Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez Nel 02 lip 2011, 01:38
Monika1974 napisał(a):dune, Nie widziałaś naszego Rafała-administratora? :shock:
Bardzo przystojny mężczyzna!


No nie widziałam... :( juz raz mowilam ze mam dość pzrystojnych facetow....ale
musze zobaczyc zeby sie upewnić, pomoż ;)
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez *Monika* 02 lip 2011, 01:40
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez Infamis 02 lip 2011, 01:41
Boję się odezwać... :hide:
Infamis
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez *Monika* 02 lip 2011, 01:44
Neu(e)rotyk, :shock: dlaczego??
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Miro 02 lip 2011, 01:46
oO Natusia fajna dziewczyna tylko jakaś taka smutna :(
Kliknij, full screen, full głośność, wyluzuj się --> http://vimeo.com/23333232
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2382
Dołączył(a)
23 cze 2011, 00:53
Lokalizacja
Kraków

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez Nel 02 lip 2011, 01:46
Monika1974, No dzięki :) kobiety powinny sie wspierać, ale popatrz, zaczerwinil sie i uciekł nam ;)

Neu(e)rotyk, a to niby czemu? Co tam za lęki nocne...pogłaskać?
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Amon_Rah 02 lip 2011, 01:47
Neu(e)rotyk napisał(a):Boję się odezwać... :hide:

Etam. Mozesz sie odzywac, mnie tu nie ma;)
ObrazekObrazekObrazekObrazek
KOCOBO JE CPБИЈА!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1867
Dołączył(a)
28 sty 2006, 00:35
Lokalizacja
Ultima Thule

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez *Monika* 02 lip 2011, 01:48
dune, :D

-- 02 lip 2011, 01:49 --

dune napisał(a):
Monika1974 napisał(a):dune, Nie widziałaś naszego Rafała-administratora? :shock:
Bardzo przystojny mężczyzna!


No nie widziałam... :( juz raz mowilam ze mam dość pzrystojnych facetow....ale
musze zobaczyc zeby sie upewnić, pomoż ;)

I jakie wrazenia?
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Miro 02 lip 2011, 01:50
dune, Jak samopoczucie? Poprawiło się od popołódnia?
Kliknij, full screen, full głośność, wyluzuj się --> http://vimeo.com/23333232
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2382
Dołączył(a)
23 cze 2011, 00:53
Lokalizacja
Kraków

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Muse 02 lip 2011, 01:50
Ludzie możecie polecić mi jakiś dobry thriller? Bo za nic nie mogę znaleźć (tak, moje umiejętności w tym zakresie są genialne).
Pray to your god, open your heart
Whatever you do, don't be afraid of the dark
Cover your eyes, the devil's inside.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
217
Dołączył(a)
09 cze 2011, 22:27
Lokalizacja
Kraków

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Miro 02 lip 2011, 01:50
Muse, Pokój Śmierci
Kliknij, full screen, full głośność, wyluzuj się --> http://vimeo.com/23333232
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2382
Dołączył(a)
23 cze 2011, 00:53
Lokalizacja
Kraków

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Amon_Rah 02 lip 2011, 01:50
No przestancie bo zaraz zablokuje e temat :hide: :oops:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
KOCOBO JE CPБИЈА!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1867
Dołączył(a)
28 sty 2006, 00:35
Lokalizacja
Ultima Thule

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez halenore 02 lip 2011, 01:51
Cześć.
My mother said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Offline
Natręt Gramatyczny
Posty
4811
Dołączył(a)
12 kwi 2010, 21:32

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez *Monika* 02 lip 2011, 01:51
Muse, Patologia

Super film o zdolnym lekarzu-patologu!Naprawdę bałam się :lol:
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do