować niepotrzebny tekst :D
magdalenabmw
Offline

Re: Prosba o wyjasnienie

przez polakita 15 gru 2009, 12:51
to się nazywa podstawy html ;)
polakita
Offline

Re: Prosba o wyjasnienie

przez paradoksy 15 gru 2009, 13:02
no właśnie ja tu z quotami wyskakuje, a myślałam,że to dla wszystkich zrozumiałe :mrgreen:
paradoksy
Offline

Re: Prosba o wyjasnienie

przez polakita 15 gru 2009, 13:10
uczyłam się na studiach podstaw htmla, ale jak ktoś z tym nie miał nigdy do czynienia, to jest to czarna magia... jak i wiele różnych innych funkcji które posiada komputer, program, internet, itd...
polakita
Offline

Re: Prosba o wyjasnienie

Avatar użytkownika
przez Majster 15 gru 2009, 17:23
A ja mam w sumie programiste w drugim zawodzie (stara historia jeszcze sprzed ery gwaltownego rozkwitu internetu), ale htmla nigdy nie gryzlem. Bawilismy sie Pascalem, C, 4D, RMFortem, Asemblerem, Basic'iem itd, ale i tak wspolczesne protokoly mnie przerastaja. Dobrze, ze na swiecie sa dobrzy ludzie ktorzy pomoga w potrzebie :) Jeszcze raz dzieki ;)
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1859
Dołączył(a)
04 gru 2009, 18:24
Lokalizacja
Miasto korków pozbawione

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do